Net nog een halve naar binnengewerkt tijdens het eten. Mijn vrouw de andere helft.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij houdt wel van een grote sappige groene harde staaf?
En nu zit je bij te komen?quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Net nog een hele naar binnengewerkt tijdens het eten.
Jaja, tijd voor een brilquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik las kleine geile
Verhuizing.... Tja... Mijn advies; begin er nooit aan!!!
Ik vind het toch altijd best een bedrag...maar ik huur dan ook van die keurmerk-verhuizers in.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet duurEn heb ik vorig jaar ook gedaan, dan kon tenminste alles in 1 dag over
Ik was de dag erna al helemaal uitgepakt en gesettled
Hahahaha Jeuj, Duitsland![]()
Dan nog is verhuizen kut met peren!quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaja, tijd voor een bril![]()
Maarre verhuizen valt toch mee, goede voorbereiding en genoeg mensen regelen.
Op hier.quote:
Waarom deed je het dan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan nog is verhuizen kut met peren!
Ookquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Achterlijk goed in dirty mind associaties zeker
quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Net nog een halve naar binnengewerkt tijdens het eten. Mijn vrouw de andere helft.
Ja ik ook hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vind het toch altijd best een bedrag...maar ik huur dan ook van die keurmerk-verhuizers in.Die doen het goed.
Vrachtauto van schoonvader, en paar vrienden en ouders erbij, en het was ook in 1 dag gepiept bij ons.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vind het toch altijd best een bedrag...maar ik huur dan ook van die keurmerk-verhuizers in.Die doen het goed.
De beste manier: twee sleutels aan de verhuizers geven. Twee adressen erbij. Plattegrond van t nieuwe huis waar de meubels moeten staan. "regel het maar, wij gaan nu twee dagen op vakantie".quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan nog is verhuizen kut met peren!
Zat net te denken hem te raspen, laatst ook gedaan.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Op hier.Al sinds het weekend.
Eén in de tzaziki, één los gesneden als snack. Hup, weg.
... als de geldboom er eenmaal isquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De beste manier: twee sleutels aan de verhuizers geven. Twee adressen erbij. Plattegrond van t nieuwe huis waar de meubels moeten staan. "regel met maar, wij gaan nu twee dagen op vakantie".
Ooit.....
Echt niet, daarvoor ben ik veel te veel een controlefreakquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De beste manier: twee sleutels aan de verhuizers geven. Twee adressen erbij. Plattegrond van t nieuwe huis waar de meubels moeten staan. "regel het maar, wij gaan nu twee dagen op vakantie".
Ooit.....
Waar woonde je daarvoor en wat beviel daar dan niet?quote:
Lekker, beidenquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Zat net te denken hem te raspen, laatst ook gedaan.
Deel voor tzatziki, en het sap wat erbij vrijkomt voor frisse komkommer citroensap, echt heerlijk met warm weer.
Alleen mist warm weer nu.
Lelystad...quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Waar woonde je daarvoor en wat beviel daar dan niet?
yoghonaise? Nee gewoon goede Griekse Yoghurtquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker, beidenIk vind een komkommersalade ook altijd erg lekker, met kruiden en een beetje yoghonaise
hebben jullie al gemeet dan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lelystad...
Te ver weg van Marijkeen ST
Ik vraag daar dus geen vrienden en familie voor. Dan hoef ik zelf ook eigenlijk nooit elders te helpen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vrachtauto van schoonvader, en paar vrienden en ouders erbij, en het was ook in 1 dag gepiept bij ons.
Maar bij ons stond alles nog redelijk ingepakt vsnwege tijdelijk in huurhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |