ja als uitkeringstrekker.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:47 schreef vaarsuvius het volgende:
ga lekker in een apenland wonen waar de rechtspraak middeleeuws is .
NL is top 5 beste landen in de wereld om in te wonen, maar daar kom je nog wel achter als je groot bent.
Dit dus.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:47 schreef vaarsuvius het volgende:
ga lekker in een apenland wonen waar de rechtspraak middeleeuws is .
NL is top 5 beste landen in de wereld om in te wonen, maar daar kom je nog wel achter als je groot bent.
Waarom niet?quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Waarom zou die pedo dat in godsnaam niet mogen aanvragen?
nee als ondernemer ook.quote:
ja of je moet zelf talent hebben in dat soort praktijkenquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:09 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
nee als ondernemer ook.
je betaald wel meer belasting , maar daar krijg je veel voor terug. namelijk een klimaat waarin je werkelijk kunt ondernemen zonder veel last van maffia, religieuze malloten, bureaucracy etc. We staan dan ook met ons kleine landje in vrijwel elk top 10 lijstje wereldwijd op het gebied van economie en export
PVV-er gespotquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:29 schreef Pino0 het volgende:
Ik vind het van der gekke dat een inbreker, die in jou huis komt en aan jou persoonlijke spullen komt, een schade vergoeding krijgt omdat hij in zijn been is geschoten terwijl hij wilde ontsnappen.
Ze mogen hem van mij in het krokodillen reservoir gooien bij de plaatselijke dierentuin.
En die pedo, die heeft last van mensen omdat zijn adres is doorgegeven? Krijgt 4000 euro? Dat weegt op tegen al die lasten die hij kinderen heeft aangedaan? Deze man heeft al in de gevangenis gezeten en zo heel wat belastinggeld verneukt. Gewoon op water en brood zetten totdat meneer verhongert.
hij heeft z'n straf gehad dus, wat is het probleem danquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:29 schreef Pino0 het volgende:
Deze man heeft al in de gevangenis gezeten
Dat hij 4000 euro krijgt, hij had 20,000 geeistquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:30 schreef bamibij het volgende:
[..]
hij heeft z'n straf gehad dus, wat is het probleem dan
Hij heeft toch gewoon rechten. Die burgemeester heeft zijn privacy gewoon geschonden. Ik vond 4K eerlijk gezegd lager dan ik had verwacht.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:33 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Dat hij 4000 euro krijgt, hij had 20,000 geeist
Dus eigenlijk vindt je dat alleen de mensen waarvan jij vindt dat ze er recht op hebben volgens de wet behandeld en eventueel gestraft dienen te worden? Beetje eng.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:29 schreef Pino0 het volgende:
En die pedo, die heeft last van mensen omdat zijn adres is doorgegeven? Krijgt 4000 euro? Dat weegt op tegen al die lasten die hij kinderen heeft aangedaan? Deze man heeft al in de gevangenis gezeten en zo heel wat belastinggeld verneukt. Gewoon op water en brood zetten totdat meneer verhongert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |