Yep, welkom bij het ons hier en nu is het daar heel goed.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:19 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb trouwens een ongelofelijk deprimerend kutgevoel. Mensen die ik spreek houden zich helemaal niet zo op de hoogte van de situatie, lijkt het allemaal niets te kunnen schelen. Laten zich liever afleiden door allerlei andere shit dan aan de wereldproblematiek te denken.
Lees ik dat goed, ik zou d`r geven?quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, te erg voor woorden. Al kun je hier ook steevast een "ik zou d'r geven" verwachten.
Volgens mij zitten we nu in Brussels tijd: 22:56..... althans net als bij de EU top.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:30 schreef SureD1 het volgende:
Inmiddels 23.30 Brussels time, en we zitten nog in de speeches
Rekenen ze zomertijd niet mee?quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:57 schreef Vallon het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we nu in Brussels tijd: 22:56..... althans net als bij de EU top.
Meeting EU agenda's stond op 15:00 terwijl het pas hier om 16:00 begon.
Nope, volgens mij niet.quote:
Och, bij dat "geven" hoef je je ongetwijfeld niet al te veel voor te stellen. Maar daar gaat het niet om. Spreekt een vrouw, dan gaat het al gauw over seks (tenzij het Merkel is die spreekt). Nu ben ik niet bepaald een feministe, maar het maakt toch telkens weer minachting in me los.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Lees ik dat goed, ik zou d`r geven?
Als ik het zo lees ik wist ook jaren niet wat ik te geven had, wou dus alleen ontvangen.
En toen ik wist wat geven was, hoefde het voor mij niet meer zo.
Hebben ze 19 uur zitten onderhandelen kunnen ze niet eens een fatsoenlijke deadline afsprekenquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:59 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als ze nou UTC (oordinated Universal Time) aanhouden hebben ze nog 2 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |