![YumYum_Beef_01.jpg]()
Deze dingen.
Aangezien TS nog wel eens wat struggles hoort van Amerikaanse studenten, herkende ik dit product in de winkel.
Voor enorm schrale studenten blijkbaar de ultieme mogelijkheid om nog wat voedsel binnen te krijgen. En dan gaan ze natuurlijk ook helemaal los voor deze 'ramen noodles', iets wat waarschijnlijk geen enkele Japanner als zijn/haar culturele erfgoed herkent.
Hoewel de noodzaak voor <1¤ voedsel hier nog niet begonnen is heb ik het toch maar uit nieuwsgierigheid gehaald.
"YumYum Beef Flavour"
En aangezien ik nog vrij laat wakker was heb ik het maar eens geprobeerd.
Samenvatting van de bereidingsinfo was:
"Flikker inhoud in kokend water".
Klinkt niet heel moeilijk, dus twee seconden later had ik een blok fabrieksnoodles in het pannetje met water met daarboven twee kleine zakjes die zich op het wateroppervlak bevinden.
Veel droeviger kon het beeld eigenlijk niet meer worden dus ik besloot er zooi in te dumpen.
Beetje ham er bij gooien, op het laatst er even een geklopt ei bij gooien, en het leek zowaar op een Aziatische soep
Helaas mocht het niet zo geschieden, en is alles na een paar happen direct de container ingevlogen. De ham en ei was nog wel te doen, maar de noedels waren van opgeklopt karton en maar vrij weinig bouillons kunnen tippen aan het Moerdijkse karakter van dit bruin gele mengsel

Ik snap niet hoe mensen dit weg kunnen krijgen, dan toch liever een Ethiopische nacht.
Er ligt nog een pakje "YumYum Shrimp" hier in huis, misschien dat ik mij daar nog een keer over teleurstel.