ik en sexy zwemmenquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik bied 400% Griekse drachme's, kan je sexy zwemmen in al dat geld als Dagobert duck
joh, het gaat mij gewoon om het geld hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, je wilt toch wel met mij in bed liggen![]()
Knuffelen is al goed
tot vanavond 22.00 uurquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tot wanneer kunnen we bieden. Ik moet even overleggen met de rest van het huishouden.
Aanleveren in drievoud, met verklaring van de notaris, VOG-verklaring aangehecht dit datquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
joh, het gaat mij gewoon om het geld hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Das niet veel geld voor een nieuw bad. Is dat inclusief plaatsen?quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]de liefde is over
Het is uit! Sloerie van de sloppen!
Fok meets the Bold and the Beautiful?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten
Kun jij alvast notaris spelen?quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Aanleveren in drievoud, met verklaring van de notaris, VOG-verklaring aangehecht dit dat
nee hoor, DM en SOA test uitslag is voldoendequote:Op woensdag 15 juli 2015 21:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Aanleveren in drievoud, met verklaring van de notaris, VOG-verklaring aangehecht dit dat
Pittige tijdenquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fok meets the Bold and the Beautiful?
Wat is de girlfriend experience?quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ontbijtje op bed: kaching, +10 euro
Douchen met molo: +20 euro
Girlfriend experience: +50 euro
Romantisch etentje met molo: +100 euro
Welkom bij Molo, RyanAir taferelen, manier van samenstellen v/h tarief
Voor 100 euro heb ik een kamer met bad, Regendouche, een gevulde koelkast en een kingssize bed...quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]de liefde is over
Het is uit! Sloerie van de sloppen!
Geld is geld, la laaaaa la la laaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(op de muziek van Life is Life)Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
van de vrachtwagen gevallenquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das niet veel geld voor een nieuw bad. Is dat inclusief plaatsen?
Molo die zich sexy kleedt, je heulemaal hoteldebotel maakt en überhaupt de kerk niet in gaatquote:
Hij heeft nog geen secretaresse he? Da's de enige op zo'n kantoor die werkelijk iets doet...quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun jij alvast notaris spelen?![]()
met mij erin?quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Voor 100 euro heb ik een kamer met bad, Regendouche, een gevulde koelkast en een kingssize bed...
quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
nee hoor, DM en SOA test uitslag is voldoende
(welke uitslag, dat maakt me dan weer niet uit natuurlijk, sloerie blijft een sloerie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |