quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:11 schreef bbtb77 het volgende:
[..]
Aardappels groenten vlees. Hollandsche maaltijd dus
Je kan het ook overdrijven met je 5 sterrenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee jij kookt meteen 5 sterren![]()
Ik had het al gezien, maar het is keitof geworden!
Dat barretje lijkt me echt een heerlijk plekje voor ontbijt, lunch, borrel
Sowieso geen slecht idee. Mijn kookkunsten zijn nou niet echt culinaire hoogstandjes..quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je mot vaker in CUL komen
wat een leuke poster! (ik woon ook in delftquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven met je 5 sterren
Maar het is in ieder geval ook leuk avondeten in de keuken zoals eerder vanavond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan hebben we nog http://spyck.luondo.nl/ Vandaag de rode ronde placemats (of is het placematten) gekocht, de borden die op tafel staan, een allerschattigst theepotje voor losse thee en het rode messenblok met steakmessen erin die in het kozijn staat
Er is een plank in het linkergedeelte van de kast gemaakt wat onder het werkblad staat. Vriend wilde zo erg graag een frituurpan dus die hebben we ook maar even gekocht en had gelijk een plaatsje daaronder dus.
De koof gaat nog een verrassing worden. Alles blijkt daarboven dus scheef te zitten. Vriend had er 1ntje gemaakt maar het zag er eigenlijk gewoon nog niet uit
Dan nog maar even niks.
Verder wil ik heeeeeeel graag deze in posterformaat voor boven de kookplaat:
[ afbeelding ]
(ik woon in Delft en ben opgegroeid met de luchten die Calvé en DSM verspreidden. Iets van nostalgie zeg maar)
Man man man... ik krijg er spontaan honger van. Ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Maar het is in ieder geval ook leuk avondeten in de keuken zoals eerder vanavond:
Laat mij raden, je vriend zit rechts ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Je kan het ook overdrijven met je 5 sterren
Ik zie nou pas de foto van je cv ketel. Welke beunhaas heeft dat aangesloten?quote:
Daar heb ik gisteren maar weereens over gebeld. Er zou weer iemand langskomen om te kijken. Niemand gezien voor de zoveelste keerquote:Op zondag 30 augustus 2015 09:00 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Ik zie nou pas de foto van je cv ketel. Welke beunhaas heeft dat aangesloten?
Rookgasafvoer heeft het afschot de verkeerde kant op......
I know want je hebt ook weleens gepost in het Delft-topicquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
wat een leuke poster! (ik woon ook in delft)
quote:Op woensdag 2 september 2015 05:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
I know want je hebt ook weleens gepost in het Delft-topic
Die poster ben ik btw op het idee van gekomen door een bezoekje aan het (vernieuwde) Prinsenhof. Een gedeelte gaat over de industrie in Delft en daar waren dus ook die posters.
Sinds 2012 niet meer. Ik ben bij vriend gaan wonen 50 meter verderop maar hij ging zeg maar een beetje dood in 2014quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat ziet er goed uit, klodder!
Heb je trouwens je eigen flat in Delft helemaal niet meer? Ik loop vast gigantisch achter. Was ook best een leuke stek, toch?
quote:Op woensdag 2 september 2015 06:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Sinds 2012 niet meer. Ik ben bij vriend gaan wonen 50 meter verderop maar hij ging zeg maar een beetje dood in 2014
Toen heb ik een ongeloveloos kutjaar gehad.
En nog steeds gaat het af en toe kut maar het gaat steeds beter. Door huidige vriend leer ik een beetje te praten.
Mijn grootste angst is dat hij ook dood gaat.
Langzaam aan begint mijn vertrouwen wel weer te groeien in alles en iedereen.
Ik ken huidige vriend ookal een jaar of 20. Met oud en nieuw kwamen we elkaar tegen en daar was dan die vonk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |