Weet je hoe hard die slijten met deze regen. Kunnen vanavond meteen nieuwe in a 200 ¤ / setjequote:
Zat er altijd al in. Eigenlijk heel logisch. Had altijd al het vermoeden dat hij bergop sterker was dan Quintana en Contador.quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:00 schreef Ericr het volgende:
Thomas sleurt ook maar een kilometertje of 6, niks aan de hand.
geld geen gebrek bij uk postal.quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
Weet je hoe hard die slijten met deze regen. Kunnen vanavond meteen nieuwe in a 200 ¤ / setje
quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:01 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Zat er altijd al in. Eigenlijk heel logisch. Had altijd al het vermoeden dat hij bergop sterker was dan Quintana en Contador.
Gesink was niet eens zo slecht maar reed op een kutmoment lekquote:Op donderdag 16 juli 2015 17:02 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan er niet tegen dat Nibali en Pinot nu beter zijn dan Bokkema en Gesink.
Brilliant tactics by Team Sky hoor.quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:02 schreef DeeBee het volgende:
Tactisch ook zo onbenullig dit duo, Porte ook, maakt allemaal niks uit.
Dat jij je daar om druk maaktquote:Op donderdag 16 juli 2015 17:02 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan er niet tegen dat Nibali en Pinot nu beter zijn dan Bokkema en Gesink.
Nee, gewoon op.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:03 schreef Dreassic het volgende:
Weer terug bij het normale Nederlandse falen bergop.
Dat. Het was weer eventjes leuk...quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:03 schreef Dreassic het volgende:
Weer terug bij het normale Nederlandse falen bergop.
Prima gereden, veegt Mollema straks nog op denk.quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:04 schreef Ericr het volgende:
Gesink 40 seconden, valt nog te overzien.
Haha, enorme mongool. Gesink heeft gewoon pech.quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat. Het was weer eventjes leuk...
Daar kan ik al helemaal niet tegen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij je daar om druk maakt.
Sky doet voor de derde dag op rij aan een stand-up-comedy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |