nee dat is voor eigen rekening natuurlijk. Ook wat ik eet. En dat is veelquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gelieve mee te nemen:
brood
beleg
bestek
borden
bekers
praktisch alles wat u bij uw ontbijt blieft
Hoe bedoelt u meneer de notaris, ik krijg geen opslag?quote:
als je daar van houdt, prima. Is wel 100 euro extraquote:
Business Classquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij bent echt duur..... High class zeker?
Tss, van Marijke krijg ik ontbijtquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]
als je daar van houdt, prima. Is wel 100 euro extra
Nee dat zou ik niet doen, wel andere evil dingenquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe bedoelt u meneer de notaris, ik krijg geen opslag?
*dag later* kantoor failliet, bezoekje van de FIOD. Ja we zijn door een anonieme melding getipt
Tja Molo is gewoon onbetaalbaarquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij bent echt duur..... High class zeker?
ik bied meer waar voor je geld dan Marijkequote:
En dan zelfs nog met belegquote:
* Molo deze even opslaat voor het nageslachtquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Molo Class, because you just cannot afford to get to her, even if you try!
Zie daar maar eens aan te tippenquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
ik bied meer waar voor je geld dan Marijke
Ontbijtje met Molo: 100 euroquote:
* Molo deze ook even opslaat voor het nageslachtquote:
Ja zoals gisteren zeker?quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee dat zou ik niet doen, wel andere evil dingen
quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan zelfs nog met belegAlleen het suckie suckie gedeelte niet
geen probleemquote:
opgeslagen voor nageslachtquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ontbijtje met Molo: 100 euro
Sommige dingen zijn onbetaalbaar, voor de rest is er MasterMolocard
Even langs haar gleuf halenquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ontbijtje met Molo: 100 euro
Sommige dingen zijn onbetaalbaar, voor de rest is er MasterMolocard
ik krijg dat wekelijks te horen, alleen komt dan de factuurquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
Oke ik ben dus de enige die dit ooit te horen gekregen heeft van relatiepersoon: "Je doet je werk goed. [..] Fijn met deze girlfriend experience ook"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |