Van wie?quote:
Succes.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:22 schreef ChatGirl het volgende:
Het lijkt er op dat ik vanavond een date heb. Help![]()
Neuh,quote:
Ga je de was opvouwen?quote:
Thanks.quote:
Oh god, nee.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:22 schreef ChatGirl het volgende:
Het lijkt er op dat ik vanavond een date heb. Help![]()
D'r wordt helemaal niet gevouwen.quote:
Idd, alleen maar gestrekt....quote:
quote:
What happened to Nina Simone?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:36 schreef MarijeH het volgende:
Weet iemand hoe die documentaire heet waar Michiel het vanmorgen over had? Het was vlak nadat hij Sunday Sun had gedraaid.
What Happened, Miss Simone?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:36 schreef MarijeH het volgende:
Weet iemand hoe die documentaire heet waar Michiel het vanmorgen over had? Het was vlak nadat hij Sunday Sun had gedraaid.
We gaan bier drinken, dus dat is alvast goed.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:37 schreef SilentChaos het volgende:
Succes CGkomt goed
wordt vast gezellig
vraag alvast ff of hij mee kan naar de meet
Een buutnlander?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
We gaan bier drinken, dus dat is alvast goed.
Dat laatste niet. Hij is op bezoek tot het einde van de week, dus als het tegenvalt is het niet erg
Bierquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
We gaan bier drinken, dus dat is alvast goed.
Dat laatste niet. Hij is op bezoek tot het einde van de week, dus als het tegenvalt is het niet erg
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #184 Met Dima, Richard en Mligquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga vast een andere SC opzoeken waar meer single mensen zitten...
Hij komt uit Duitslandquote:
Ja maar is er ook een SC voor mensen die op dit moment geen interesse hebben in daten?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bier
mits HJ
[..]
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #184 Met Dima, Richard en Mlig
En dat als Rotterdamse. Kijk je uit dat je niet kaalgeschoren wordt zodra hij weer naar huis gaat?quote:
Vraag dan meteen of'ie ff m'n opa's fiets meeneemtquote:
Hahaha. Ik kijk wel uit ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En dat als Rotterdamse. Kijk je uit dat je niet kaalgeschoren wordt zodra hij weer naar huis gaat?
Pandaquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En dat als Rotterdamse. Kijk je uit dat je niet kaalgeschoren wordt zodra hij weer naar huis gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |