Oh wauwquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:00 schreef Molo het volgende:
Mijn laptop liep er enigszins van vast
Kut search op fok ook
Maaruh, deze heb ik eerder gemaakt, met een door mij gemaakt quasi kunstige foto die eerder op Fok heeft gestaan
[ afbeelding ]
Niet dat ik weetquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nein. Rasechte Nederlander, met veeeer veeeeer weg ergens iets van Franse origine
Naja boer, boer, heb wel een boer'n accent, dat kreeg ik wel mee tijdens het wonen op het Drentse plattelandquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:02 schreef Molo het volgende:
[..]
dus je ziet er gewoon uit als Hollandse boer?
Ja die waren echt briljant goed gelukt. Zooooo lekkerquote:
Oh wauw, wat is jouw haarkleur dan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn vader welmijn moeder is hoogblond en Gronings.
Mag ik nu ook een mokkakleurige jurk aan?
oh laat maar zitten, dat accent trek ik niet, tenzij je je bakkes houdt in bedquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Naja boer, boer, heb wel een boer'n accent, dat kreeg ik wel mee tijdens het wonen op het Drentse plattelandMaar definieer hoe een Hollandse boer eruit ziet dan
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Naja boer, boer, heb wel een boer'n accent, dat kreeg ik wel mee tijdens het wonen op het Drentse plattelandMaar definieer hoe een Hollandse boer eruit ziet dan
Koekjesmonster zou alles in 1 haal opgepeuzeld hebbenquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:00 schreef Molo het volgende:
Mijn laptop liep er enigszins van vast
Kut search op fok ook
Maaruh, deze heb ik eerder gemaakt, met een door mij gemaakt quasi kunstige foto die eerder op Fok heeft gestaan
[ afbeelding ]
wie is Koekjesmonster?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Koekjesmonster zou alles in 1 haal opgepeuzeld hebben
Ja baasquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:04 schreef Molo het volgende:
[..]
oh laat maar zitten, dat accent trek ik niet, tenzij je je bakkes houdt in bed
Zeg, zo weinig onthouden van gisteren?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Niet dat ik weet![]()
[..]Helemaal goed
Lengte? Haarkleur? Voor ik mezelf uithuwelijk moet ik wel de belangrijkste zaken weten
![]()
Ja maar ja maar, ik ben een goudvis qua geheugenquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja baas
[..]
Zeg, zo weinig onthouden van gisteren?![]()
Lengte idem, pak eens een kop koffie en zoek de SC doorHaarkleur idem
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Want jij bent een mokka kind, dan mag dat
Donkerbruinquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh wauw, wat is jouw haarkleur dan?
Ja, jij bent er wel voor in om afgeragd te worden en daarna in de greppel gegooid te worden?quote:
Hihihi gelukkig maar eigenlijk, anders was je vormeloos met gekke oortjesquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Donkerbruinik lijk wat dat betreft niet op een sea bunny
ik dacht je vriendin ofzoquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waaaaaaaaaaaah oh nom nom nom nom doesn't ring a bell?
Zolang die greppel maar droog is en niet ondergelopen is met water.. jaquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, jij bent er wel voor in om afgeragd te worden en daarna in de greppel gegooid te worden?![]()
ik zal er wat droog zand in strooien voor jequote:Op woensdag 15 juli 2015 20:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zolang die greppel maar droog is en niet ondergelopen is met water.. ja
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
ik dacht je vriendin ofzo![]()
![]()
Maar was dus gewoon in het algemeen, LOL!
ja, weet ik het, kan tochquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]![]()
![]()
Leuk koosnaampje, hey cookiemonster * Joosie200 rammelt met koekjestrommel WOOSH * Joosie200 wordt bedolven onder dinnetje
![]()
Ik heb wel veel krullen ja, beetje ehm van alles wat, grote kleine, pijpenkrullen, spiraalkrullen, pluis. Het gaat nergens over dus ik gooi er vaak een stijltang doorheenquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi gelukkig maar eigenlijk, anders was je vormeloos met gekke oortjes
Maar tof hoor en dan met afrokrullen? Of dat niet?
Chica dan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:10 schreef Molo het volgende:
[..]
ja, weet ik het, kan toch
En: het woord dinnetje![]()
![]()
Dinnetjequote:Op woensdag 15 juli 2015 20:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]![]()
![]()
Leuk koosnaampje, hey cookiemonster * Joosie200 rammelt met koekjestrommel WOOSH * Joosie200 wordt bedolven onder dinnetje
![]()
Ik zeg ook altijd dinnetjequote:Op woensdag 15 juli 2015 20:10 schreef Molo het volgende:
[..]
ja, weet ik het, kan toch
En: het woord dinnetje![]()
![]()
Wel tof!! Maar ik snap dat het wat lastig is met stylen... Heb je je haar lang of kortig?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb wel veel krullen ja, beetje ehm van alles wat, grote kleine, pijpenkrullen, spiraalkrullen, pluis. Het gaat nergens over dus ik gooi er vaak een stijltang doorheen
* Joosie200 reikt een Wieckse Radler aan En nu?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, ik ben een goudvis qua geheugenBLUB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |