Van wie?quote:
Succes.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:22 schreef ChatGirl het volgende:
Het lijkt er op dat ik vanavond een date heb. Help![]()
Neuh,quote:
Ga je de was opvouwen?quote:
Thanks.quote:
Oh god, nee.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:22 schreef ChatGirl het volgende:
Het lijkt er op dat ik vanavond een date heb. Help![]()
D'r wordt helemaal niet gevouwen.quote:
Idd, alleen maar gestrekt....quote:
quote:
What happened to Nina Simone?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:36 schreef MarijeH het volgende:
Weet iemand hoe die documentaire heet waar Michiel het vanmorgen over had? Het was vlak nadat hij Sunday Sun had gedraaid.
What Happened, Miss Simone?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:36 schreef MarijeH het volgende:
Weet iemand hoe die documentaire heet waar Michiel het vanmorgen over had? Het was vlak nadat hij Sunday Sun had gedraaid.
We gaan bier drinken, dus dat is alvast goed.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:37 schreef SilentChaos het volgende:
Succes CGkomt goed
wordt vast gezellig
vraag alvast ff of hij mee kan naar de meet
Een buutnlander?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
We gaan bier drinken, dus dat is alvast goed.
Dat laatste niet. Hij is op bezoek tot het einde van de week, dus als het tegenvalt is het niet erg
Bierquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
We gaan bier drinken, dus dat is alvast goed.
Dat laatste niet. Hij is op bezoek tot het einde van de week, dus als het tegenvalt is het niet erg
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #184 Met Dima, Richard en Mligquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga vast een andere SC opzoeken waar meer single mensen zitten...
Hij komt uit Duitslandquote:
Ja maar is er ook een SC voor mensen die op dit moment geen interesse hebben in daten?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bier
mits HJ
[..]
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #184 Met Dima, Richard en Mlig
En dat als Rotterdamse. Kijk je uit dat je niet kaalgeschoren wordt zodra hij weer naar huis gaat?quote:
Vraag dan meteen of'ie ff m'n opa's fiets meeneemtquote:
Hahaha. Ik kijk wel uit ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En dat als Rotterdamse. Kijk je uit dat je niet kaalgeschoren wordt zodra hij weer naar huis gaat?
Pandaquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En dat als Rotterdamse. Kijk je uit dat je niet kaalgeschoren wordt zodra hij weer naar huis gaat?
Ik zou die rode lijn die er door de hele stad ligt van de bombardementen laten zien en dan elke keer zeggen: dit was vermoedelijk jouw opaquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
quote:
Dat klopt. Bedankt. Ik ga hem vanavond even bekijken.quote:
Oorlogsgrappenquote:
Zegquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oorlogsgrappen
Ik denk dat Plintje er zo 40-45 achter de hand heeft
Rondleiding door de oude binnenstadquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oorlogsgrappen
ja?quote:
Na de date appen "Sie haben etwas verloren!"quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oorlogsgrappen
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Na de date appen "Sie haben etwas verloren!"
....was?
"Den Krieg!"
XD
Yup.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:17 schreef GlennQuagmire het volgende:
LB1 natuurlijk, keuze was nog nooit zo makkelijk
Je bent Rollercoaster aan het spelen?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:27 schreef JDude het volgende:
Ik ga een kartbaan openen. Die noem ik dan "House of Karts".
Oeh, da's al een paar jaar geleden. Maar mijn grap is dus al belegen merk ikquote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent Rollercoaster aan het spelen?
Volgens mij was er zelfs een kant-en-klaar attractie die House of Karts heette...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Oeh, da's al een paar jaar geleden. Maar mijn grap is dus al belegen merk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |