Mrs. Rollins.. Ben erg benieuwd hoe het verder gaat.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zijn dan vijf jaar verstreken, dus een aannemelijke kans dat het uiteindelijk iemand is die ze in die vijf jaar hebben ontmoetZe is blijkbaar ook getrouwd nu. Wel weer typisch dat het weer om Ali gaat eigenlijk
Ziet er uit als een leuke kerel, past wel bij Allison qua typequote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:54 schreef Moppert het volgende:
Wie mr rollins is dat is al wel bekend al voor de aflevering al.
Huw Collins - IMDb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nevermind. Lastig als de echte naam lijkt op de personage naam.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:54 schreef Moppert het volgende:
Wie mr rollins is dat is al wel bekend al voor de aflevering al.
Huw Collins - IMDb
Ohhh nice om die link te lezen over seizoen 7!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Oh, en ook:
http://tvline.com/2015/08(...)ed-charlotte-future/
De moeders zijn in ieder geval oke blijkbaar
Top link! Dit interview is echt een stuk beter dan die ik tegen kwamquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Oh, en ook:
http://tvline.com/2015/08(...)ed-charlotte-future/
De moeders zijn in ieder geval oke blijkbaar
Je baseert je eigen mening op die van de fans?!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:14 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Top link! Dit interview is echt een stuk beter dan die ik tegen kwamEn yay de moeders zijn oke
![]()
Ik ben er zelf nog niet over uit of ik het trans aspect oke vind of niet, ik denk dat dat er heel erg aan ligt hoe de fans reageren...
Inderdaad, zoals we het ook steeds zagen, in die laatste minuut waarin we A aan het werk zagen. Van die sneue, bijna lege kamertjes. Die haalden het nog niet eens bij Mona's lair (over briljant geproken!).quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Charlotte’s lair, with the hologram, felt very sci-fi. What was the inspiration for that?
You know, sometimes I just wake up with these crazy ideas, Andy.
Ik vond het zó overdreven en niet in het geheel van PLL passen. Doe dan gewoon een normale kamer met een computer en tv scherm aan de muur ofzo!Volgens mij verzint ze het merendeel ook maar uit haar grote duim!
Laten we vandaag......SCI FI Star Trek shit erin stoppen!
Dat kwam misschien een beetje raar over ja, sorry. Wat ik bedoelde was meer dat ze het redelijk goed verwerkt hebben. Ze hebben het zoals je zegt inderdaad vrij netjes aangepakt. Maar er zijn ook dingen die echt best pijnlijk zijn... Ik vind het dus heel dubbel en vraag me af hoe de fans met het nieuws omgaan. Of ze vooral het positieve oppikken of juist het negatieve. Zorgt dit voor meer begrip voor de trans* gemeenschap bij de fans of zorgt dit voor meer verwarring en discriminatie?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
Je baseert je eigen mening op die van de fans?!
Ik heb de nodige kritieken langs zien komen op het transgender aspect, die betreffen vooral verwijten dat er gekozen is om de transgender een slechterik/psycho te laten zijn (dus alsof dat de reden zou zijn voor het krankzinnige gedrag). Volledig onterecht wat mij betreft, uit het verhaal kwam toch duidelijk naar voren dat (toen nog) Charles vooral rot behandeld is door zijn omgeving, uiteraard met de nodige gevolgen. Je kan de schrijvers een hoop verwijten, maar dit hebben ze best netjes aangepakt (m.u.v. de raadselachtige operatie).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, helder verhaal.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:44 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Dat kwam misschien een beetje raar over ja, sorry. Wat ik bedoelde was meer dat ze het redelijk goed verwerkt hebben. Ze hebben het zoals je zegt inderdaad vrij netjes aangepakt. Maar er zijn ook dingen die echt best pijnlijk zijn... Ik vind het dus heel dubbel en vraag me af hoe de fans met het nieuws omgaan. Of ze vooral het positieve oppikken of juist het negatieve. Zorgt dit voor meer begrip voor de trans* gemeenschap bij de fans of zorgt dit voor meer verwarring en discriminatie?
Ik zit nu te kijken. Heb enorm de neiging om hetzelfde te doen, midden in de aflevering. Wat een complete bullshit allemaal...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:53 schreef Beach het volgende:
Ik ga niet kijken naar het nieuwe seizoen. Ben er wel klaar mee.
Daar ga ik in mee, maar hoop op hetzelfde moment dat men er toch nog een intressante draai aan kan geven!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:43 schreef Kauai het volgende:
Vond het maar een rare aflevering, maar het had een goed einde van de serie kunnen zijn. Nog een seizoen is niet nodig.
Nog een plothole erbij.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:32 schreef Burdie het volgende:
Hoe is het met Jason en die pa afgelopen?
Zoals promqueen worden terwijl ze niet eens op Rosewood High zat. Nou prima geschreven hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:34 schreef babette21 het volgende:
Het is logisch dat de onthulling van Toby meer shocking was, hij was zo'n (walgelijke) goodie. Zelfde later met Ezra. Terwijl Cece altijd wel een beetje dark & twisty was.
Las net op die pll wiki de grote verhaallijnen (per aflevering zeg maar) van Cece terug en dan klopt het toch allemaal wel heel aardig, bepaalde acties zijn zeker op haar te verhalen. Ik verdacht haar op die momenten ook echt wel, alleen door haar later als Redcoat neer te zetten liet ik dat weer een beetje los. Dom van mij, maar vooral ook slim van de schrijvers.
Als dat ook al plotholes zijn... we hebben nog geen uitleg gekregen (het was geen series finale he!), betekent niet dat er een prima verklaring voor is. Als in: zijn gevonden en weer op de been geholpen ofzo.quote:
Dat werd toch meegenomen in dit verhaal: ze heeft zichzelf gewoon dat boek in gekletst (en zo'n tekst aanpassen voor het naar de drukker gaat is kan ook nooit heel moeilijk zijn). Maar goed, dat zóu je nog als een plothole kunnen zien, dat niemand daar achteraf wat van zei ofzo. Maar dat bedoel ik eigenlijk niet, ik bedoel als je terugleest waar ze op welk moment was enzo, in combinatie met acties van A.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Zoals promqueen worden terwijl ze niet eens op Rosewood High zat. Nou prima geschreven hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |