Volgens mij zelfs 18quote:
Die mug zal wel gedacht hebben: ha, boobies! oh nom, nom, nom, nomquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:42 schreef Buurpoes het volgende:
Mijn rechter boob heeft een muggenbult.Kutbeesten.
Tittieeess. (Zei mijn neefje een tijdje, in plaats van "toetjeeees" riep hij dus "tittieeees" ...quote:
18 ja hahaquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs 18Dacht ik hoor
Hahahahaha. Ehm ongemakkelijkquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tittieeess. (Zei mijn neefje een tijdje, in plaats van "toetjeeees" riep hij dus "tittieeees" ...
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Muggen zuigen op meerdere manieren.
Gisteravond mijn klamboe opgehangen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:45 schreef Joosie200 het volgende:
Ben ook een gewilde prooi, mag eerst een uur alle muggen dood meppen, uurtje slapen, wakker worden met oordoppen in, weer maar dood meppen, slapen, rinse and repeat. Resultaat in de ochtend? Weer 10 bulten erbijop armen en benen
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tittieeess. (Zei mijn neefje een tijdje, in plaats van "toetjeeees" riep hij dus "tittieeees" ...
Lijkt wel een eeuw geleden dat ik achttien werdquote:
En ik heb nog steeds geen baklava gegeten!!!quote:
Kids, you gotta love 'mquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oeps! Zo zei het dochtertje van een vriendin altijd tante Kanka, ook zo awkward
Ze kon Bianca niet uitspreken
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lijkt wel een eeuw geleden dat ik achttien werd
Oh wacht, dat was ook de vorige eeuw
Oeh, baklava!!! Heerlijk!quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik heb nog steeds geen baklava gegeten!!!![]()
Hahahaha! Kankaquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oeps! Zo zei het dochtertje van een vriendin altijd tante Kanka, ook zo awkward
Ze kon Bianca niet uitspreken
Stuur er eentje hier naar toe aubquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Gisteravond mijn klamboe opgehangen.
Hé Bos!quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lijkt wel een eeuw geleden dat ik achttien werd
Oh wacht, dat was ook de vorige eeuw
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, wat gaat de tijd dan snel he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |