Ik vind dit een wat lugubere combinatie.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
met wat intens trieste beelden. Voor de liefhebber.
Welke docu was dat?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ietwat! Zitten echt intens ranzige beelden bijmaargoed... het was wel superinteressant
Dat constant crashen viel reuze mee. Althans de keren dat het aan hem zelf lag. En ja daar zijn statistieken van. Sla ze er maar eens op na.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:21 schreef Beach het volgende:
Als we zo gaan beginnen kunnen we ook Joske erbij halen. Constant crashen en ik kan me nog herinneren dat hij hem er bij Montoya erop knalde.
twitter:ADSportwereld twitterde op zondag 13-09-2015 om 10:06:46Oud-Formule 1-coureur Christijan Albers is volgens diverse media betrokken geraakt bij een ernstig ongeluk op de A1.http://t.co/hCFB7lc4Ej reageer retweet
Ik hoorde een halfuur geleden op de radio. Als ik stuk van het AD lees, is het niet Albers eigen schuld.quote:Op zondag 13 september 2015 10:12 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:ADSportwereld twitterde op zondag 13-09-2015 om 10:06:46Oud-Formule 1-coureur Christijan Albers is volgens diverse media betrokken geraakt bij een ernstig ongeluk op de A1.http://t.co/hCFB7lc4Ej reageer retweet
Klinkt als een debiel die naar links gaat zonder te kijken. Gebeurt vaak genoeg, nu gaat het een keer mis. En dat het een bestelbusje is verbaast me ook niks.quote:Op zondag 13 september 2015 10:32 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik hoorde een halfuur geleden op de radio. Als ik stuk van het AD lees, is het niet Albers eigen schuld.
Lijkt me dat een oud F1 coureur best had kunnen ontwijken als ie dat kon. Dus je zou best wel eens gelijk kunnen hebben.quote:Op zondag 13 september 2015 10:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klinkt als een debiel die naar links gaat zonder te kijken. Gebeurt vaak genoeg, nu gaat het een keer mis. En dat het een bestelbusje is verbaast me ook niks.
De linkerkant van zijn auto is enorm zwaar beschadigd, lijkt me dat hij een uitwijkactie naar rechts maakte.quote:Op zondag 13 september 2015 21:14 schreef nils7 het volgende:
[..]
Lijkt me dat een oud F1 coureur best had kunnen ontwijken als ie dat kon. Dus je zou best wel eens gelijk kunnen hebben.
Is dit niet meer iets voor het nieuwtjestopics?quote:Op maandag 14 september 2015 19:58 schreef Nattekat het volgende:
Bosbranden bedreigen GP van Singapore![]()
![]()
![]()
Ga daar maar niet vanuit.quote:Op maandag 14 september 2015 20:16 schreef F1gamer het volgende:
Stel GP wordt gecanceld, wordt hij later ingehaald?
Een beetje. Maar ik wil graag wat leven in dit topic zien.quote:Op maandag 14 september 2015 20:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is dit niet meer iets voor het nieuwtjestopics?
Goede reden.quote:Op maandag 14 september 2015 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een beetje. Maar ik wil graag wat leven in dit topic zien.
Eh, jaquote:Op maandag 14 september 2015 20:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is dit niet meer iets voor het nieuwtjestopics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |