abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154367126
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 19:13 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik ga ook pedofiel worden. Dat is best winstgevend.
WERKEN IN DIT LAND LOONT NIET MAAR ZODRA JIJ JE HALFSLAPPE PIK IN EEN KNID WEET TE DUWEN STROMEN DE EUROS BINNEN!!!
  woensdag 15 juli 2015 @ 19:15:49 #52
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_154367170
Tijd om vanavond de huisraad van de buren onder te plassen
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 15 juli 2015 @ 19:51:34 #53
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_154368120
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:47 schreef vaarsuvius het volgende:
ga lekker in een apenland wonen waar de rechtspraak middeleeuws is .

NL is top 5 beste landen in de wereld om in te wonen, maar daar kom je nog wel achter als je groot bent.
Genoeg andere landen waar het heel goed vertoeven is wanneer je daar gewoon een goede baan en goed inkomen hebt hoor. Nederland heeft vooral als extra voordeel dat ook de minderbedeelden niet hoeven te verhongeren.

Los daarvan lijkt het me nooit verstandig een land te ontvluchten. Wanneer je naar het buitenland wil verhuizen omdat je bijvoorbeeld van avontuur houdt of omdat je weg bent van dat land, is er een grote kans dat je een goede tijd zal hebben.

Wanneer je naar het buitenland vlucht omdat je Nederland 'niet kan handelen', tsja, dan is er een grote kans dat je na 2 jaartjes in het nieuwe land ontdekt dat het gras eigenlijk vooral alleen maar groener lijkt aan de overkant.

Nee wat dat betreft komt geluk vooral van binnen en moet je gewoon in elk enigszins normaal land een leuk leven kunnen leiden door je te focussen op de juiste aspecten v/h leven daar. Dit natuurlijk i.c.m. het hebben van voldoende middelen om lekker te kunnen leven.
Krekker is de bom!
  woensdag 15 juli 2015 @ 19:54:43 #54
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_154368215
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 18:29 schreef Pino0 het volgende:
En die pedo, die heeft last van mensen omdat zijn adres is doorgegeven? Krijgt 4000 euro? Dat weegt op tegen al die lasten die hij kinderen heeft aangedaan? Deze man heeft al in de gevangenis gezeten en zo heel wat belastinggeld verneukt. Gewoon op water en brood zetten totdat meneer verhongert.
Deze logica _O- :')

Wauw je bent echt kampioen logisch redeneren :D

Je ziet echt niet dat de verschillende zaken die je hier noemt 2 a 3 verschillende issues zijn? :'(
Krekker is de bom!
pi_154368619
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 18:44 schreef bamibij het volgende:

[..]

:')

@pijltjegooien ''Nederland mijn vaderland'' had er een artikel over, viel niets tegen _O_
Die pagina begon als een mooie pagina over unieke en mooie Nederlandse dingen maar is uiteindelijk veranderd in PVV-Propaganda.
pi_154369176
Een ongewapende inbreker mag je niet zomaar neerschieten. TS wil Amerikaanse praktijken in Nederland? Een agent mag alleen schieten als er gevaar is voor eigen leven. In dit geval moest hij gewoon achter die inbreker aanrennen en hem zelf overmeesteren.
pi_154370108
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 18:36 schreef bamibij het volgende:
heeft de NOS/RTL ofzo een artikeltje op facebook gezet over Sytze van der V. die een schadevergoeding heeft gekregen? Heb even zin om te lachen, ff die reacties van marginalen lezen :')
Ik woon er in de buurt, je lacht je pas stuk bij een protest. Kinderen die met hun ouders lopen schreeuwen. Bijvoorbeeld kindje van 12 jaar met haar moeder: "WEG ERMEE VIEZE KLOOTZAK" waarna de moeder haar een compliment geeft "goed gezegd schat!"
pi_154370216
Pauw en Witteman hadden ook een keer een paar van die figuren in de uitzending _O-

Genieten geblazen, vrouw van in de 50 die zegt 'dat ze wel tien jaar zitten over heeft voor die gore pedo'' :')

zal even de link opzoeken
pi_154370269

ging niet over Sytze, maar over een pedo in Deventer.
pi_154371222
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:43 schreef Catkiller het volgende:
Als je goed gemotiveerd bent kan je dat vast ook vanuit het buitenland doen hoor. Veel plezier en ik zal je niet missen. Log meteen ook nooit meer op FOK! in.
pi_154373778
Je moet niet zo lopen zeuren, Nederland is geweldig. Je kunt nou eenmaal nooit iedereen tevreden maken, er is altijd iemand die weer loopt te janken om iets wat hem eigenlijk gewoon niets aan gaat. Ga alsjeblieft naar India je kop wassen in andermans schijt.
Liefhebber van oldtimers en LPG
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:37:04 #63
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_154373873
Doe ze de groeten daar in het buitenland. :W
Hallon!
pi_154376042
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 19:51 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Genoeg andere landen waar het heel goed vertoeven is wanneer je daar gewoon een goede baan en goed inkomen hebt hoor. Nederland heeft vooral als extra voordeel dat ook de minderbedeelden niet hoeven te verhongeren.

Ik zeg niet dat er geen andere goede landen zijn, maar ik zeg dat NL bij de besten hoort. Maar als je prioriteit bij ruimte ligt kun je beter naar een land als Finland of Australie verkassen.

mijn top 5 ziet er zo uit:

1 Noorwegen
2 Duitsland
3 Nederland
4 Denemarken
5 Zwitserland

honorable mention: Groot Brittannië
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  donderdag 16 juli 2015 @ 07:20:35 #65
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_154380174
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 23:44 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat er geen andere goede landen zijn, maar ik zeg dat NL bij de besten hoort. Maar als je prioriteit bij ruimte ligt kun je beter naar een land als Finland of Australie verkassen.

mijn top 5 ziet er zo uit:

1 Noorwegen
2 Duitsland
3 Nederland
4 Denemarken
5 Zwitserland

honorable mention: Groot Brittannië
Ik probeer juist uit te leggen dat er ook genoeg andere, bijvoorbeeld Oost Europese en zelfs ook 'niet westerse' landen zijn waar je hartstikke goed kan leven.
Krekker is de bom!
pi_154380223
Goed, beter, best
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_154388933
Die inbreker kan ik me nog wel een beetje voorstellen, maar pedo's moet je gewoon alle rechten ontnemen.
pi_154389154
De echte klacht van dit topic is dat TS stemrecht heeft?
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')