Ik snap het ook wel, maar de reden dat dit topic het leven in is geroepen is de vele sc in het nieuwtjestopic, wat niet door iedereen even veel werd gewaardeerd. Ik zou er zelf ook geen problemen mee hebben om het nieuwtjestopic wat algemener te maken, maar er is veel vraag naar een nieuwtjestopic.quote:Op dinsdag 15 september 2015 08:46 schreef Meike26 het volgende:
Dat is ook wat ik heb meegemaakt met het complete autoweekforum. Het hele forum werd dood gemodereerd. Alles wat offtopic was, werd verzocht elders te plaatsen blabla voor de leesbaarheid, maar alle sfeer ging eruit en van 2011 tot nu is het het forum lang niet meer zi leuk als het de periode was vóór 2011.
Niet doen dus en slowchats in het gewone nieuwtjes topic toestaan. Deze topic reeks mag van mij zsm dicht.
Ja?! Link?quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:12 schreef nils7 het volgende:
Max Verstappen komt toch in een 1:18 schaalmodel
Ja, niet dus, want dat werkt gewoon niet. Alles in één topic werkt prima. Tijdens Ps, Qs en Race is het gewoon ontopic over wat er gebeurt en verder kan men gewoon over de F1 'slowchatten', want het is niet echt slowchat. Eigenlijk, want het gaat eigenlijk altijd wel over F1.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ben geen vaste poster in F1 topics dus misschien niet de juiste persoon voor advies maar ik zou een centraal topic doen voor nieuws en slow chat en daarnaast per race een apart topic.
Dat dus.quote:Op dinsdag 15 september 2015 08:16 schreef Meike26 het volgende:
Persoonlijk vind ik dit topic echt compleet zinloos ! Nu worden er dus nieuwtjes verdeeld over de 2 topics om ze in gang te houden?
sport.fok.nl ja?quote:Op woensdag 16 september 2015 11:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, als ik nieuwtjes wil lezen heb ik weinig zin om alle slowchat of verhalen over schaalmodellen door te ploegen. Maar goed: dan ga ik wel ergens anders dan op FOK! mijn informatie halen.
Ik ben hier geen mod hequote:Op woensdag 16 september 2015 11:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, als ik nieuwtjes wil lezen heb ik weinig zin om alle slowchat of verhalen over schaalmodellen door te ploegen. Maar goed: dan ga ik wel ergens anders dan op FOK! mijn informatie halen.
Nu klinkt dit als een wij van WC-eend, maar voordat ik bij foksport zat las ik hier altijd al het F1 nieuws.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar als het puur om de nieuwtjes gaat kun je beter een autosport of F1 website bezoeken.
gpupdate. Samen met FOK!sport goed genoeg. Doorgaans worden berichten van het nieuwtjes-topic direct overgenomen naar de sitequote:Op woensdag 16 september 2015 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu klinkt dit als een wij van WC-eend, maar voordat ik bij foksport zat las ik hier altijd al het F1 nieuws.
In Nederland zijn daar weinig goede sites voor verder.
"Arrows ran a three-day test for Pedro de la Rosa and Formula Nippon Champion Tom Coronel, the pair concentrating their attention on the development of the gearbox and on the new electronic systems which will be used next year. De la Rosa lapped in 1m23.9s while Coronel's best was a 1m26.3s."quote:Op donderdag 17 september 2015 11:32 schreef Beach het volgende:
Hoe snel was Tom Coronel eigenlijk tijdens zijn test met Arrows?
De clou zit 'm wat mij betreft in de graad. Schaalmodellen van Max lijken me prima. 'Discussies' van twee users over welke modellen ze willen/hebben of dat een wieletje op hun <modelversie> krom zit vind ik wat saai. Mensen vertellen graag uren over hun hobby, maar vergeten even of het nog wel interessant is voor alle lezers.quote:Op woensdag 16 september 2015 11:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, als ik nieuwtjes wil lezen heb ik weinig zin om alle slowchat of verhalen over schaalmodellen door te ploegen. Maar goed: dan ga ik wel ergens anders dan op FOK! mijn informatie halen.
Daarom dit topic. Het nieuwtjestopic blijft schoon, klaarquote:Op donderdag 17 september 2015 22:49 schreef twiFight het volgende:
[..]
De clou zit 'm wat mij betreft in de graad. Schaalmodellen van Max lijken me prima. 'Discussies' van twee users over welke modellen ze willen/hebben of dat een wieletje op hun <modelversie> krom zit vind ik wat saai. Mensen vertellen graag uren over hun hobby, maar vergeten even of het nog wel interessant is voor alle lezers.
quote:Op donderdag 17 september 2015 22:49 schreef twiFight het volgende:
[..]
De clou zit 'm wat mij betreft in de graad. Schaalmodellen van Max lijken me prima. 'Discussies' van twee users over welke modellen ze willen/hebben of dat een wieletje op hun <modelversie> krom zit vind ik wat saai. Mensen vertellen graag uren over hun hobby, maar vergeten even of het nog wel interessant is voor alle lezers.
Dan nog.. Nogmaals het voorbeeld van het hardloop topic. Neem hier eens een kijkje... Daar gaat het ook over hardloopschoenen, welke heeft de één en de ander, vergelijk, eerste ervaringen met nieuwe schoenen, verschillende soorten hardloopwedstrijden (van colorruns tot ultra lange afstandswedstrijden), trainingen en zoveel mogelijk meer over hardlopen.. Gaat hartstikke goed en als het iets teveel over 1 onderwerp gaat tussen 2 users komt er vanzelf wel iemand die het onderwerp saboteert met zijn eigen nieuwtje of mededeling.. Eigenlijk nooit een onvertogen woord en geen irritaties. En dan ook nog SC er tussen door.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom dit topic. Het nieuwtjestopic blijft schoon, klaar
remmen, ERS-systeem en olie-radiatoren koelen.quote:Op zondag 20 september 2015 13:26 schreef vaarsuvius het volgende:
Wat is de functie van die 'oversized haar drogers' die de teams gebruiken als een auto de pit in komt?
koeling van remmen en dergelijkequote:Op zondag 20 september 2015 13:26 schreef vaarsuvius het volgende:
Wat is de functie van die 'oversized haar drogers' die de teams gebruiken als een auto de pit in komt?
quote:Op zondag 20 september 2015 13:19 schreef hmmmz het volgende:
HD Ace stream: 983a3e2b00512a85430bbd1300b6c8d4abac11c7
SD Acestream: 02c14347959f78d8bf18f898c56f429ab5a44c7b
http://squirrelstreams.com/
De HD doet het nu ook opeens weer.
![]()
![]()
Zo blij als een vogelquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:02 schreef Peterselieman het volgende:
Wat een idioot is die Eddie Jordan toch ook
Gewoon weggooien. Ik heb ook ooit een keer al m'n jaargangen F1 en Racereport weggegooid. Niemand gaat die ouwe zooi meer lezen joh.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:23 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik heb het laatst al eens gevraagd, maar doe het nog gewoon een keer![]()
Ik ben bij de grote ik-ga-verhuizen opruiming nog een partij Formule1's, RaceReport's en hun samenwerkingsblad met de zeer originele titel Formule1-Racereport tegen gekomen. Vanaf 2003 tm 2013. Iemand interesse? Gratuit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn lade ligt al vol met 1995-2002quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:41 schreef Sinister-D- het volgende:
Zo zonde![]()
@Nattekat, kom dat gewoon halen joh, dan kun je je stokje ook ophalen in Schinveld
dat komt toch perfect uit als die van mij met 2003 verder gaanquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn lade ligt al vol met 1995-2002
Zat ik ook al aan te denkenquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat komt toch perfect uit als die van mij met 2003 verder gaan![]()
Ferrari acht ik nog redelijke kans, maar Mercedes die de deal met Manor hebben aangekondigd? Nope...Mercedes gaat dat niet doen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom niet, die 2 teams gaan echt niet verdwijnen, he, tenzij vooropgezet plan
http://www.f1today.net/nl(...)verancier-toro-rossoquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:22 schreef Kanjer het volgende:
Str gaat volgend jaar met 2015 Ferrari motoren rijden.
Yep!quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://www.f1today.net/nl(...)verancier-toro-rosso
Naar mijn mening kijk je iets te veel naar de exacte regels...quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:56 schreef sasquatsch het volgende:
Zoals hier al gezegd is dit artikel behoorlijk speculatief en nog niet opgepakt door andere gerenommeerde nieuwssites omdat het met de huidige regelgeving voor 2016 NIET mogelijk is om met 2015 motoren te gaan rijden in 2016.
Hiervoor zal eerst de regelgeving aangepast moeten worden en omdat dit na 1 maart 2015 gebeurt, zullen alle teams toestemming moeten geven. Vooralsnog kleine kans dat dat gebeurt.
Zoals gezegd moeten alle teams daar mee eens zijn dat motoren van het jaar ervoor gebruikt mogen worden en is dit nog niet door de WMSC gekomen, anders was dit vorige week al bekend geworden. Nu horen we alleen iets over een nieuwe kalender en luider motorgeluid door aanpassing van de uitlaten.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Naar mijn mening kijk je iets te veel naar de exacte regels...
Ik denk niet dat Ferrari 2015-motoren (bevestigd nieuws trouwens) aan Red Bull zou geven als het onmogelijk zou zijn volgens de regels. In dit geval zal er vast wel wat geregeld zijn.
wacht even, ik ga even de glazen bol halen......quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:46 schreef Rossdale het volgende:
Zou een 2015 Ferrarimotor volgend jaar nu zo'n verbetering zijn tov een 2016 Renault? Kan het me niet voorstellen...
Ja natuurlijk, maar blijf het raar vinden dat ze het contract met Renault ook voor toro rosso opzeggen als het alternatief een motor van dit jaar is...quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Zonder flauwe: dat blijft gokwerk natuurlijk. Maar als dat je enige kans tot overleven is dan dienen ze die kans te pakken imho.
Het is sowieso raar dat ze een contract opzeggen zonder een alternatief te hebben.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar blijf het raar vinden dat ze het contract met Renault ook voor toro rosso opzeggen als het alternatief een motor van dit jaar is...
Als het aërodynamisch minder is dan dit jaar, eindigen ze straks nog achter Manor en Haas.
het is Renault die zei dat ze uberhaupt geen klantenmotoren meer wou leveren als RBR niet meer bij hun zou blijven. STR is eigenlijk kind van de rekening door het spelletje wat Renault en RBR hebben gespeeld. En ja, natuurlijk zitten ze er ook voor iets tussen door te zeggen dat die motor beter moest, maar geef ze daar eens ongelijk.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het is sowieso raar dat ze een contract opzeggen zonder een alternatief te hebben.
RB had het contract voor zowel RB als STR opgezegd.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
het is Renault die zei dat ze uberhaupt geen klantenmotoren meer wou leveren als RBR niet meer bij hun zou blijven. STR is eigenlijk kind van de rekening door het spelletje wat Renault en RBR hebben gespeeld. En ja, natuurlijk zitten ze er ook voor iets tussen door te zeggen dat die motor beter moest, maar geef ze daar eens ongelijk.
Punt blijft wel dat ze als partners zo niet met elkaar om hadden moeten gaan.
en wat zeg ik anders dan dat jij nu doet?quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
RB had het contract voor zowel RB als STR opgezegd.
Jij zegt (althans zo lees ik het) dat het komt doordat Renault niet aan STR wil leveren, omdat RB geen Renault meer wil.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
en wat zeg ik anders dan dat jij nu doet?
dat is uiteindelijk wel het gevolg geworden. Red Bull maakt de beslissing dat zij en STR geen Renault motoren meer, en door die beslissing heeft STR ook geen weg terug naar Renault als ze dat uberhaupt zouden willen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Jij zegt (althans zo lees ik het) dat het komt doordat Renault niet aan STR wil leveren, omdat RB geen Renault meer wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |