Bellen. Nee, echt. Krijg je meteen bevestiging. 0900-3001500quote:
Met adresgegevens en je geboortedatum lukt het ook.quote:2. hoe en waar kan ik mijn klantnummer terugvinden in ontvangen brieven of afschriften?
Who cares?quote:3. hoeveel winst maken ze eigenlijk?
Bellen?? Als je een beetje pech hebt houden ze je bewust in de wachtstand totdat je ophangt en het weer een tijdje laat door emmeren. (Staan ze ook bekend om bij de postcodeloterijquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:33 schreef glasshole het volgende:
Als ik bel moet ik 10 min. wachten, daarom wilde ik het online doen.
Maar oké, ik ga het morgen weer proberen.
Bedankt Janneke141.
Daarom dus: je eigen bank bellen en aangeven dat je het rekeningnummer van de postcodeloterij wil laten blokkeren op je rekening. Geloof me, het is heus niet de eerste keer dat ze dat verzoek krijgen hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:11 schreef glasshole het volgende:
[..]
Dat dus, daarom hing ik op.
Ben bang dat me ze me dat morgen weer gaan flikken.
Bedankt, snap nog steeds niet waarom ik m'n geld bij ING heb staan.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:20 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Daarom dus: je eigen bank bellen en aangeven dat je het rekeningnummer van de postcodeloterij wil laten blokkeren op je rekening. Geloof me, het is heus niet de eerste keer dat ze dat verzoek krijgen hoor.
Je hebt een contact formulier op de website (https://klantenservice.postcodeloterij.nl/app/ask/c/40)quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:28 schreef glasshole het volgende:
1. hoe doe je dat zo snel mogelijk?
2. hoe en waar kan ik mijn klantnummer terugvinden in ontvangen brieven of afschriften?
3. hoeveel winst maken ze eigenlijk?
Dit.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Bellen. Nee, echt. Krijg je meteen bevestiging. 0900-3001500
[..]
Met adresgegevens en je geboortedatum lukt het ook.
[..]
Who cares?
Je hebt nogal wat issues met de grote, boze, commerciële wereld, is het niet?quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:30 schreef glasshole het volgende:
Banken en verzekeraars zijn de grootste oplichters, schaam je als je daar werkt.
Ja? Hoe chanteren ze je? Als je nuet lid wordt dan gooien ze je naaktfoto's online?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:27 schreef -Kadesh- het volgende:
PCL is pure chantage. Had al lang verboden moeten worden.
Het staat je vrij om over te stappen naar een andere bank, is met een uurtje geregeld.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:30 schreef glasshole het volgende:
[..]
Bedankt, snap nog steeds niet waarom ik m'n geld bij ING heb staan.
Banken en verzekeraars zijn de grootste oplichters, schaam je als je daar werkt.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:10 schreef nostra het volgende:
[..]
Je hebt nogal wat issues met de grote, boze, commerciële wereld, is het niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |