abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155148767
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien had het gewoon moeten eindigen met die bom die Cece and the girls opblies... :P
Wel fijn trouwens dat Caleb niet opeens als eckte held iedereen kwam redden, dat zou zo cliche zijn :D
Ik had juist gedacht en gehoopt dat bijvoorbeeld Caleb A zou zijn. Dat zou tenminste echt schokkend zijn. Maar ja dat zullen ze nooit doen in zo'n serie, al die meisjes in tranen omdat het sprookje verstoord is...
pi_155148794
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:34 schreef babette21 het volgende:

[..]
Emily die Sarah een hoek gaf was ook mooi!
Beste moment van de aflevering! _O_
pi_155149229
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:38 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik had juist gedacht en gehoopt dat bijvoorbeeld Caleb A zou zijn. Dat zou tenminste echt schokkend zijn. Maar ja dat zullen ze nooit doen in zo'n serie, al die meisjes in tranen omdat het sprookje verstoord is...
Ik zou de finale zwaar kut hebben gevonden als het iemand was geweest die echt heel erg dichtbij hun stond. Caleb zou sowieso verre van logisch zijn. Ik wou dat ik een ''ooooh, logisch en goed in elkaar gezet'' gevoel had na de finale; niet een ''omg, dit had niemand verwacht, wat een shock....maar het niet logisch''. Zo'n shock is leuk hoor, maar dan moet het wel logisch zijn. Ben dus blij dat ze niet puur voor de shock factor zijn gegaan :)
pi_155149327
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:53 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik zou de finale zwaar kut hebben gevonden als het iemand was geweest die echt heel erg dichtbij hun stond. Caleb zou sowieso verre van logisch zijn. Ik wou dat ik een ''ooooh, logisch en goed in elkaar gezet'' gevoel had na de finale; niet een ''omg, dit had niemand verwacht, wat een shock....maar het niet logisch''. Zo'n shock is leuk hoor, maar dan moet het wel logisch zijn. Ben dus blij dat ze niet puur voor de shock factor zijn gegaan :)
Opzich wel mee eens ja :) Het had wel mooi kunnen zijn, maar het was niet meer kloppend te maken.

Eigenlijk wel jammer dat ze de verhaallijn van Ezra losgelaten hebben. Die zat geloof ik wel goed in elkaar en had een enorm shock moment, en daarna ging iedereen weer verder met hun leven :') (Maar ik weet niet meer uit mijn hoofd of daar ook maffe plotholes in zaten, zou kunnen dat ik het positiever herinner dan het was.)
  woensdag 12 augustus 2015 @ 15:08:34 #205
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_155149647
Een volledig waterdicht verhaal had nooit gekunt, daarvoor waren al te veel fouten gemaakt. Ik geloof niet dat het altijd bekend is geweest wie A was, volgens mij bleven ze schuiven (stel dat de serie bv niet verlengd zou worden, dan moesten ze op zo'n moment al naar een eind toe werken, wat met steeds wisselende A's (Toby, Ezra) niet zo moeilijk was. Op het moment dat ze dus besloten er echt een naam aan te gaan verbinden moesten ze dat met terugwerkende kracht in het verhaal passen. Met rare oplossingen als gevolg. Bijvoorbeeld het "Jason en Cece waren ooit een koppel" verhaal, super kansloos, maar het negeren zou nog slordiger zijn, dus dan maar even kort aanhalen. Maakt het verhaal er natuurlijk niet beter op, maar dit soort situaties zouden ze met iedereen hebben gehad.

De kunst is gewoon om deze serie niet serieus te nemen, dan storen al die plotholes ook niet zo - probleem is dat het grootste deel van de kijkers het súperserieus lijkt te nemen, en nu dus één en al kritiek is. :')
  woensdag 12 augustus 2015 @ 16:08:51 #206
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_155151326
ik vind dat plotholes gewoon niet moet kunnen. punt.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  Moderator / Colorchick woensdag 12 augustus 2015 @ 16:15:57 #207
382129 crew  Donna
pi_155151527
Ik vind het Toby's moeder - leeftijd plothole wel een hele stomme eigenlijk. Ze hadden imo makkelijk iets anders kunnen verzinnen. CeCe zat als tiener ook in Radley.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 16:25:32 #208
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_155151758
Dat van Toby's moeder is gewoon heel slecht schrijven; ze hadden die kids inderdaad ouder kunnen maken, of überhaupt een andere aanleiding kunnen bedenken waarom Bethany Charles zo'n kutstreek zou leveren. Zelfde voor het betrekken van Wilden bij datzelfde incident; Wilden zat toen zelf nog in de schoolbanken, had nooit betrokken bij dat onderzoek kunnen zijn. Hem niet bij naam noemen maar gewoon zeggen dat Mrs D. de politie wist te overtuigen van zelfmoord (ofzo) laat ook weten dat zij het verkeerde voorbeeld gaf, maar voorkomt wel zo'n stomme fout.

Met onoverkomelijkheden bedoel ik vooral dat sommige dingen die eerder al rond dat karakter zelf (in dit geval dus Cece) gebeurd zijn, niet meer kunt terugdraaien. Dan moeten ze daar met terugwerkende kracht een wending aan geven die soms niet goed kán uitpakken. Hence: Jason en Cece. Hadden ze van begin af aan bedacht dat Cece A was, dan hadden ze haar opzeker nooit aan Jason gekoppeld.
pi_155153500
Die arme Wren kwam ook niet aan bod.. wellicht is hij dan de mannelijke -A die in December de levens van onze geliefde evenals inmiddels volwassenen gansjes komt opfleuren? :P
pi_155153605
Zijn dan vijf jaar verstreken, dus een aannemelijke kans dat het uiteindelijk iemand is die ze in die vijf jaar hebben ontmoet :P Ze is blijkbaar ook getrouwd nu. Wel weer typisch dat het weer om Ali gaat eigenlijk :P
  Moderator / Colorchick woensdag 12 augustus 2015 @ 17:54:01 #211
382129 crew  Donna
pi_155153818
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 17:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zijn dan vijf jaar verstreken, dus een aannemelijke kans dat het uiteindelijk iemand is die ze in die vijf jaar hebben ontmoet :P Ze is blijkbaar ook getrouwd nu. Wel weer typisch dat het weer om Ali gaat eigenlijk :P
Mrs. Rollins.. Ben erg benieuwd hoe het verder gaat.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 18:54:43 #212
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_155155388
Wie mr rollins is dat is al wel bekend al voor de aflevering al.

Huw Collins - IMDb
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_155155806
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:54 schreef Moppert het volgende:

Huw Collins - IMDb
Ziet er uit als een leuke kerel, past wel bij Allison qua type :)
pi_155155923
http://zap2it.com/2015/08(...)-and-the-big-reveal/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155156022
Pff eindelijk antwoorden
  Moderator / Colorchick woensdag 12 augustus 2015 @ 19:36:02 #216
382129 crew  Donna
pi_155156535
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:54 schreef Moppert het volgende:

Huw Collins - IMDb
Nevermind. Lastig als de echte naam lijkt op de personage naam.
:X
  Moderator / Colorchick woensdag 12 augustus 2015 @ 19:39:12 #217
382129 crew  Donna
pi_155156593
Wel een aantrekkelijke man idd. Niet erg.... :9
  woensdag 12 augustus 2015 @ 19:41:38 #218
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_155156668
heheheh ik was net op je aan het reageren.. :D
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  Moderator / Colorchick woensdag 12 augustus 2015 @ 19:44:52 #219
382129 crew  Donna
pi_155156769
Stttt. Haha.

Ik had zelf al op imdb gekeken, maar had duidelijk mn detective pet even niet op :{w
pi_155157206
Oh, en ook:

http://tvline.com/2015/08(...)ed-charlotte-future/

De moeders zijn in ieder geval oke blijkbaar :P
  Moderator / Colorchick woensdag 12 augustus 2015 @ 20:04:41 #221
382129 crew  Donna
pi_155157389
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 19:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Oh, en ook:

Ohhh nice om die link te lezen over seizoen 7!
pi_155157659
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 19:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Oh, en ook:

Top link! Dit interview is echt een stuk beter dan die ik tegen kwam :) En yay de moeders zijn oke O+

Ik ben er zelf nog niet over uit of ik het trans aspect oke vind of niet, ik denk dat dat er heel erg aan ligt hoe de fans reageren...
  woensdag 12 augustus 2015 @ 20:17:56 #223
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_155157783
Charlotte’s lair, with the hologram, felt very sci-fi. What was the inspiration for that?
You know, sometimes I just wake up with these crazy ideas, Andy.

Ik vond het zó overdreven en niet in het geheel van PLL passen. Doe dan gewoon een normale kamer met een computer en tv scherm aan de muur ofzo! :') Volgens mij verzint ze het merendeel ook maar uit haar grote duim! :D Laten we vandaag......SCI FI Star Trek shit erin stoppen!
  woensdag 12 augustus 2015 @ 20:33:09 #224
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_155158293
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 20:14 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

Top link! Dit interview is echt een stuk beter dan die ik tegen kwam :) En yay de moeders zijn oke O+

Ik ben er zelf nog niet over uit of ik het trans aspect oke vind of niet, ik denk dat dat er heel erg aan ligt hoe de fans reageren...
Je baseert je eigen mening op die van de fans?! :?

Ik heb de nodige kritieken langs zien komen op het transgender aspect, die betreffen vooral verwijten dat er gekozen is om de transgender een slechterik/psycho te laten zijn (dus alsof dat de reden zou zijn voor het krankzinnige gedrag). Volledig onterecht wat mij betreft, uit het verhaal kwam toch duidelijk naar voren dat (toen nog) Charles vooral rot behandeld is door zijn omgeving, uiteraard met de nodige gevolgen. Je kan de schrijvers een hoop verwijten, maar dit hebben ze best netjes aangepakt (m.u.v. de raadselachtige operatie).
  woensdag 12 augustus 2015 @ 20:35:53 #225
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_155158379
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 20:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Charlotte’s lair, with the hologram, felt very sci-fi. What was the inspiration for that?
You know, sometimes I just wake up with these crazy ideas, Andy.

Ik vond het zó overdreven en niet in het geheel van PLL passen. Doe dan gewoon een normale kamer met een computer en tv scherm aan de muur ofzo! :') Volgens mij verzint ze het merendeel ook maar uit haar grote duim! :D Laten we vandaag......SCI FI Star Trek shit erin stoppen!
Inderdaad, zoals we het ook steeds zagen, in die laatste minuut waarin we A aan het werk zagen. Van die sneue, bijna lege kamertjes. Die haalden het nog niet eens bij Mona's lair (over briljant geproken!).
pi_155158728
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 20:33 schreef babette21 het volgende:

[..]

Je baseert je eigen mening op die van de fans?! :?

Ik heb de nodige kritieken langs zien komen op het transgender aspect, die betreffen vooral verwijten dat er gekozen is om de transgender een slechterik/psycho te laten zijn (dus alsof dat de reden zou zijn voor het krankzinnige gedrag). Volledig onterecht wat mij betreft, uit het verhaal kwam toch duidelijk naar voren dat (toen nog) Charles vooral rot behandeld is door zijn omgeving, uiteraard met de nodige gevolgen. Je kan de schrijvers een hoop verwijten, maar dit hebben ze best netjes aangepakt (m.u.v. de raadselachtige operatie).
Dat kwam misschien een beetje raar over ja, sorry. Wat ik bedoelde was meer dat ze het redelijk goed verwerkt hebben. Ze hebben het zoals je zegt inderdaad vrij netjes aangepakt. Maar er zijn ook dingen die echt best pijnlijk zijn... Ik vind het dus heel dubbel en vraag me af hoe de fans met het nieuws omgaan. Of ze vooral het positieve oppikken of juist het negatieve. Zorgt dit voor meer begrip voor de trans* gemeenschap bij de fans of zorgt dit voor meer verwarring en discriminatie?

Als het voor meer begrip zorgt dan vind ik het positief en ben ik blij dat het ondanks alles een goed einde heeft. Maar als het voor de zoveelste hoeveelheid aan shit zorgt, hoe klein ook, dan kan ik het niet positief zien.

Maar het kan dat CeCe als personage een onderdeel wordt van emancipatie. En wat hoop ik dat! Maar ik ben zo bang dat het bij veel het verkeerde effect heeft :N

Eigenlijk vind ik het dus gewoon kut dat ze haar trans gemaakt hebben, maar ik wil het niet volledig afschrijven omdat het wel een positief iets teweeg kan brengen.

Vandaar dat mijn mening afhangt van de fans.

------

Verder heeft autstraddle eindelijk een recap en die vind ik enorm goed dus die raad ik aan om te lezen:
Klik Ze gaan diep in op het trans gedeelte en ik kan me daar goed in vinden. En de recap zelf, het eerste gedeelte dus, is gewoon heerlijk komisch :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 20:49:46 #227
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_155158932
SPOILER
  woensdag 12 augustus 2015 @ 20:52:51 #228
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_155159081
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 20:44 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

Dat kwam misschien een beetje raar over ja, sorry. Wat ik bedoelde was meer dat ze het redelijk goed verwerkt hebben. Ze hebben het zoals je zegt inderdaad vrij netjes aangepakt. Maar er zijn ook dingen die echt best pijnlijk zijn... Ik vind het dus heel dubbel en vraag me af hoe de fans met het nieuws omgaan. Of ze vooral het positieve oppikken of juist het negatieve. Zorgt dit voor meer begrip voor de trans* gemeenschap bij de fans of zorgt dit voor meer verwarring en discriminatie?
Oke, helder verhaal. :) Zoals gezegd: wat ik tot nu toe vooral zie is een soort omgedraaide discriminatie, de LGBT in de startblokken zeg maar. Maar de conservatievelingen kruipen vast ook nog in de pen. Ik verwacht al met al weinig gedoe. Emily werkt ook al zes jaar half Rosewood af, daar hoor je toch ook nooit wat van? ;)
pi_155159125
Ik ga niet kijken naar het nieuwe seizoen. Ben er wel klaar mee.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_155159765
Ik snap niet waarom mensen zeggen dat ze het transgender gedeelte slecht hebben aangepakt. Ja, Cece is een transgender en ja, ze heeft nare dingen gedaan, maar het was vrij duidelijk dat het transgender zijn daar niks mee te maken had. Er zijn ook genoeg stalkers en nare personen die hetero zijn, of die lesbisch zijn, of wat dan ook. Ik ken toevallig iemand die transgender is en die groep wil alleen maar worden behandeld als een gelijke. In positieve, maar ook in negatieve zin. Iedereen kan moorden plegen of stalken. Daar heeft geslacht of geaardheid niks mee te maken.
pi_155160340
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 20:53 schreef Beach het volgende:
Ik ga niet kijken naar het nieuwe seizoen. Ben er wel klaar mee.
Ik zit nu te kijken. Heb enorm de neiging om hetzelfde te doen, midden in de aflevering. Wat een complete bullshit allemaal...
pi_155160935
Vond het maar een rare aflevering, maar het had een goed einde van de serie kunnen zijn. Nog een seizoen is niet nodig.
pi_155161964
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 21:43 schreef Kauai het volgende:
Vond het maar een rare aflevering, maar het had een goed einde van de serie kunnen zijn. Nog een seizoen is niet nodig.
Daar ga ik in mee, maar hoop op hetzelfde moment dat men er toch nog een intressante draai aan kan geven!
Wellicht met wat input van andere schrijvers!

De moeders, zo schiet mij zo te binnen, zullen wij wel niet veel meer zien iniedergeval in het volgende seizoen.

Er liggen natuurlijk wel weer nieuwe kansen zo voor de serie.
pi_155162217
Had eigenlijk gehoopt dat ik echt 'shocked' zou zijn, maar nee. Was eerder een beetje teleurgesteld dat het CeCe was, ook al had ik haar wel als verdachte. Ik was meer shocked toen ze Toby onthulde als 'A' :{
  woensdag 12 augustus 2015 @ 22:32:41 #235
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155162680
Hoe is het met Jason en die pa afgelopen?
KuikenGuppy
pi_155162737
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:32 schreef Burdie het volgende:
Hoe is het met Jason en die pa afgelopen?
Nog een plothole erbij.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 22:34:28 #237
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_155162761
Het is logisch dat de onthulling van Toby meer shocking was, hij was zo'n (walgelijke) goodie. Zelfde later met Ezra. Terwijl Cece altijd wel een beetje dark & twisty was.

Las net op die pll wiki de grote verhaallijnen (per aflevering zeg maar) van Cece terug en dan klopt het toch allemaal wel heel aardig, bepaalde acties zijn zeker op haar te verhalen. Ik verdacht haar op die momenten ook echt wel, alleen door haar later als Redcoat neer te zetten liet ik dat weer een beetje los. Dom van mij, maar vooral ook slim van de schrijvers.
pi_155162793
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:34 schreef babette21 het volgende:
Het is logisch dat de onthulling van Toby meer shocking was, hij was zo'n (walgelijke) goodie. Zelfde later met Ezra. Terwijl Cece altijd wel een beetje dark & twisty was.

Las net op die pll wiki de grote verhaallijnen (per aflevering zeg maar) van Cece terug en dan klopt het toch allemaal wel heel aardig, bepaalde acties zijn zeker op haar te verhalen. Ik verdacht haar op die momenten ook echt wel, alleen door haar later als Redcoat neer te zetten liet ik dat weer een beetje los. Dom van mij, maar vooral ook slim van de schrijvers.
Zoals promqueen worden terwijl ze niet eens op Rosewood High zat. Nou prima geschreven hoor.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 22:35:57 #239
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_155162821
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:33 schreef Beach het volgende:

[..]

Nog een plothole erbij.
Als dat ook al plotholes zijn... we hebben nog geen uitleg gekregen (het was geen series finale he!), betekent niet dat er een prima verklaring voor is. Als in: zijn gevonden en weer op de been geholpen ofzo.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 22:38:46 #240
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_155162916
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:35 schreef Beach het volgende:

[..]

Zoals promqueen worden terwijl ze niet eens op Rosewood High zat. Nou prima geschreven hoor.
Dat werd toch meegenomen in dit verhaal: ze heeft zichzelf gewoon dat boek in gekletst (en zo'n tekst aanpassen voor het naar de drukker gaat is kan ook nooit heel moeilijk zijn). Maar goed, dat zóu je nog als een plothole kunnen zien, dat niemand daar achteraf wat van zei ofzo. Maar dat bedoel ik eigenlijk niet, ik bedoel als je terugleest waar ze op welk moment was enzo, in combinatie met acties van A.
pi_155163339
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:33 schreef Beach het volgende:

[..]

Nog een plothole erbij.
Dat is geen plothole..ze hadden 40 minuten om onwijs veel antwoorden te geven, etc, dus het is niet gek dat ze er van uit gingen dat we bepaalde zaken wel zouden snappen. Jason en mr D is verder niks mee gebeurd (nadat we ze zagen) dus je kan er vanuit gaan dat er hulp voor is gekomen. Mona is er ook prima bovenop gekomen. Zelfde met sommige mensen elders op het internet die het een plothole vinden dat we Mona niet meer buiten dat kamertje zagen. Als mensen dat al plotholes vinden..;)

Ik geloof wel dat de schrijfster al vanaf seizoen 3 wist dat Cece A zou zijn, precies om de reden die Babette al gaf: als je dingen terugleest/scenes terug kijkt op youtube is het eigenlijk vrij logisch dat het Cece was. Misschien dat mensen het daarom een mindere finale vonden. Minder shock, omdat het eigenlijk wel het meest logische was. Natuurlijk zijn er altijd plotholes te vinden, maar met zoveel verhaallijnen en verschillende schrijvers (en ze zijn natuurlijk ook afhankelijk van casting e.d.) is dat niet heel gek. Met een willekeurig ander karakter zou er ook commentaar zijn..en waarschijnlijk nog veel meer :P

Overigens wel leuk dat mensen hier zeggen volgend seizoen niet te gaan kijken...maar dus nog wel naar de rest van het seizoen? Dit was niet de seizoensfinale namelijk :)
  woensdag 12 augustus 2015 @ 22:54:05 #242
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_155163428
Mona die achterbleef vond ik geen plothole, maar wel bijzonder dubieus! >:)
  donderdag 13 augustus 2015 @ 08:53:35 #243
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155171196
KuikenGuppy
pi_155192404
Er is maar een ding waar ik van heb genoten afgelopen aflevering.
Emily die Sara een klap gaf. Ik kon geen grotere glimlach op me gezicht wensen.
pi_155204407
Damn, dit loopt nog? Ze hadden beter A kunnen ontrafelen ergens in seizoen 3 en dan gewoon een nieuw verhaal beginnen ofzo, met nieuwe lies. Dit duurde echt te lang destijds, was alleen nog eye-candy :P

vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:52:42 #246
162838 Asskimo
avoid boring people
pi_155208997
Ik snap Sarah's moetief niet. Wat heeft zij nou met Allison en / of met de andere PLL te maken? Hoe kwam ze in contact met Cece? En waarom zou ze haar handlanger willen zijn?

En dat andere kind, Charlotte (met die nepbrillen), wat was haar rol precies in het hele A gebeuren?
pi_155209077
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 13:52 schreef Asskimo het volgende:
Ik snap Sarah's moetief niet. Wat heeft zij nou met Allison en / of met de andere PLL te maken? Hoe kwam ze in contact met Cece? En waarom zou ze haar handlanger willen zijn?

En dat andere kind, Charlotte (met die nepbrillen), wat was haar rol precies in het hele A gebeuren?
Ik had diezelfde vraag over Sarah. Blijkbaar wordt dat in het tweede gedeelte van het huidige seizoen beantwoord. Ben benieuwd.

Charlotte = Cece. Dat meisje met de nepbrillen was iemand om ons af te leiden (en de Liars).
  Moderator / Colorchick vrijdag 14 augustus 2015 @ 18:11:55 #248
382129 crew  Donna
pi_155216983
Lesli Stone toch?
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 18:12:17 #249
162838 Asskimo
avoid boring people
pi_155216993
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 13:54 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik had diezelfde vraag over Sarah. Blijkbaar wordt dat in het tweede gedeelte van het huidige seizoen beantwoord. Ben benieuwd.

Charlotte = Cece. Dat meisje met de nepbrillen was iemand om ons af te leiden (en de Liars).
Ben dan ook benieuwd!

Dat meisje met die nepbrillen, heette ze ook niet Charlotte? Zogenaamd een vriendin, via Radley weliswaar, van Mona? Ohhh ik snap het volgens mij niet allemaal.. Of was Cece's haar geverfd + nepbril = Charlotte?

En waar ik ook mee zit is van een tijdje terug, toen Caleb een poosje in een ander stadje weg was. Hij hield toen ook wat achter, deed heel mysterieus, ik vond dat nogal irritant.. is dat nog ooit uitgekomen?
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 18:18:33 #250
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_155217160
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 18:11 schreef DonnaRush het volgende:
Lesli Stone toch?
ja
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.