Die hebben we toch al? Pereiro, Propper en Maher.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:27 schreef Lemming22 het volgende:
Nu nog een verdediger, én schijnbaar wil Cocu drie aanvallende middenvelders. Dus we zijn nog niet uitgeshopt
Maar Pereiro wordt volgens mij primair als buitenspeler gezien. Dan heb je Ritzmaier nog wel, dus als die verkocht wordt, zal Brands wel in actie komen voor die positie.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben we toch al? Pereiro, Propper en Maher.
Denk dat ons middenveld wel goed is zo. Misschien nog een buitenspeler erbij, al kunnen Bergwijn en Laursen misschien al voldoen als backup. Achterin zit je het minst breed.
En het liefst eentje met ervaring. Want met Bruma en Isimat naast elkaar... Ik weet het nietquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar Pereiro wordt volgens mij primair als buitenspeler gezien. Dan heb je Ritzmaier nog wel, dus als die verkocht wordt, zal Brands wel in actie komen voor die positie.
Ik zie ook liever een verdediger komen, als de jeugdspelers het niveau niet blijken te hebben tenminste.
Alex erbijquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
En het liefst eentje met ervaring. Want met Bruma en Isimat naast elkaar... Ik weet het niet
Pereiro is vooral voor de flank gehaald, maar kan dat natuurlijk prima. Guardado ook en dan kunnen Hendrix of Schaars als CVM spelen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben we toch al? Pereiro, Propper en Maher.
Denk dat ons middenveld wel goed is zo. Misschien nog een buitenspeler erbij, al kunnen Bergwijn en Laursen misschien al voldoen als backup. Achterin zit je het minst breed.
Héctor Moreno zie ik liever. Schijnt ook dat ze daar mee bezig zijn nu en Brands kent hem goed.quote:
Die heeft zijn beste periode gehad bij PSV.quote:
Maakt niet uit, was met Van Bommel ook zo, maar toch was ik blij dat hij kwam. Alex zou hier mooi zijn carierre af kunnen sluiten als grote bonk ervaring en daarna lekker als Verdedigingstrainer bij de jeugd aan de slag kunnenquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die heeft zijn beste periode gehad bij PSV.
2 miljoen salaris en 1 miljoen tekengeld is niet veel voor een bankzitter.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Maakt niet uit, was met Van Bommel ook zo, maar toch was ik blij dat hij kwam. Alex zou hier mooi zijn carierre af kunnen sluiten als grote bonk ervaring en daarna lekker als Verdedigingstrainer bij de jeugd aan de slag kunnen
We hebben duurdere bankzitters gehadquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
2 miljoen salaris en 1 miljoen tekengeld is niet veel voor een bankzitter.
Toch denk ik dat je beter aan zulke spelers niet meer moet beginnen, zelfde als Gomes. Die hebben hun beste tijd gehad en PSV is nu een andere weg ingeslagen. Afellay zou ook een erg domme keus zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
We hebben duurdere bankzitters gehad
Die gaat afsluiten in Brazilië natuurlijk en dan een dikke strandvilla kopen daar.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Maakt niet uit, was met Van Bommel ook zo, maar toch was ik blij dat hij kwam. Alex zou hier mooi zijn carierre af kunnen sluiten als grote bonk ervaring en daarna lekker als Verdedigingstrainer bij de jeugd aan de slag kunnen
Niet zo heel vreemd natuurlijkquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:22 schreef Scarface88 het volgende:
Zonder Champions League was ie dus niet naar PSV gekomen.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:26 schreef BadderHaring het volgende:
Depay grootste talent ter wereld volgens France football.
Hahaha, kennen die Pereiro niet dan?
Ik ga het ook bijna zelf geloven gewoon allemaalquote:
Hij kan nu alleen maar tegenvallenquote:Op woensdag 15 juli 2015 15:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ga het ook bijna zelf geloven gewoon allemaal
quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Over aanwinsten gesproken. [ afbeelding ]
Dit kan toch niet jongens? Wat is dit voor oversized overhemdje? Dat kan toch nooit wat worden.
Dan zien we toch liever zo'n mooi Umbro polo'tje he[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |