Haha!quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:35 schreef L-E het volgende:
Ah zo, logisch wel. Vroeg me al af waarom je drie maxicosi's nodig zou hebben
Als ik moet wegbrengen en mijn vriend haalt op dan is het lastigquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:49 schreef Burdie het volgende:
Een familyfix in en uit de auto halen is ook echt een kwestie van klik-klik. Wij wilden ook ooit voor twee auto's twee onderstellen hebben maar hebben het tweede onderstel in de praktijk nooit gemist.
Ik zou er niet van te voren drie aanschaffen eerlijk gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Wij dachten eerst 2 maxicosi's nodig te hebben omdat vriend brengt en ik haal bij de gastouder. Tot we bedachten dat die maxicosi ook gewoon bij het kind kan blijven.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Als ik moet wegbrengen en mijn vriend haalt op dan is het lastig. Ik ga nl niet eerst naar zijn werk rijden om de familyfix om te zetten. We werken te ver uit elkaar daarvoor en mijn vriend vertrekt veel eerder, dusja.
En mijn ouders willen er per se zelf 1.. Prima zelf weten, dan zoek ik er wel 1 extra.
Dat is echt heel onhandig. Als ze hem beide echt evenveel nodig gaan hebben dan is het de aanschaf zeker waard, is de verdeling 70/20 dan zou ik er geldtechnisch maar 1 kopen. Maar misschien wil hetzusjevan wel veel meer uitgeven dan ik zou doenquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:26 schreef ingee het volgende:
[..]
Wij dachten eerst 2 maxicosi's nodig te hebben omdat vriend brengt en ik haal bij de gastouder. Tot we bedachten dat die maxicosi ook gewoon bij het kind kan blijven.
Misschien kan een familyfix dat ook? (Geen idee of het een groot limp ding is trouwens.)
Ik had er even bij moeten zetten dat je dan klaar bent voor een vervolgstoeltje die tpt 4 jaar achteruit kan, volgens de nieuwe isize norm. Maar niet iedereen wil dat en het is nog niet verplichtquote:Op maandag 3 augustus 2015 16:16 schreef Butterflower het volgende:
De Pearl past op de familyfix, dus die hebben wij als vervolgstoel.
Nog niet in gebruik, maar over een maand wel denk ik. Ze moet toch een keer die mc uitgroeien
Het is toch alleen veiliger omdat je altijd weet dat hij goed zit en mensen maken met gordels toch nog wel eens fouten.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:15 schreef Burdie het volgende:
Het is veiliger, ja. De familyfix zit dmv isofix rechtstreeks aan de kooiconstructie van je auto vast.
Als je een 2wayfix kiest ipv familyfix, ben je qua onderstel ook meteen klaar voor het vervolgstoeltje.
Ze vragen inderdaad vaak ¤100,- of zelfs ¤120,-. Maar een beetje bieden loont! Zeker als je nog tijd genoeg hebt. Hier eentje voor ¤80,- en eentje voor ¤85,- incl verzendenquote:Op maandag 3 augustus 2015 16:04 schreef hetzusjevan het volgende:
Thnx voor de tips allemaal! Ik wil het zo doen als Malteser: Familyfix in de auto's laten zitten en 1 Maxi Cosi en die gewoon laten staan bij gastouder of kdv. Ik ben er ook via MP op aan het bieden. Ze zijn snel weg en vragen er gemiddeld 100 euro voor.. maar zelfs al kan ik er 2 vinden voor 200 euro, dan is dat nog goedkoper dan 2 nieuwe kopen a 189 euro p. ding. Thnx voor de tip Malteser, zal m'n zoekgebied ook eens vergroten op MP.
wij willen het wel, maar het past niet bij onze auto. De maxi cosi past nét en dan moet het op een base omdat de gordels te kort zijn. Dachten we een familieauto te hebben gekochtquote:Op maandag 3 augustus 2015 16:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik had er even bij moeten zetten dat je dan klaar bent voor een vervolgstoeltje die tpt 4 jaar achteruit kan, volgens de nieuwe isize norm. Maar niet iedereen wil dat en het is nog niet verplicht.
Volvo?quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:07 schreef coccinelle het volgende:
[..]
wij willen het wel, maar het past niet bij onze auto. De maxi cosi past nét en dan moet het op een base omdat de gordels te kort zijn. Dachten we een familieauto te hebben gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |