Ze zouden die Pooltjes korter moeten houden.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:25 schreef Momo... het volgende:
Maar hoe kan Kwiat ineens weer zo goed klimmen terwijl de rest van de tour hij er niks van kon
Doping duhquote:Op donderdag 16 juli 2015 16:25 schreef Momo... het volgende:
Maar hoe kan Kwiat ineens weer zo goed klimmen terwijl de rest van de tour hij er niks van kon
Zo snel gaat hij niet meer, ze zitten een beetje te linkeb... oh daar gaat JRodquote:Op donderdag 16 juli 2015 16:25 schreef Momo... het volgende:
Net zo veel als dat Maradona een Italiaanse link heeft, gok ik.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft Meitjens ook nog een Nederlandse link?
Hmm das waar, sky eraf rijden lukt ze toch niet, maar misschien wel andere top10-ersquote:Op donderdag 16 juli 2015 16:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die twee moeten gewoon een keer gaan aanvallen, als knecht zijn ze van beperkte waarde. Hier lossen is geen schande, hun klassement is toch allang naar de tyfus.
Ik denk niet dat Poolvriend een ding gaat worden, Stijn.quote:
Maradona zou de gele trui winnenquote:Op donderdag 16 juli 2015 16:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Net zo veel als dat Maradona een Italiaanse link heeft, gok ik.
Oké.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Poolvriend een ding gaat worden, Stijn.
Voor de WT punten dus.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:26 schreef Mani89 het volgende:
Talansky gaat voor een top 15 plek harken.
Bronquote:Op donderdag 16 juli 2015 16:27 schreef Pino112 het volgende:
Bussen staan niet boven, renners moeten weer naar beneden na de finish.
Wat voor een Zuid-Afrikaan niet gek isquote:Op donderdag 16 juli 2015 16:27 schreef Momo... het volgende:
Er zijn ook nederlanders die als achternaam meintjes hebben dus waarschijnlijk ver terug wel een connectie.
laatste 500 meter.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:28 schreef Syntix het volgende:
Is het alleen maar klimmen op deze berg of zitten er ook nog vlakke stukken op?
Nee, het is van oorsprong geen Engelsman iddquote:Op donderdag 16 juli 2015 16:27 schreef Momo... het volgende:
Er zijn ook nederlanders die als achternaam meintjes hebben dus waarschijnlijk ver terug wel een connectie.
Goede bak koffie vanochtend gehadquote:Op donderdag 16 juli 2015 16:25 schreef Momo... het volgende:
Die zit iedere morgen gewoon keihard aan de cafiene lijntjesquote:
Nouja ga een paar generaties terug en je hebt 8 achternamen van moeder/vader/opa enz.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:28 schreef Keauning het volgende:
[..]
Nee, het is van oorsprong geen Engelsman idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |