Mooi decoratief voor in de tuinquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
Hier ziet het er altijd uit als rivierkeien
Raar he?!quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:48 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik wel interesse.Ik durf nog wel een complexje aan.
Buiten lopen was heerlijk. Ze heeft overal doorheen liggen knorren. Ik ben wel uitgeput na die 10 minuten wandelen.Ik vond het wel bijzonder flauw dat niet heel de wereld door had wat voor wereldprestatie ik heb geleverd en wat voor mooi kind er in die wagen ligt. Ze doen net of hun leven gewoon is doorgegaan al die tijd.
Wow! Wat ontzettend gaaf!! En dat zijn echt heel veel mensen die dat gaan zien!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 05:17 schreef JufMariska het volgende:
Ermahgerd! Totally off topic, maar een styled shoot wordt op een megagroot tof blog geplaatst332000 likes op fb, dat is wel heel gaaf!!
(Oh, en ik kan dit om 5.15 posten, dat zegt iets over de nacht heMannen slapen nu allbei, ik ga ook nog een poging doen!)
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 05:17 schreef JufMariska het volgende:
Ermahgerd! Totally off topic, maar een styled shoot wordt op een megagroot tof blog geplaatst332000 likes op fb, dat is wel heel gaaf!!
(Oh, en ik kan dit om 5.15 posten, dat zegt iets over de nacht heMannen slapen nu allbei, ik ga ook nog een poging doen!)
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 07:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waah tof, JM!
Galstenen, Away? Bij jou?.
Hier een heel dikke jubel voor onze nacht. Ik heb volgens mij voor het eerst sinds begin april vier uur aan een stuk geslapen: 22.45 (tot 23.30) en 4.15 (tot 4.45)..
. En nu slaapt hij nog en zijn wij opgestaan om toch naar Schier te gaan zo. We zien wel hoe we het doen met de fietsen. Stelletje avonturiers dat we zijn.
Dat zou ik ook best spannend vinden jaquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:35 schreef Loj het volgende:
Supertof JM!
Veel plezier DAD! Tof en spannend...
ik ga zo in m'n eentje met twee kids naar de dierentuin, vind ik ook spannend![]()
Weet ik nog niet. Ligt aan hoe ze zich gedragenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:58 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat zou ik ook best spannend vinden ja. Ga je een hele dag of een ochtendje?
Wow, wat knap!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:05 schreef Hilmo het volgende:
Leuk dad!
En loj ook spannend, ik durf zoiets niet, alleen naar dierentuin, laat staan met twee kinderenRuik ook ff bij de olifanten
![]()
Hier lichte migraine. En mijn kind kan een gebaar, lamp!![]()
![]()
ik smelt echt. Hij deed het gebaar, ik zei lamp, en deed lamp aan en hij glunderde, want hij werd begrepen. Verder jengelt hij veel en dat begrijpen we nog niet maar dit vind ikzo mooi! En 'la' zegt hij erbij dus eerste woordje wordt voorspelbaar.
Maar Hilmo, waarom durf je dat niet? (niet aanvallend opvatten hoor, ik probeer het te begrijpen). Dat is toch juist met 1 kind goed te doen! In de wagen/drager en gaaaaaan! Oh, en wat tof van het gebaar! En de lampfascinatiequote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:05 schreef Hilmo het volgende:
Leuk dad!
En loj ook spannend, ik durf zoiets niet, alleen naar dierentuin, laat staan met twee kinderenRuik ook ff bij de olifanten
![]()
Hier lichte migraine. En mijn kind kan een gebaar, lamp!![]()
![]()
ik smelt echt. Hij deed het gebaar, ik zei lamp, en deed lamp aan en hij glunderde, want hij werd begrepen. Verder jengelt hij veel en dat begrijpen we nog niet maar dit vind ikzo mooi! En 'la' zegt hij erbij dus eerste woordje wordt voorspelbaar.
Haha ik gok zo dat 99% van de mama's dat heeft rond die periodequote:Op donderdag 16 juli 2015 20:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik vond mezelf al een labiele debiel maar jij hebt er dus ook last van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |