abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juli 2015 @ 21:26:07 #276
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154425268
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 21:20 schreef LuDann het volgende:

[..]

Kleding voelt ontzettend vervelend aan momenteel, het jeukt, zweet en zit strak. Dus speel ik voor Naked Chef. :P

Joh, vervelend. Heb je al de kans gehad om te vragen waar het aan ligt? Want je voelde aandrang ook niet zo toch? Die onrust is ontzettend herkenbaar, ik waggel het hele huis door, van bank naar bal naar bed naar douche naar wc en weer terug.
Het is echt verdrukking van m'n blaas in verticale positie. Want na een tijdje liggen kan ik prima plassen. Maar bij de meeste mensen leidt dit juist tot veelvuldig plassen. Misschien ligt mijn blaas ook anders dan normaal, want bij de echo's in het begin moest ik juist steeds m'n blaas legen, anders konden ze de baby niet goed zien.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 17 juli 2015 @ 21:31:08 #277
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_154425432
De warmte is ook niet alles in verband met vocht vasthouden hier... Dus alleen herfst en lente zijn goed om zwanger te zijn. :)
Helaas moet je 3 seizoenen door. Haha.

Wat betreft originele manieren om het nieuws te brengen; Wij hadden het geluk met kerst al een goede echo achter de rug te hebben. Dus kadootjes onder de kerstboom voor de ouders en schoonouders. Voor allen kleine sokjes ingepakt en wachten tot het kwartje viel na het uitpakken. Niet echt origineel, maar daar gaat het op dat moment ook helemaal niet om. Het nieuws alleen is al super leuk!
Oost west, mij best.
pi_154425598
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 21:21 schreef Mariposas het volgende:
Oh ja ik heb al tegen mijn man gezegd dat ik bij een volgende echt nóóit uitgerekend wil zijn van oktober t/m maart. Idd al die kleding en ik vind die regenachtige dagen nu al pittig. :X dan heb ik echt nergens zin in.
Hier hetzelfde idd. Plus dat je in de winter ook nog eens sokken en gewone schoenen aan moet ipv slippers.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 21:47:02 #279
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154425919
Ik vond het vooral zo zonde dat ik mn mooie dikke buik elke keer moest verstoppen onder een dikke winterjas -O-

Ohja, en nu was ik in precies hetzelfde seizoen uitgerekend :') Maar eens zien of ik een iets nauwsluitender winterjas kan vinden :9
pi_154425971
maar een kraambed in de winter of herfst is dan echt weer O+ O+ vind ik. Lekker in je bed met je verse baby bij je en de regen die tegen je raam tikt enzo ♡
:)
pi_154425997
Schoenen! Ik ben blij dat ik die niet meer aan hoef :D
pi_154426157
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 10:14 schreef L0t.. het volgende:
We hebben een kloppend hartje! O+ *O*
Eerste hobbel is weer genomen :). Nu maar weer afwachten.

Vind het nog lastig om hier echt aan te haken, ga proberen wat meer te reageren.
*O* *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_154426182
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 15:44 schreef mignonne het volgende:

[..]

of zo'n kind agh O+

[ afbeelding ]
Vrienden van mij hebben er zo twee met knalrood haar en felblauwe ogen.. en ze hebben ook nog allebei krullen O+. Jochie en een meisje. Worden overal op straat aangesproken "Wat ben jij een mooi meisje en wat een mooi haaar!" haha.

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 21:36 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Hier hetzelfde idd. Plus dat je in de winter ook nog eens sokken en gewone schoenen aan moet ipv slippers.
Oh great.. ik dacht juist fijn lekker in de winter uitgerekend zijn - niet dus. Thanks voor het vooruitzicht ;).

Verder *O* voor kloppende hartjes en stickers en nieuwe mensen, spannend die eerste weken!

En een beetje laat maar Kazy natuurlijk nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter *O*.

Gestreeptestoel ik las nog dat jij thuis moet blijven, vervelend maar wel het beste voor jullie zo te lezen, ik hoop dat alles verder goed gaat en dat je je rust kunt vinden :).

En LuDann niet lekker, niet leuk ;( ik hoop dat je je snel beter gaat voelen.. maar ik las dat je man dit weekend weer thuis is toch? O+ fijn is dat! Dat doet mij altijd goed, op de een of andere manier voel ik me altijd beter als m'n vriend in de buurt is. Zal wel tussen m'n oren zitten maar toch. Alhoewel ik weleens heb horen zeggen dat de meeste bevallingen 's avonds of 's nachts op gang komen omdat de moeder dan meer ontspannen is omdat de vader dan in de buurt is. Dus schijnbaar heeft het toch iets wel effect :D. Of placebo-effect maar who cares, als het werkt: jeej placebo!

IAM en Mariposas, succes met jullie laatste loodjes ;). Oh en zomerzon en fuente ook al binnenkort :).

Ik ben vandaag 16 weken en ik vraag me echt af of er nou nog iets komt.. ik voel me helemaal niet zwanger :'). Wat mij betreft mogen die mysterieuze plopjes weleens komen. Maar goed eerste kindje, zal nog wel ff duren.. ;(.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 21:56:02 #284
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154426218
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 21:48 schreef mignonne het volgende:
maar een kraambed in de winter of herfst is dan echt weer O+ O+ vind ik. Lekker in je bed met je verse baby bij je en de regen die tegen je raam tikt enzo ♡
Als je het zo zegt klinkt t heerlijk inderdaad :D

Ik kan met mn minibaby lekker in het voorjaar buiten wandelen O+
Dit keer heb ik ook een normaal huis, dus kan ook mn mooie oude kinderwagen gebruiken O+!
pi_154426357
Ik heb niet bijgelezen, want ik zit nog na te shaken :@ .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154426526
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 21:56 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Als je het zo zegt klinkt t heerlijk inderdaad :D

Ik kan met mn minibaby lekker in het voorjaar buiten wandelen O+
Dit keer heb ik ook een normaal huis, dus kan ook mn mooie oude kinderwagen gebruiken O+!
Ik kijk er echt serieus nu al naar uit :D
laatst al mn wollen maaksels van de laatste tijd opgespannen en daar werd ik ook al zo wollig van van binnen. Straks heeft mn jongetje die warme kleertjes aan en mutsjes op enzo en kan ik weer dragen en en en O+ O+
:)
pi_154426647
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 22:00 schreef silliegirl het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o Jezus, ik zou me niet schuldig gaan voelen hoor. Rot voor die vrouw, maar dit is onacceptabel. Zo behandel je niemand.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 22:17:00 #288
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154426904
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 22:05 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik kijk er echt serieus nu al naar uit :D
laatst al mn wollen maaksels van de laatste tijd opgespannen en daar werd ik ook al zo wollig van van binnen. Straks heeft mn jongetje die warme kleertjes aan en mutsjes op enzo en kan ik weer dragen en en en O+ O+
Herkenbaar!!! O+!

Heb me voorgenomen om voor dit kindje echt fijne kleertjes te kopen voor de eerste periode :Y Of zelf te maken ook.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 22:19:07 #289
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154426963
quote:
SPOILER
OMG.....

Echt hoor, ik heb t best wel eens confronterend gevonden, al die mooie dikke buiken om me heen, maar als je iemand zo aanvalt dan spoor je gewoon niet :N
pi_154427021
Ik twijfelde vandaag of ik wel echt zwanger was en stond op het punt om weer een test te doen. Maar toen moest ik achtereenvolgens huilen bij Sesamstraat, het journaal, een zielige reclame en een documentaire over bejaarde hiphoppers. Ik geloof dat ik die test maar laat zitten :') .
  vrijdag 17 juli 2015 @ 22:22:21 #291
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154427044
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 22:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik twijfelde vandaag of ik wel echt zwanger was en stond op het punt om weer een test te doen. Maar toen moest ik achtereenvolgens huilen bij Sesamstraat, het journaal, een zielige reclame en een documentaire over bejaarde hiphoppers. Ik geloof dat ik die test maar laat zitten :') .
_O-
pi_154427049
quote:
SPOILER
Jeetje sillie, dat is schrikken!! En hoe nu verder? Want je kunt je buik moeilijk verstoppen zolang zij ook nog in het hotel zijn. Bovendien kan jij er helemaal niets aan doen dat zij zich zo voelt. Ze heeft zich te beheersen. Jeetje zeg...
Hoop dat er een goede oplossing komt!
pi_154427126
Dat dat mens even snel inbindt zeg sillie :{w Ieder z'n verdriet, maar een ander fysiek belagen gaat wel heel erg veel te ver hoor.
pi_154427185
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 22:22 schreef Malteser het volgende:

[..]

Jeetje sillie, dat is schrikken!! En hoe nu verder? Want je kunt je buik moeilijk verstoppen zolang zij ook nog in het hotel zijn. Bovendien kan jij er helemaal niets aan doen dat zij zich zo voelt. Ze heeft zich te beheersen. Jeetje zeg...
Hoop dat er een goede oplossing komt!
Ik kan er, behalve op mijn eigen kamer blijven, vrij weinig aan doen inderdaad. Ik geloof dat de manager een ander hotel voor hen aan het regelen is... Ik zei nog dat dat misschien niet nodig is, maar hij wilde er niks van horen.
Beetje lullig wel, want verder zijn hier enkel familiehotels. :') Zitten ze alsnog tussen de kinderen..
pi_154428002
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 22:26 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik kan er, behalve op mijn eigen kamer blijven, vrij weinig aan doen inderdaad. Ik geloof dat de manager een ander hotel voor hen aan het regelen is... Ik zei nog dat dat misschien niet nodig is, maar hij wilde er niks van horen.
Beetje lullig wel, want verder zijn hier enkel familiehotels. :') Zitten ze alsnog tussen de kinderen..
Dat is dan de consequentie die ze moet dragen, omdat ze zich niet wist te beheersen. Het is van de zotte iemand op deze manier 'aan te vallen' en jij boekt geen vakantie om op je hotelkamer te moeten blijven zitten, omdat anderen wellicht last hebben van het feit dat je zwanger bent. Hopelijk komt er snel een fijne oplossing, succes!
pi_154428113
Jeetje sillie :X
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_154428493
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 22:49 schreef Malteser het volgende:

[..]

Dat is dan de consequentie die ze moet dragen, omdat ze zich niet wist te beheersen. Het is van de zotte iemand op deze manier 'aan te vallen' en jij boekt geen vakantie om op je hotelkamer te moeten blijven zitten, omdat anderen wellicht last hebben van het feit dat je zwanger bent. Hopelijk komt er snel een fijne oplossing, succes!
Nahjah, ja. Aan de ene kant is dat zo..

Maar aan de andere kant; er gaat ook bizar veel aandacht naar mijn zwangerschap. Vanuit andere vakantiegangers, maar ook Personeel vraagt er continue naar, rent voor mij net een beetje harder (tot irritants aan toe) of komt over mijn buik aaien (dat irriteert me helemaal mateloos, maar goed).

Veel van de dingen die ze extra doen zal een ander niet direct opvallen, maar als je er juist al gevoelig voor bent kan ik me goed voorstellen dat 't steekt, zeg maar..
pi_154428636
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 23:03 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Nahjah, ja. Aan de ene kant is dat zo..

Maar aan de andere kant; er gaat ook bizar veel aandacht naar mijn zwangerschap. Vanuit andere vakantiegangers, maar ook Personeel vraagt er continue naar, rent voor mij net een beetje harder (tot irritants aan toe) of komt over mijn buik aaien (dat irriteert me helemaal mateloos, maar goed).

Veel van de dingen die ze extra doen zal een ander niet direct opvallen, maar als je er juist al gevoelig voor bent kan ik me goed voorstellen dat 't steekt, zeg maar..
Dat begrijp ik maar ook daar kan jij niks aan doen...
pi_154428637
Waar zit je eigenlijk, Sillie? (Ik geloof dat ik daar straks met dikke buik ook even een weekje heen wil :+ ) .
  vrijdag 17 juli 2015 @ 23:22:15 #300
409579 LuDann
All the way
pi_154429121
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 21:26 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Het is echt verdrukking van m'n blaas in verticale positie. Want na een tijdje liggen kan ik prima plassen. Maar bij de meeste mensen leidt dit juist tot veelvuldig plassen. Misschien ligt mijn blaas ook anders dan normaal, want bij de echo's in het begin moest ik juist steeds m'n blaas legen, anders konden ze de baby niet goed zien.
Ah. Nou, hopen je baby snel wil komen buitenspelen, dan heb je daar geen last meer van. Tot dan is het wel even vervelend.
quote:
SPOILER
:o Woah, dat is wel even schrikken ja! Wat een pechvogel ben je zeg. -O- Hoop dat je weer een beetje bijgekomen bent en dat ze snel naar een ander hotel kunnen verhuizen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')