abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154852756
Ik heb ook een cabriofix staan. Compleet met voetenzak/verkleiner en dacht ook muskietennet en regenhoes.
Kleur rood
pi_154853869
Ah zo, logisch wel. Vroeg me al af waarom je drie maxicosi's nodig zou hebben :+
pi_154854139
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:35 schreef L-E het volgende:
Ah zo, logisch wel. Vroeg me al af waarom je drie maxicosi's nodig zou hebben :+
Haha! :D ah ja het zei mij tot 2 weken geleden ook niks ;). Ik dacht dat de cabriofix alleen in cabrio's pastte. Snapte al niet waarom die zoveel werd verkocht, want zoveel cabrio's rijden er toch niet rond in NL? :? :').
  zondag 2 augustus 2015 @ 22:49:44 #154
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_154854318
Een familyfix in en uit de auto halen is ook echt een kwestie van klik-klik. Wij wilden ook ooit voor twee auto's twee onderstellen hebben maar hebben het tweede onderstel in de praktijk nooit gemist.
Ik zou er niet van te voren drie aanschaffen eerlijk gezegd.
KuikenGuppy
pi_154854848
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:49 schreef Burdie het volgende:
Een familyfix in en uit de auto halen is ook echt een kwestie van klik-klik. Wij wilden ook ooit voor twee auto's twee onderstellen hebben maar hebben het tweede onderstel in de praktijk nooit gemist.
Ik zou er niet van te voren drie aanschaffen eerlijk gezegd.
Als ik moet wegbrengen en mijn vriend haalt op dan is het lastig ;). Ik ga nl niet eerst naar zijn werk rijden om de familyfix om te zetten. We werken te ver uit elkaar daarvoor en mijn vriend vertrekt veel eerder, dusja.

En mijn ouders willen er per se zelf 1.. Prima zelf weten, dan zoek ik er wel 1 extra :P.
pi_154855663
Ik baal er echt van dat ik 5 jaar geleden niet van de Family Fix/Easy Base wist. We hebben hem nu met H.ielke pas gekocht en ik vind het zo'n ideaal ding! :o Met J.elte wist ik alleen van de Family Fix, maar wij hebben geen isofix, dus nooit verder goed in verdiept. Blijken er dus Easy Base voor uit gevonden te zijn. Die zet je vast met de gordel. Wat een heerlijkheid. klik en klaar. Nu hoef ik alleen nog de oudsten vast te zetten. Scheelt toch weer 20 seconden ^O^

(Niet mijne)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_154855728
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 23:03 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Als ik moet wegbrengen en mijn vriend haalt op dan is het lastig ;). Ik ga nl niet eerst naar zijn werk rijden om de familyfix om te zetten. We werken te ver uit elkaar daarvoor en mijn vriend vertrekt veel eerder, dusja.

En mijn ouders willen er per se zelf 1.. Prima zelf weten, dan zoek ik er wel 1 extra :P.
Wij dachten eerst 2 maxicosi's nodig te hebben omdat vriend brengt en ik haal bij de gastouder. Tot we bedachten dat die maxicosi ook gewoon bij het kind kan blijven. :)
Misschien kan een familyfix dat ook? (Geen idee of het een groot limp ding is trouwens.)
  zondag 2 augustus 2015 @ 23:28:58 #158
335643 faptist
Maakt fouten
pi_154855812
Easybase _O_

Hier ook 2 mc's, omdat we dachten dat dit handig zou zijn ivm brengen /ophalen.
Mc 2 staat dus al 4 maanden stof te vangen.
pi_154855815
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 23:26 schreef ingee het volgende:

[..]

Wij dachten eerst 2 maxicosi's nodig te hebben omdat vriend brengt en ik haal bij de gastouder. Tot we bedachten dat die maxicosi ook gewoon bij het kind kan blijven. :)
Misschien kan een familyfix dat ook? (Geen idee of het een groot limp ding is trouwens.)
Dat is echt heel onhandig. Als ze hem beide echt evenveel nodig gaan hebben dan is het de aanschaf zeker waard, is de verdeling 70/20 dan zou ik er geldtechnisch maar 1 kopen. Maar misschien wil hetzusjevan wel veel meer uitgeven dan ik zou doen ;)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_154860450
Wij hadden 2x easybase en 2x mc. Ik liet de mc vaak in de auto staan vond ze zo zwaar met baby.
  maandag 3 augustus 2015 @ 14:08:17 #161
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154866643
Hoi! Is er hier iemand in de omgeving van 023 met interesse in een Mutsy Slider in lichtgrijs? Het is deze (klein plaatje van internet):

Bij interesse kan ik goede foto's maken. Wagen is nog in hele goede staat!
pi_154867222
Hier twee FamilyFix systemen voor in elke auto één. We hebben één MaxiCosi, die blijft bij het kind. Ons kdv heeft een speciale MaxiCosi-stalling-kamer...

Kleinzusje, goed dat je nu al op zoek gaat. Ik ben er ook een tijdje mee bezig geweest om er twee te bemachtigen en uiteindelijk is het via MP gelukt. Er waren dagen dat ik vijf aanbieders mailde. Sommige aanbieders willen de hoofdprijs, daar ging ik dan niet op in.
Heb ze uiteindelijk allebei samen voor ¤165,- inclusief verzenden want beide keren was de afstand wat groot om 'm op te halen. Weet dat verzenden dus ook prima gaat met die dingen middels pakketpost.
pi_154869319
Thnx voor de tips allemaal! Ik wil het zo doen als Malteser: Familyfix in de auto's laten zitten en 1 Maxi Cosi en die gewoon laten staan bij gastouder of kdv. Ik ben er ook via MP op aan het bieden. Ze zijn snel weg en vragen er gemiddeld 100 euro voor.. maar zelfs al kan ik er 2 vinden voor 200 euro, dan is dat nog goedkoper dan 2 nieuwe kopen a 189 euro p. ding. Thnx voor de tip Malteser, zal m'n zoekgebied ook eens vergroten op MP :+.

W.b. cabriofix'en die hierboven aangeboden werden: ik overleg even met vriend - weet niet of ie die ook 2e hands wil aanschaffen of niet. Mij maakt het niet zoveel uit maar wil het wel even overleggen.
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:06:57 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_154869386
Even tussendoor, maar wat is het grote voordeel van die base? Is dat veiliger ofzo?
Ik heb mijn MC namelijk in gemiddeld tien seconden in de gordels gespannen ;)
disclaimer
pi_154869539
Het helpt ook wel om te zoeken op Family Fix (met spatie of andere spellingsvarianten). Dan zijn ze vaak goedkoper omdat er dan veel minder resultaten zijn ;) Zo heb ik laatst voor 25 euro een Easybase opgehaald :@ Voelde me bijna een oplichter...

Onze gordels zijn maar net lang genoeg voor de MC, dus dat is altijd gefrunnik en dan is de Easybase makkelijker.
pi_154869565
Ze zeggen dat de stoeltjes met isofix veiliger zitten dan met de gordels (ik heb geen bronnen verder, maar ik ben er uiteraard wel voor gevallen :') ).
En het gemak, je klikt dat ding zo vast al haal ik m al een jaar met kind er alleen uit als ze in slaap is gevallen anders blijft ie in de auto staan, want niet te tillen. Ik zou echt niet weten hoe ik die mc met gordels moet vastmaken. oO<
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:15:33 #167
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_154869591
Het is veiliger, ja. De familyfix zit dmv isofix rechtstreeks aan de kooiconstructie van je auto vast.

Als je een 2wayfix kiest ipv familyfix, ben je qua onderstel ook meteen klaar voor het vervolgstoeltje ;).
KuikenGuppy
pi_154869624
De Pearl past op de familyfix, dus die hebben wij als vervolgstoel.
Nog niet in gebruik, maar over een maand wel denk ik. Ze moet toch een keer die mc uitgroeien
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:19:54 #169
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_154869689
Zijn er nog zwangeren die interesse hebben in een fitnessbal voor het opvangen van weeën? Ik vond het heel relaxt om er op te wiebelen. Er zit een pompje bij, heel makkelijk. Ophalen in Den Haag of verzenden. Doos en alles zit er bij, zgan.
https://m.bol.com/nl/p/tu(...)/tunturi%20fitnesbal
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:22:00 #170
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_154869740
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:16 schreef Butterflower het volgende:
De Pearl past op de familyfix, dus die hebben wij als vervolgstoel.
Nog niet in gebruik, maar over een maand wel denk ik. Ze moet toch een keer die mc uitgroeien
Ik had er even bij moeten zetten dat je dan klaar bent voor een vervolgstoeltje die tpt 4 jaar achteruit kan, volgens de nieuwe isize norm. Maar niet iedereen wil dat en het is nog niet verplicht ;).
KuikenGuppy
pi_154869949
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:15 schreef Burdie het volgende:
Het is veiliger, ja. De familyfix zit dmv isofix rechtstreeks aan de kooiconstructie van je auto vast.

Als je een 2wayfix kiest ipv familyfix, ben je qua onderstel ook meteen klaar voor het vervolgstoeltje ;).
Het is toch alleen veiliger omdat je altijd weet dat hij goed zit en mensen maken met gordels toch nog wel eens fouten.
pi_154870300
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:04 schreef hetzusjevan het volgende:
Thnx voor de tips allemaal! Ik wil het zo doen als Malteser: Familyfix in de auto's laten zitten en 1 Maxi Cosi en die gewoon laten staan bij gastouder of kdv. Ik ben er ook via MP op aan het bieden. Ze zijn snel weg en vragen er gemiddeld 100 euro voor.. maar zelfs al kan ik er 2 vinden voor 200 euro, dan is dat nog goedkoper dan 2 nieuwe kopen a 189 euro p. ding. Thnx voor de tip Malteser, zal m'n zoekgebied ook eens vergroten op MP :+.
Ze vragen inderdaad vaak ¤100,- of zelfs ¤120,-. Maar een beetje bieden loont! Zeker als je nog tijd genoeg hebt. Hier eentje voor ¤80,- en eentje voor ¤85,- incl verzenden :).
pi_154871040
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:22 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik had er even bij moeten zetten dat je dan klaar bent voor een vervolgstoeltje die tpt 4 jaar achteruit kan, volgens de nieuwe isize norm. Maar niet iedereen wil dat en het is nog niet verplicht ;).
wij willen het wel, maar het past niet bij onze auto. De maxi cosi past nét en dan moet het op een base omdat de gordels te kort zijn. Dachten we een familieauto te hebben gekocht :')
pi_154893625
Heeft er iemand interesse in meisjes kleding 50-56 en binnenkort 62-68?

Graag even pm'en

zelf opzoek naar maat 74 :)
Born to Lose, but Built to Win.
pi_154893719
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:07 schreef coccinelle het volgende:

[..]

wij willen het wel, maar het past niet bij onze auto. De maxi cosi past nét en dan moet het op een base omdat de gordels te kort zijn. Dachten we een familieauto te hebben gekocht :')
Volvo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')