Ik hoop dat de griek van nu met schaamte naar zijn ouders oa kijkt als ze kijken naar wat voor land ze na hebben gelaten.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:44 schreef robin007bond het volgende:
Het is toch eigenlijk ook hartstikke zonde van een land met zo'n cultuur en zo'n historie. Ik hoop echt dat we hier later met schaamte naar terugkijken.
minimaal een avondvullend rel-programmaquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Precies, had wel iets meer verwacht voor die paar miljard.
Liever niet hoor, zie het geld liever naar het volk daar gaan, als ook maar een cent naar Brussel.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Precies, had wel iets meer verwacht voor die paar miljard.
Even in een avond er vier wetten door moeten jassen. Ik weet nog hoeveel gedoe het hier in Nederland was met die onderhandelingen mbt. de belastingen. Pechtold erbij, Pechtold weer weg etc. Uiteindelijk alles op de lange baan geschoven omdat ze er niet uit kwamen. En wij verlangen dat ze het met zo'n korte deadline er 4(!) wetten doorkrijgen. Waarzin.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:44 schreef robin007bond het volgende:
Het is toch eigenlijk ook hartstikke zonde van een land met zo'n cultuur en zo'n historie. Ik hoop echt dat we hier later met schaamte naar terugkijken.
Het is inderdaad echt waanzin. En dat terwijl binnen de coalitie ook nog grote onenigheid is.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:49 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Even in een avond er vier wetten door moeten jassen. Ik weet nog hoeveel gedoe het hier in Nederland was met die onderhandelingen mbt. de belastingen. Pechtold erbij, Pechtold weer weg etc. Uiteindelijk alles op de lange baan geschoven omdat ze er niet uit kwamen. En wij verlangen dat ze het met zo'n korte deadline er 4(!) wetten doorkrijgen. Waarzin.
Is 50+ niet nu aan zet?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:49 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Even in een avond er vier wetten door moeten jassen. Ik weet nog hoeveel gedoe het hier in Nederland was met die onderhandelingen mbt. de belastingen. Pechtold erbij, Pechtold weer weg etc. Uiteindelijk alles op de lange baan geschoven omdat ze er niet uit kwamen. En wij verlangen dat ze het met zo'n korte deadline er 4(!) wetten doorkrijgen. Waarzin.
Daarom. Stel dat het ze wel lukt dan laten ze een verscheurde politieke realiteit achter.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is inderdaad echt waanzin. En dat terwijl binnen de coalitie ook nog grote onenigheid is.
Dat weten de oudere Grieken nog heel goed.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:50 schreef robin007bond het volgende:
Als de bezuinigingen verder aanhouden denk ik ook dat men op den duur denkt: "Wat heb ik nog te verliezen?"
Bij mijn weten is alles op de lange baan geschoven. 50+ Mocht even meedenken idd. maar dat was volgens mij toen D66 ook nog in beeld was.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is 50+ niet nu aan zet?
Ben benieuwd of ze die 1miljard gaan krijgen?
Misschien wat talent hier uit de schilderwijk die kant op sturen. Die Gireken kunnen daar nog wat van leren.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:48 schreef bamibij het volgende:
[..]
minimaal een avondvullend rel-programma
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:52 schreef crystal_meth het volgende:
Ontwaakt, verworpenen der aarde!
De tijd van slaaf-zijn is voorbij.
Het staal en geld beheerst de aarde,
de tegenkracht zijt gij!
De staat verdrukt; de wet is logen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:52 schreef crystal_meth het volgende:
Ontwaakt, verworpenen der aarde!
De tijd van slaaf-zijn is voorbij.
Het staal en geld beheerst de aarde,
de tegenkracht zijt gij!
http://www.nu.nl/politiek(...)inghervormingen.htmlquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:51 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Bij mijn weten is alles op de lange baan geschoven. 50+ Mocht even meedenken idd. maar dat was volgens mij toen D66 ook nog in beeld was.
Ik keur ook beide af. Buitensporig politiegeweld en vernieling. Alleen het eerste heb ik vanavond in Athene nog niet gezien, het tweede wel.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En je kunt niet beide afkeuren?
Toch nog? I stand corrected. Maar het geeft maar aan hoe lang die processen kunnen duren en dat er hier dus even 4 wetten door moeten komen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/politiek(...)inghervormingen.html
Uit zijn toon kan je wel al halen dat hij geen klop-klop grapjes aan het vertellen is.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:54 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, die Dageraad figuur vertalen ze dus niet... beetje kinderachtig wmb.
Sommige woorden ook businessmen, germany, nazi etc.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:58 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Uit zijn toon kan je wel al halen dat hij geen klop-klop grapjes aan het vertellen is.
Nog een OXI kan Griekenland niet meer aan. Dan is het echt een vazalstaat van Europa.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:58 schreef robin007bond het volgende:
Ik word er een beetje bedroefd van dat ik die mensen OXI hoor roepen, wetende dat ze tegen de bezuinigingen hebben gestemd bij het referendum en dat dit protest waarschijnlijk ook niets uithaalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |