Waar heb ik dit in de OP gedaan?quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hey wat origineel. Weer een homo die elke 5 zinnen tenminste 3x kenbaar maakt wat zijn geaardheid is. Slappe hap en slappere poging.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:42 schreef Vanillekwark het volgende:
GhpH, hang toch 's niet zo de moraalridder uit joh.
Stoer plaatje.quote:
Doe maar over militairen aangezien de homofoben uitgeluld zijnquote:Op donderdag 16 juli 2015 10:57 schreef dimmak het volgende:
Gaat dit topic nu over militairen of hommo's?
De argumenten zijn gewoon geldig, tenzij er een goed tegenargument komt. maar het enige wat 2nutz deed was zeggen "Niet waar". Ja daar heb ik wat aan.quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:04 schreef NLSB het volgende:
[..]
Uitgeluld of gewoon deze Kansloze discussie moe? Ik gok het tweede aangezien je steeds met dezelfde kut argumenten komt.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:06 schreef GhpH het volgende:
[..]
De argumenten zijn gewoon geldig, tenzij er een goed tegenargument komt. maar het enige wat 2nutz deed was zeggen "Niet waar". Ja daar heb ik wat aan.
Dus kom met redelijke argumenten of blijf weg.
Lekker mokkel is dat.quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Beetje een Judge Judy-obsessie?
Moeilijk ventje ben je. Ken veel relaxtere homo's.quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:06 schreef GhpH het volgende:
[..]
De argumenten zijn gewoon geldig, tenzij er een goed tegenargument komt. maar het enige wat 2nutz deed was zeggen "Niet waar". Ja daar heb ik wat aan.
Dus kom met redelijke argumenten of blijf weg.
TS is dan ook wat ze noemen een 'zeik-homo' die willen zeiken om te zeiken en niet omdat ze een goed punt hebben. Lijkt bijna wel een wijfquote:Op donderdag 16 juli 2015 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moeilijk ventje ben je. Ken veel relaxtere homo's.
Komt omdat je hen niet provoceert. Actie vraagt om reactie.quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moeilijk ventje ben je. Ken veel relaxtere homo's.
Ja, precies. Walgelijke luiquote:Op donderdag 16 juli 2015 11:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
TS is dan ook wat ze noemen een 'zeik-homo' die willen zeiken om te zeiken en niet omdat ze een goed punt hebben. Lijkt bijna wel een wijf
quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:21 schreef GhpH het volgende:
[..]
Komt omdat je hen niet provoceert. Actie vraagt om reactie.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:21 schreef GhpH het volgende:
[..]
Komt omdat je hen niet provoceert. Actie vraagt om reactie.
Als je meent dat ik geen goed punt heb dan mag je dat altijd beargumenteren. iets waar 2nutz in gefaald is.quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
TS is dan ook wat ze noemen een 'zeik-homo' die willen zeiken om te zeiken en niet omdat ze een goed punt hebben. Lijkt bijna wel een wijf
Als ik dit nog moet gaan onderbouwen ook mag je je eigen niveau gaan afvragen. Dat jij een zeikwijf bent is zo duidelijk dat een blinde het nog zietquote:Op donderdag 16 juli 2015 11:24 schreef GhpH het volgende:
[..]
Als je meent dat ik geen goed punt heb dan mag je dat altijd beargumenteren. iets waar 2nutz in gefaald is.
Je zegt dat ik zeik om te zeiken, maar wees dan wel zo "verstandig" om dat te onderbouwen. Anders ben je net zo zeikerig als degene die je daarvoor uitmaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |