abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154414778
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 12:22 schreef Luxuria het volgende:
Waarom wil je dit weten?
Ik zat er al op te wachten, die vraag had ik een stuk eerder verwacht in het topic.
Lambo of Rekt
pi_154414792
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 19:26 schreef Andijvie_ het volgende:
Ervaring mee? Heb je een affaire terwijl je een relatie hebt?
Of ben jij de minnaar/minnares in het spel?

Hoe zijn jullie ermee omgegaan? Hoe heb jij en de minnaar/minnares het geheim gehouden buiten de relatie om of waren jullie er open over? Wie wisten het en hoe lang heeft het geduurd? Wat waren de redenen om een minnaar/minnares te hebben?

Als je er geen hebt, wat zijn de redenen dat je er geen 1 hebt.

Meer een topic wat betreft ervaringen en de ethische gedachtes van anderen.
Zo ben ik mijn vriendin dus kwijtgeraakt..... jaren geleden. Het rare is dat ik er toen trots op was een minnares te hebben. Nu vind ik mezelf een gigantische respectloze kloothommel die zoiets heeft gedaan. Klootzak is ook het goede woord. Als ik er nu aan terugdenk....
Ik ben nu verdiend alleen. Eigen schuld, dikke bult, eikel die ik daar was. Voorlopig ook geen relatie meer.
(Hoe het begon? Op een moment waren we plotseling aan het zoenen en voor het weet voel je een tong en een paar minuten later zatie er al in ook.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_154414959
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 14:32 schreef Sigaartje het volgende:
(Hoe het begon? Op een moment waren we plotseling aan het zoenen en voor het weet voel je een tong en een paar minuten later zatie er al in ook.
Ze struikelde en zat ineens op je lul?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_154414982
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 14:39 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zoiets ja, maar dan anders.
pi_154415010
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 14:40 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Zoiets ja, maar dan anders.
Ik vind het altijd maar raar, ''plotseling'' aan het zoenen, uh-huh.... ;)
pi_154415112
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 14:41 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik vind het altijd maar raar, ''plotseling'' aan het zoenen, uh-huh.... ;)
Het gebeurt. Natuurlijk probeert één van de twee ergens mee te starten en als de ander er op ingaat, is het raak. Dan ben je een knappe jongen om het te stoppen als je haar al een hele tijd wel leuk vond.
pi_154415164
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 14:39 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

What she tripped, fell, landed on his dick?!
Aaaight shady, maybe he's rite grady but think about the baby before you get all crazy.
Lambo of Rekt
  vrijdag 17 juli 2015 @ 14:50:03 #33
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154415199
Te veel moeite hoor. En de eventuele gevolgen op de psychische huishouding van mijn vriendin wil ik ook niet op mij nemen en ik zou het andersom ook kut vinden. In een wederzijdse open relatie zou ik het weer geen probleem vinden verder.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_154415203
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 14:46 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Het gebeurt. Natuurlijk probeert één van de twee ergens mee te starten en als de ander er op ingaat, is het raak. Dan ben je een knappe jongen om het te stoppen als je haar al een hele tijd wel leuk vond.
Mijn geweten zou bezwaar maken ja, mits ik al in een relatie zit natuurlijk, maar goed!

quote:
3s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 14:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

What she tripped, fell, landed on his dick?!
Aaaight shady, maybe he's rite grady but think about the baby before you get all crazy.
Wilde ik eerst typen ja. :')
pi_154415253
Ik praat mezelf ook niet goed. Integendeel.
Inmiddels heeft het mijn leven zo sterk veranderd, tja, daar heb ik zelf om gevraagd. Als je de misselijke egoïst uithangt, zul je de consequenties onder ogen moeten zien.
pi_154415309
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 14:52 schreef Sigaartje het volgende:
Ik praat mezelf ook niet goed. Integendeel.
Inmiddels heeft het mijn leven zo sterk veranderd, tja, daar heb ik zelf om gevraagd. Als je de misselijke egoïst uithangt, zul je de consequenties onder ogen moeten zien.
^O^
pi_154418033
Geen behoefde aan. Tenminste, ik zie een minnaar als iemand die je vaker ziet, naast je relatie. Heb een open relatie dus soms seks met een ander, ja. Maar heel vaak met dezelfde of een soort dater ernaast, nee.
  PR en moderator vrijdag 17 juli 2015 @ 17:13:24 #38
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_154418721
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 10:33 schreef RaveNeef het volgende:

[..]

Ik probeer mij veelal te onthouden van waardeoordelen, maar bij deze zou ik toch echt willen zeggen dat je die situatie alles behalve handig hebt aangepakt :')

Valt wel mee hoor, was niet eens zo'n drama. Beetje lastig om de complete gecompliceerde situatie genuanceerd uit te leggen in een FOK!post :') We hebben een leuke tijd gehad en het schijnt dat ze gewoon helemaal cray is :D
Fuck the EBU.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 18:45:18 #39
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_154421078
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 20:25 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Om buiten je relatie seks met een ander te hebben vind ik laf. Je wilt blijkbaar nog rondneuken maar hebt niet het lef om de zekerheid die je van je meisje krijgt op het spel te zetten.

Ga of voor het avontuur (rondneuken) of voor je meisje (zekerheid). Kijk voor jezelf wat je belangrijker vind en accepteer de voor en nadelen. Ga niet van beide walletjes eten, daar kwets je niet alleen anderen mee, op de lange termijn ook jezelf.
gozer. wat een bazenreactie _O_
  vrijdag 17 juli 2015 @ 21:08:33 #40
265352 Redster1984
The man who sold the world....
pi_154424773
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 13:55 schreef bluuf het volgende:
Wat ik mij afvraag : waar haalt men in godsnaam de tijd vandaan om naast een gezin (met kinderen dan) ook nog een minnaar / minnares te hebben?
Ik zou zelf bijvoorbeeld niet weten waar ik de tijd vandaag zou moeten halen om vreemd te gaan als ik dat van plan zou zijn (naast 40uur/week werken + reistijd wil ik namelijk ook nog wel tijd met mijn kinderen doorbrengen).
Ook de bekende "ik moet overwerken" gaat op een gegeven moment toch ook niet meer werken?
Mwah ik ben altijd binnen 3 maanden betrapt... geen fijne kerstdagen kan ik je vertellen! Haha! Maar goed uiteindelijk maar beter zo!
pi_154424923
Verwerpelijke praktijken.
pi_154424956
Ik denk dat als je het goed aanpakt, je er niet over kletst. En het al helemaal niet op Fok gaat zetten.

(Maar lastig is het wel. :+ )
Make my day!
pi_154431281
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 16:21 schreef Mathemaat het volgende:
Geef een man brood te eten en hij wil vlees. Geef een man kleding en hij wil schoenen. Geef een man een zilverstaaf en hij wil een goudstaaf. Geef een man een vrouw en hij wil een harem.
DE multi-functionele reactie die bijna overal toepasbaar is in R&P.
pi_154431735
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 00:29 schreef Yiwei het volgende:

[..]

DE multi-functionele reactie die bijna overal toepasbaar is in R&P.
DE multi-functionele reactie van vrouwen die denken dat hun mening relevant is.
Conscience do cost.
pi_154433035
Nee, ik zou er ook niet mee mogen komen mijn vrouw heeft een lijntje bij de NSA vermoed ik. Misschien heeft zij wel een spion als minnaar :( |:(.

Brb ruzie maken met vrouw des huizes }:|
  Redactie Games zaterdag 18 juli 2015 @ 02:37:13 #46
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_154433077
Ik mis alleen in de OP het volgende:

Komt dit je bekend voor of is dit wat voor jou? Meldt je dan nu aan voor het NET5 programma achter gesloten deuren..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_154433146
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 20:25 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Om buiten je relatie seks met een ander te hebben vind ik laf. Je wilt blijkbaar nog rondneuken maar hebt niet het lef om de zekerheid die je van je meisje krijgt op het spel te zetten.

Ga of voor het avontuur (rondneuken) of voor je meisje (zekerheid). Kijk voor jezelf wat je belangrijker vind en accepteer de voor en nadelen. Ga niet van beide walletjes eten, daar kwets je niet alleen anderen mee, op de lange termijn ook jezelf.
Helemaal mee eens en ook volledig van toepassing op mijn eigen relaties.

Echter ben ik wel een paar keer de minnaar geweest. In dergelijke gevallen ondervind ik dan ook geen gewetensbezwaar, waarschijnlijk omdat ik andermans relatie niet beschouw als mijn verantwoordelijkheid.
pi_154433649
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 17:54 schreef ems. het volgende:
Als ik een minnares zou willen zou ik in de eerste instantie nooit een relatie hebben.
Dit.

Kan je geen minnaressen hebben zonder relatie? :P
pi_154433955
quote:
Maîtresse

Een maîtresse is een buitenechtelijke minnares of bijzit. Deze Franse aanduiding betekent letterlijk "meesteres".

Een "maîtraisse en titre" is een officiële maîtresse, zoals sommige Franse edelen en politici in de zeventiende, achttiende en negentiende eeuw hadden.

Uit het verleden kennen we een aantal beroemde maîtresses zoals Madame de Pompadour, Nell Gwyn, Louise de Kerouaille en Eva Braun.

De term wordt in het Woordenboek der Nederlandse Taal van Van Dale geduid als "minnares buiten het huwelijk".

Over het algemeen verwijst dit naar de minnares die een getrouwde man er op nahoudt, naast zijn wettige vrouw. Het kan echter evengoed betrekking hebben op een celibatair, vooral als het niet om een gewone, op een huwelijk gelijkende relatie gaat met wat een 'vriendin' kan genoemd worden, maar om een eerder geheime verhouding (niet samenwonend, kinderen met de naam van de moeder, geen publieke bekendmaking of erkenning, geen opname in de familiekring enz).[bron?]

PR en moderator zaterdag 18 juli 2015 @ 10:35:16 #50
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_154434409
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 00:48 schreef ems. het volgende:

[..]

DE multi-functionele reactie van vrouwen die denken dat hun mening relevant is.
Wauw :')
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')