Een simpele prei/kaas saus gemaakt. Lekker makkelijk om eens uit de vriezer te pakken.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Knish is fantastisch! Een tsunami van carbs!![]()
![]()
Wat heb je uiteindelijk met de prei gedaan?
Ahquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Zal als je het in de koelkast bewaart ook wel loslopen, mits je het een beetje snel opeet.
Ik bewaar boter zelf nooit in de koelkast, dus als ik het zelf maak ben ik daar wat nauwkeuriger in
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een simpele prei/kaas saus gemaakt. Lekker makkelijk om eens uit de vriezer te pakken.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:05 schreef minilot het volgende:
Tof stuk in Nrc.Next vandaag wel over de onwenselijkheid van Europa als gated community
[ afbeelding ]
Alleen bij een paar van de grote met tafelbedieningquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:00 schreef Isegrim het volgende:
Kun je reserveren bij restaurants in de Efteling?
Agossiequote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:17 schreef Bluezz het volgende:
Xena vind het ook een zwaar boek, over Lucia de B.
[ afbeelding ]
Nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:25 schreef TAV74 het volgende:
Jason Isbell in Paradiso in januari, tickets binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100 x
Ik wil iets anduuuurs. Maar wat!?Let me see you stripped down to the bone
Ik ook niet, ben van de edit Dr hook, jason and the scorchers, lyle Lovett en Captain Cody and the lost planet airmen als het om dit genre gaat.quote:
Is leuk!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:57 schreef Bluezz het volgende:
Iets lichter verven en dan dit :
[ afbeelding ]
Let op : van achter ietskes korter dan voorLove it
Wel een toffe kleur, vind ik.quote:
Leuk dat Pinokkio restaurantquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Alleen bij een paar van de grote met tafelbedieningDe 'echte' restaurants, zeg maar.
https://www.efteling.com/(...)rant-reserveren.aspx
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben voor lang haar houden! Kort kan wel zodra je grijs begint te worden.
Mijn oma had prachtig lang grijs haar.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Lang grijs haar vind ik eigenlijk ook wel tof. Ik neig wel naar verder laten groeien ja..quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Het is gewoon allemaal op één lengte, net tot op de tetten.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het vooral lastig te zien hoe het kapsel nu is op deze fotoVan voren en los zou me meer zeggen
Ik vind het vooral per kop en per haartype verschillen. Mijn moeder heeft vrij dun krullend haar, dat moet ze echt niet lang laten groeienquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn oma had prachtig lang grijs haar.Vind het ook bij grijs haar mooier als het lang is.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:53 schreef minilot het volgende:
Bluugh. Ben mijn (eigen) haarkleur en huidige lengte zo beu..Iemand een toffe tip? Morgenochtend wel tijd voor de kapper, vandaar.
Zo is het nu, als in, tien minuten geleden.Heb jij al eens donkerder bruin met een rode ondertoon geprobeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100 x
Ik wil iets anduuuurs. Maar wat!?
IN de afgelopen twintig jaar alle kleuren van de regenboog wel gehad ja..quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb jij al eens donkerder bruin met een rode ondertoon geprobeerd?
Lijkt me supertof.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:24 schreef minilot het volgende:
[..]
IN de afgelopen twintig jaar alle kleuren van de regenboog wel gehad ja..
Heel veel donkerder daar word ik wel een beetje spookbleek van, maar zit wel een beetje roodachtig te overwegen.
En dan zo'n kleur:
[ afbeelding ]
Wip misschien morgenmiddag nog wel even langs de kermis, maar ga sowieso maandag wel, want Roze Maandag.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk dat Pinokkio restaurant![]()
Het is weeeeeeekend!!![]()
![]()
Morgen naar Kermis Tilbuuuurg![]()
En vanavond op tv
Die is mooiquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:24 schreef minilot het volgende:
[..]
IN de afgelopen twintig jaar alle kleuren van de regenboog wel gehad ja..
Heel veel donkerder daar word ik wel een beetje spookbleek van, maar zit wel een beetje roodachtig te overwegen.
En dan zo'n kleur:
[ afbeelding ]
Klopt. Prima foto wel.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Beetje zo iets bedoel ik Mini:
[ afbeelding ]
Jij hebt vrij sluik haar toch?? Geen slag?
Voordeel is dat je het met zo'n kapsel ook nog steeds lang kan laten groeien (ben ik zelf ook mee bezigquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Klopt. Prima foto wel.Ik neem het mee in de overweging voor morgen
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:26 schreef Myraela het volgende:
Qua model vind ik het altijd flut om iets uit te zoeken. Tenminste bij mij werkt het nooit. Lijkt prachtig op een foto en bij mij zakt het meteen in.
Zo ziet mijn haar er uit als ik te lang gewacht heb met vervenquote:
Ik wil ook graag een keer naar Roze Maandag. Maar vriendin wil niet, die wil in het weekend. Als je morgen langs komt wippen, roep me ff!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Wip misschien morgenmiddag nog wel even langs de kermis, maar ga sowieso maandag wel, want Roze Maandag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |