Ik zou even aannemen dat ze gelijk werken met anderen. Dus even naar mezelf gekeken met 40 uur zit ik op 184 werkbare uren deze maand, dus dat is 23 dagen deze maand. Of rekenen ze echt niet zo?quote:Op maandag 20 juli 2015 09:06 schreef laziness het volgende:
De werkbare dagen staan bij ons netjes uitgesplitst per maand in de verkoopmap. En dat zijn er minder dan je denkt per maand
In de zomermaanden rekenen ze meer dan andere maanden van het jaar. Weet het niet precies uit mijn hoofd en map ligt thuis. Zal vanavond eens kijken.quote:Op maandag 20 juli 2015 09:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou even aannemen dat ze gelijk werken met anderen. Dus even naar mezelf gekeken met 40 uur zit ik op 184 werkbare uren deze maand, dus dat is 23 dagen deze maand. Of rekenen ze echt niet zo?
Nja er zijn maar weinig maanden dat er echt 20 zijn.. denk aan hemelvaart, pinksteren, goede vrijdag, kerst, bouwvak, ga zo maar doorquote:Op maandag 20 juli 2015 09:15 schreef Miezziej het volgende:
[..]
20? Of minder zeker(ik deed even 5 dagen x 4 weken
)
Ik ga alvast een dreigbrief schrijven naar de betonwanden-producentquote:Op maandag 20 juli 2015 10:50 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Nja er zijn maar weinig maanden dat er echt 20 zijn.. denk aan hemelvaart, pinksteren, goede vrijdag, kerst, bouwvak, ga zo maar door
http://www.gwwkosten.nl/P(...)straties/1714771.htm
Hier zie je het wel redelijk, feitelijk heb je 261 werkbare dagen op een jaar, maar de prognose ligt op 201, waarbij je in december/januari/februari zelfs 10 werkbare dagen kan hebben.. Het is dus te hopen dat je bouwproject in die maanden dus in de afbouw fase zitten want die zijn niet vorst/neerslag gevoelig.. als ze dan net de fundering moeten storten heb je weer pech
Bij ons duurde de hypotheekofferte 2 werkdagen voordat de fa deze ontving na het aanvragen.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:11 schreef Thrilled het volgende:
Helaas vandaag nog niet gebeld door onze FA, dus nog geen hypotheekofferte binnen of er is wat aan de hand?Ik probeer niet te veel te doemdenken maar toch..
Van het weekend weer even wezen gluren bij de bouwplaats en het ijkpunt / startmoment vast gelegdMorgen bij de makelaar tekenen
![]()
[ afbeelding ]
Bij ons in de kopersmap zit dit lijstje voor werkbare dagen. Dat zijn er maar 184 op jaarbasis.quote:Op maandag 20 juli 2015 09:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou even aannemen dat ze gelijk werken met anderen. Dus even naar mezelf gekeken met 40 uur zit ik op 184 werkbare uren deze maand, dus dat is 23 dagen deze maand. Of rekenen ze echt niet zo?
Ik begrijp dat die tabellen niet uit een norm of regelgeving komen, maar als richtlijn gebruikt kunnen worden.. blijkbaar kan elk bedrijf zijn eigen tabelletje opstellen. Typisch gevalletje van jezelf indekken door minder werkbare dagen te rekenen en zo op papier altijd wel flinke speling over te houden tussen werkelijke opleverdatum en de einddatum op basis van werkbare dagen.. volgens mij zijn er ook maar weinig gevallen waarbij ze de opleverdeadline niet hebben gehaald..quote:Op maandag 20 juli 2015 23:18 schreef laziness het volgende:
[..]
Bij ons in de kopersmap zit dit lijstje voor werkbare dagen. Dat zijn er maar 184 op jaarbasis.
[ link | afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:17 schreef Tally het volgende:
Ik mag me hier ook melden!![]()
We hebben een huisje gekocht. Eentje uit 1998. Een topic maken zal ik ook nog wel eens doen.
1 september krijgen we de sleutel en er moet echt een hele hoop gebeuren. Helaas hebben we in den beginnen maar een maand omdat we op 1 oktober ons huis uit moeten.
We hebben daarom besloten om eerst de slaapkamers en badkamer aan te pakken en later in het jaar de benedenboel.
Ik heb er zo'n zin in
Leuk! Wij krijgen net iets eerder de sleutel, namelijk 28 augustus haha.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:17 schreef Tally het volgende:
Ik mag me hier ook melden!![]()
We hebben een huisje gekocht. Eentje uit 1998. Een topic maken zal ik ook nog wel eens doen.
1 september krijgen we de sleutel en er moet echt een hele hoop gebeuren. Helaas hebben we in den beginnen maar een maand omdat we op 1 oktober ons huis uit moeten.
We hebben daarom besloten om eerst de slaapkamers en badkamer aan te pakken en later in het jaar de benedenboel.
Ik heb er zo'n zin in
Jup! Een schoonmoeder die een fobie heeft voor snelwegen en daarom huizen "voor ons opzoekt" die allemaal binnendoor te bereiken zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:36 schreef DrMarten het volgende:
Meer mensen hier last van familie die je meerdere malen woningen aan willen praten waarvan je zelf al besloten hebt dat je er niet dood gevonden wil worden?
Nee, geen last van gehad haha.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:36 schreef DrMarten het volgende:
Meer mensen hier last van familie die je meerdere malen woningen aan willen praten waarvan je zelf al besloten hebt dat je er niet dood gevonden wil worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |