Oeps, die dingen waren me echt nog nooit opgevallenquote:
Ik heb een mail gestuurd naar de Verstappenshop. Ben benieuwd wat ze gaan antwoorden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:38 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ow das wel balen! En nu? Kan je het nog terugsturen ofzo?
Ik dacht eerst dat mijn voorbanden mislukt waren omdat er een raar zwart dingetje aan beide voorbanden zit aan de binnenkant maar ik zag op afbeeldingen op marktplaats dat zij dat ook hadden dus het zal wel horen. Waarvoor het dient... geen idee
Ik ook...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:40 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Ik heb een mail gestuurd naar de Verstappenshop. Ben benieuwd wat ze gaan antwoorden.
Ik heb hem ook binnen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:46 schreef Fopje het volgende:
Vandaag het schaalmodel van Verstappen binnengehad, leuk dingetje!
Wat bedoel je met die achterbanden?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:11 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik heb hem ook binnen!
Heb wel even de achterbanden moeten fixen, want die stonden op 10 voor 12 respectievelijk 10 over 12. Maar gelukkig staan ze nu wel zoals ze horen te staan. Achtervleugel is een beetje scheef, maar dat soort afwijkingen heb je al gauw bij Minichamps. Er zit verder nog één schoonheidsfoutje op en dat is dat aan één zijde van de bolide de Nederlandse vlag er omgekeerd op zit. Maar dat vlaggetje is zo klein, dat zie je met het blote oog niet eens.
Ik vind het goed zo. De achterbanden zijn gefixt en dat was ook het enige manco wat echt opviel. Ieder autootje heeft waarschijnlijk wel iets wat er aan mankeert.
Voor 60 euro mag je toch verwachten dat ze de NL vlag er goed op zetten...quote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:11 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik heb hem ook binnen!
Heb wel even de achterbanden moeten fixen, want die stonden op 10 voor 12 respectievelijk 10 over 12. Maar gelukkig staan ze nu wel zoals ze horen te staan. Achtervleugel is een beetje scheef, maar dat soort afwijkingen heb je al gauw bij Minichamps. Er zit verder nog één schoonheidsfoutje op en dat is dat aan één zijde van de bolide de Nederlandse vlag er omgekeerd op zit. Maar dat vlaggetje is zo klein, dat zie je met het blote oog niet eens.
Ik vind het goed zo. De achterbanden zijn gefixt en dat was ook het enige manco wat echt opviel. Ieder autootje heeft waarschijnlijk wel iets wat er aan mankeert.
De achterbanden wezen naar de lucht.. totaal scheef. Ik heb de boel onder het vergrootglas bekeken en er was/is niets gebroken aan de ophanging. Ik heb het hele model 'opgewarmd' door het een tijd boven kokend water te laten drijven in een bakje en vervolgens de wielen naar beneden geduwd/gebogen. Nu staan ze gewoon recht.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat bedoel je met die achterbanden?Ik zal zo eens naar de stickers kijken bjj mij.
Aan beide kanten of enkel aan de voorkant van het doosje?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:52 schreef Fopje het volgende:
Het vlaggetje bij mij staat ook op zijn kopWat een prutsers
Wut, dat van die banden is inderdaad een raar verhaal, gelukkig ben jij er handig inquote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:54 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
De achterbanden wezen naar de lucht.. totaal scheef. Ik heb de boel onder het vergrootglas bekeken en er was/is niets gebroken aan de ophanging. Ik heb het hele model opgewarmd en de wielen naar beneden geduwd/gebogen. Nu staan ze gewoon recht.
Dus óf de Chinese bob-de-modelwagenbouwer heeft er lak aan gehad dat ze er scheef aan hingen, of ze zijn in het transport op de een of andere manier verbogen geraakt. Maar dat laatste is haast onmogelijk. Dan zou je eerder verwachten dat er iets afbreekt door 'smijtwerk' en niet verbuigt.
[..]
Aan beide kanten of enkel aan de voorkant van het doosje?
Ja, het is bijna niet te zien johquote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:58 schreef Scrutinizer het volgende:
En daar betalen jullie 60 euro voor?
Ik zag het pas nadat ik er een vergrootglas bij had gepakt.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:13 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja, het is bijna niet te zien johHet is dat ik er nu specifiek naar ging kijken. Had hem al goed bekeken en toen was het niet eens opgevallen.
En dan nog, het is een leuk item. Ik had er ook meer voor betaald.
Ik heb de 1/18 van bijna 200 euro ook gereserveerd, mag wel hopen dat ze daar wel even 2x kijken naar de positie van de vlaggen![]()
Malle fansquote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:13 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja, het is bijna niet te zien johHet is dat ik er nu specifiek naar ging kijken. Had hem al goed bekeken en toen was het niet eens opgevallen.
En dan nog, het is een leuk item. Ik had er ook meer voor betaald.
Ik heb de 1/18 van bijna 200 euro ook gereserveerd, mag wel hopen dat ze daar wel even 2x kijken naar de positie van de vlaggen![]()
Zo ver ga ik zeker niet, maar het zou mij niets verbazen als er al mensen zo bij zitten.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Malle fans![]()
Ik ben benieuwd of er al mensen in een race-overall en helm van Max op maar de races op televisie zitten te kijken.
Dat is voor sneue nepfans. Echte fans kijken de race in de studio met Ruud ter Weijden.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er al mensen in een race-overall en helm van Max op maar de races op televisie zitten te kijken.
Echte fans staan bij TR in de pitbox tijdens de race.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:30 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dat is voor sneue nepfans. Echte fans kijken de race in de studio met Ruud ter Weijden.
In een Benetton-overallquote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:30 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dat is voor sneue nepfans. Echte fans kijken de race in de studio met Ruud ter Weijden.
Red Bull Finger-Dildoquote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:35 schreef Beach het volgende:
Echte fans hebben een buttplug in met Red Bull kleuren tijdens de race.
"shut up, I know what I'm doing..."quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
Eckte fans verzieken een live-topic met gezeik en trollreacties in plaats van gewoon van een hopelijk mooie race te genieten.
Oh. Wacht.
Bovenste wel, onderste nietquote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:42 schreef Rossdale het volgende:
Oud plaatje, dat is de stofzuigerneus van 2014
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |