WERKEN IN DIT LAND LOONT NIET MAAR ZODRA JIJ JE HALFSLAPPE PIK IN EEN KNID WEET TE DUWEN STROMEN DE EUROS BINNEN!!!quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:13 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik ga ook pedofiel worden. Dat is best winstgevend.
Genoeg andere landen waar het heel goed vertoeven is wanneer je daar gewoon een goede baan en goed inkomen hebt hoor. Nederland heeft vooral als extra voordeel dat ook de minderbedeelden niet hoeven te verhongeren.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:47 schreef vaarsuvius het volgende:
ga lekker in een apenland wonen waar de rechtspraak middeleeuws is .
NL is top 5 beste landen in de wereld om in te wonen, maar daar kom je nog wel achter als je groot bent.
Deze logicaquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:29 schreef Pino0 het volgende:
En die pedo, die heeft last van mensen omdat zijn adres is doorgegeven? Krijgt 4000 euro? Dat weegt op tegen al die lasten die hij kinderen heeft aangedaan? Deze man heeft al in de gevangenis gezeten en zo heel wat belastinggeld verneukt. Gewoon op water en brood zetten totdat meneer verhongert.
Die pagina begon als een mooie pagina over unieke en mooie Nederlandse dingen maar is uiteindelijk veranderd in PVV-Propaganda.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:44 schreef bamibij het volgende:
[..]
@pijltjegooien ''Nederland mijn vaderland'' had er een artikel over, viel niets tegen
Ik woon er in de buurt, je lacht je pas stuk bij een protest. Kinderen die met hun ouders lopen schreeuwen. Bijvoorbeeld kindje van 12 jaar met haar moeder: "WEG ERMEE VIEZE KLOOTZAK" waarna de moeder haar een compliment geeft "goed gezegd schat!"quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:36 schreef bamibij het volgende:
heeft de NOS/RTL ofzo een artikeltje op facebook gezet over Sytze van der V. die een schadevergoeding heeft gekregen? Heb even zin om te lachen, ff die reacties van marginalen lezen
quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:43 schreef Catkiller het volgende:
Als je goed gemotiveerd bent kan je dat vast ook vanuit het buitenland doen hoor. Veel plezier en ik zal je niet missen. Log meteen ook nooit meer op FOK! in.
Ik zeg niet dat er geen andere goede landen zijn, maar ik zeg dat NL bij de besten hoort. Maar als je prioriteit bij ruimte ligt kun je beter naar een land als Finland of Australie verkassen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Genoeg andere landen waar het heel goed vertoeven is wanneer je daar gewoon een goede baan en goed inkomen hebt hoor. Nederland heeft vooral als extra voordeel dat ook de minderbedeelden niet hoeven te verhongeren.
Ik probeer juist uit te leggen dat er ook genoeg andere, bijvoorbeeld Oost Europese en zelfs ook 'niet westerse' landen zijn waar je hartstikke goed kan leven.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:44 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er geen andere goede landen zijn, maar ik zeg dat NL bij de besten hoort. Maar als je prioriteit bij ruimte ligt kun je beter naar een land als Finland of Australie verkassen.
mijn top 5 ziet er zo uit:
1 Noorwegen
2 Duitsland
3 Nederland
4 Denemarken
5 Zwitserland
honorable mention: Groot Brittannië
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |