Bij ons was het 25 KM. Valt dus mee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:08 schreef laziness het volgende:
¤500 is wel een koopje!
Ik weet van mijn collega dat hij ¤1500,- kwijt was.
Daar kan je leuke andere dingen van doen. Tenzij je inderdaad vanuit Utrecht naar Maastricht oid gaat.
Ik heb het even opgezocht. Het is volgens maps 1,2 km. Amper benzinekosten dusquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:53 schreef Chicolade het volgende:
Ligt er ook een beetje aan hoe ver je adressen uit elkaar liggen: een keer rijden met een vrachtwagen kost je minder brandstof dan tig ritten met een (benzine) personenauto, dan heb je de kosten van een wagen huren er al vrij snel uit.
Uhm nee, niet bepaaldquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:02 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Heeft denk ik niet veel zin. Was een bedrijf hier in Friesland, maar ik wil hem je wel pm-en als je in de buurt zit...
Bij ons liepen de offertes tussen de 1400 (klein familiebedrijf) en 1800 (grotere bekende regiobedrijven). Ik vond het het geld echt waard. Wel zelf in en uitgepakt, maar meubels uit en in elkaar deden ze wel.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:39 schreef LadyPayton het volgende:
WIj zullen ook nog wel een paar weken moeten klussen, maar ik wil voorkomen dat we half in de spullen zitten in ons oude huis, we hebben hier een kleine jongen van 2 lopen, en dan heb je toch nog veel spullen nodig.
Ik wil dus eigenlijk (bijna) alles in 1 dag over doen.
Ik heb wat offertes aangevraagd voor verhuisbedrijven en wagens.. we zullen zien wat dat doet.
Thanks voor de input
Telkens dozen in de auto stoppen is echt ideaal. Heeft ons tijdens de 'echte' verhuizing veel tijd en moeite gescheeld.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:55 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht. Het is volgens maps 1,2 km. Amper benzinekosten dus
[..]
Uhm nee, niet bepaald![]()
Mijn vriend zegt: 'grote delen op de dakdragers en elke keer als we toch rijden om te klussen vast wat dozen in de auto, hoeven op de dag zelf alleen het bed, de bank en de wasmachine nog...en wat last-minute dozen.'
Klinkt als te doen
Ja, zeker omdat het nog geen anderhalve kilometer is. Kunnen dus makkelijk 's middags even op en neer om te lunchen ofzo en dan gaan er gewoon weer dozen mee.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:58 schreef Redcoon het volgende:
[..]
Telkens dozen in de auto stoppen is echt ideaal. Heeft ons tijdens de 'echte' verhuizing veel tijd en moeite gescheeld.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:47 schreef Rockfire het volgende:
Wij krijgen het echt makkelijkvoor ons is de afstand om te verhuizen slechts 400 meter
Dat zeg je nu wel.. maar is dat net niet zo'n afstand dat het te kort is om eerst alles in te laden en dan uit te laden, maar te lang om alles te lopen?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:47 schreef Rockfire het volgende:
Wij krijgen het echt makkelijkvoor ons is de afstand om te verhuizen slechts 400 meter
Ik zou de dozen gewoon met een steekwagentje verhuizen en de grotere items met een winkelwagen. Lijkt me efficienter.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:56 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel.. maar is dat net niet zo'n afstand dat het te kort is om eerst alles in te laden en dan uit te laden, maar te lang om alles te lopen?
Leuk he. Heb jij ook zo'n gevoel alsof je nu eindelijk in een grote mensenhuis gaat wonen?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:06 schreef elamanilo het volgende:
Ohh mensen, wat vind ik het echt heerlijk om al m'n spullen uit te zoeken, op te ruimen en in te pakken <3 We moeten nog zo'n 3 weken tot de sleutel en dan nog het een en ander klussen in ons nieuwe huis, de voorbereidingen zijn in volle gang. Ook supertof om voor het echie van alles uit te zoeken, van keukenapparatuur tot raamdecoratie
Ja, ik ben ook echt benieuwd hoe het zal zijn met een trap en een boven! Dat je op een andere verdieping slaapt. En verder ben ik zo toe aan een tuin <3 Daar kijk ik echt naar uit.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Leuk he. Heb jij ook zo'n gevoel alsof je nu eindelijk in een grote mensenhuis gaat wonen?
Dat had ik allemaal al wel. Maar daar ben ik begonnen met alleen man. Nu ga ik naar een groter huis en grotere tuin met man en kinderenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:12 schreef elamanilo het volgende:
Ja, ik ben ook echt benieuwd hoe het zal zijn met een trap en een boven! Dat je op een andere verdieping slaapt. En verder ben ik zo toe aan een tuin <3 Daar kijk ik echt naar uit.
Jaa, dat is ook bijzonder! Dat vind ik nog het minst makkelijk, om afscheid te nemen van de plek waar mijn kindje ontstond en geboren werd..quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat had ik allemaal al wel. Maar daar ben ik begonnen met alleen man. Nu ga ik naar een groter huis en grotere tuin met man en kinderen
Dat heb ik ook ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:53 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Jaa, dat is ook bijzonder! Dat vind ik nog het minst makkelijk, om afscheid te nemen van de plek waar mijn kindje ontstond en geboren werd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |