Het is echt verdrukking van m'n blaas in verticale positie. Want na een tijdje liggen kan ik prima plassen. Maar bij de meeste mensen leidt dit juist tot veelvuldig plassen. Misschien ligt mijn blaas ook anders dan normaal, want bij de echo's in het begin moest ik juist steeds m'n blaas legen, anders konden ze de baby niet goed zien.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:20 schreef LuDann het volgende:
[..]
Kleding voelt ontzettend vervelend aan momenteel, het jeukt, zweet en zit strak. Dus speel ik voor Naked Chef.
Joh, vervelend. Heb je al de kans gehad om te vragen waar het aan ligt? Want je voelde aandrang ook niet zo toch? Die onrust is ontzettend herkenbaar, ik waggel het hele huis door, van bank naar bal naar bed naar douche naar wc en weer terug.
Hier hetzelfde idd. Plus dat je in de winter ook nog eens sokken en gewone schoenen aan moet ipv slippers.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:21 schreef Mariposas het volgende:
Oh ja ik heb al tegen mijn man gezegd dat ik bij een volgende echt nóóit uitgerekend wil zijn van oktober t/m maart. Idd al die kleding en ik vind die regenachtige dagen nu al pittig.dan heb ik echt nergens zin in.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:14 schreef L0t.. het volgende:
We hebben een kloppend hartje!![]()
Eerste hobbel is weer genomen. Nu maar weer afwachten.
Vind het nog lastig om hier echt aan te haken, ga proberen wat meer te reageren.
Vrienden van mij hebben er zo twee met knalrood haar en felblauwe ogen.. en ze hebben ook nog allebei krullenquote:
Oh great.. ik dacht juist fijn lekker in de winter uitgerekend zijn - niet dus. Thanks voor het vooruitzichtquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:36 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Hier hetzelfde idd. Plus dat je in de winter ook nog eens sokken en gewone schoenen aan moet ipv slippers.
Als je het zo zegt klinkt t heerlijk inderdaadquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:48 schreef mignonne het volgende:
maar een kraambed in de winter of herfst is dan echt weer![]()
vind ik. Lekker in je bed met je verse baby bij je en de regen die tegen je raam tikt enzo ♡
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk er echt serieus nu al naar uitquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt t heerlijk inderdaad
Ik kan met mn minibaby lekker in het voorjaar buiten wandelen
Dit keer heb ik ook een normaal huis, dus kan ook mn mooie oude kinderwagen gebruiken!
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:00 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb niet bijgelezen, want ik zit nog na te shaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus, ik zou me niet schuldig gaan voelen hoor. Rot voor die vrouw, maar dit is onacceptabel. Zo behandel je niemand.
Herkenbaar!!!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik kijk er echt serieus nu al naar uit![]()
laatst al mn wollen maaksels van de laatste tijd opgespannen en daar werd ik ook al zo wollig van van binnen. Straks heeft mn jongetje die warme kleertjes aan en mutsjes op enzo en kan ik weer dragen en en en![]()
OMG.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt hoor, ik heb t best wel eens confronterend gevonden, al die mooie dikke buiken om me heen, maar als je iemand zo aanvalt dan spoor je gewoon niet![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik twijfelde vandaag of ik wel echt zwanger was en stond op het punt om weer een test te doen. Maar toen moest ik achtereenvolgens huilen bij Sesamstraat, het journaal, een zielige reclame en een documentaire over bejaarde hiphoppers. Ik geloof dat ik die test maar laat zitten.
Jeetje sillie, dat is schrikken!! En hoe nu verder? Want je kunt je buik moeilijk verstoppen zolang zij ook nog in het hotel zijn. Bovendien kan jij er helemaal niets aan doen dat zij zich zo voelt. Ze heeft zich te beheersen. Jeetje zeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat er een goede oplossing komt!
Ik kan er, behalve op mijn eigen kamer blijven, vrij weinig aan doen inderdaad. Ik geloof dat de manager een ander hotel voor hen aan het regelen is... Ik zei nog dat dat misschien niet nodig is, maar hij wilde er niks van horen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:22 schreef Malteser het volgende:
[..]
Jeetje sillie, dat is schrikken!! En hoe nu verder? Want je kunt je buik moeilijk verstoppen zolang zij ook nog in het hotel zijn. Bovendien kan jij er helemaal niets aan doen dat zij zich zo voelt. Ze heeft zich te beheersen. Jeetje zeg...
Hoop dat er een goede oplossing komt!
Dat is dan de consequentie die ze moet dragen, omdat ze zich niet wist te beheersen. Het is van de zotte iemand op deze manier 'aan te vallen' en jij boekt geen vakantie om op je hotelkamer te moeten blijven zitten, omdat anderen wellicht last hebben van het feit dat je zwanger bent. Hopelijk komt er snel een fijne oplossing, succes!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:26 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik kan er, behalve op mijn eigen kamer blijven, vrij weinig aan doen inderdaad. Ik geloof dat de manager een ander hotel voor hen aan het regelen is... Ik zei nog dat dat misschien niet nodig is, maar hij wilde er niks van horen.
Beetje lullig wel, want verder zijn hier enkel familiehotels.Zitten ze alsnog tussen de kinderen..
Nahjah, ja. Aan de ene kant is dat zo..quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:49 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dat is dan de consequentie die ze moet dragen, omdat ze zich niet wist te beheersen. Het is van de zotte iemand op deze manier 'aan te vallen' en jij boekt geen vakantie om op je hotelkamer te moeten blijven zitten, omdat anderen wellicht last hebben van het feit dat je zwanger bent. Hopelijk komt er snel een fijne oplossing, succes!
Dat begrijp ik maar ook daar kan jij niks aan doen...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:03 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nahjah, ja. Aan de ene kant is dat zo..
Maar aan de andere kant; er gaat ook bizar veel aandacht naar mijn zwangerschap. Vanuit andere vakantiegangers, maar ook Personeel vraagt er continue naar, rent voor mij net een beetje harder (tot irritants aan toe) of komt over mijn buik aaien (dat irriteert me helemaal mateloos, maar goed).
Veel van de dingen die ze extra doen zal een ander niet direct opvallen, maar als je er juist al gevoelig voor bent kan ik me goed voorstellen dat 't steekt, zeg maar..
Ah. Nou, hopen je baby snel wil komen buitenspelen, dan heb je daar geen last meer van. Tot dan is het wel even vervelend.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:26 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Het is echt verdrukking van m'n blaas in verticale positie. Want na een tijdje liggen kan ik prima plassen. Maar bij de meeste mensen leidt dit juist tot veelvuldig plassen. Misschien ligt mijn blaas ook anders dan normaal, want bij de echo's in het begin moest ik juist steeds m'n blaas legen, anders konden ze de baby niet goed zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woah, dat is wel even schrikken ja! Wat een pechvogel ben je zeg.
Hoop dat je weer een beetje bijgekomen bent en dat ze snel naar een ander hotel kunnen verhuizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |