quote:
Op donderdag 17 september 2015 22:49 schreef twiFight het volgende:[..]
De clou zit 'm wat mij betreft in de graad. Schaalmodellen van Max lijken me prima. 'Discussies' van twee users over welke modellen ze willen/hebben of dat een wieletje op hun <modelversie> krom zit vind ik wat saai. Mensen vertellen graag uren over hun hobby, maar vergeten even of het nog wel interessant is voor alle lezers.
quote:
Dan nog.. Nogmaals het voorbeeld van het hardloop topic.
Neem hier eens een kijkje... Daar gaat het ook over hardloopschoenen, welke heeft de één en de ander, vergelijk, eerste ervaringen met nieuwe schoenen, verschillende soorten hardloopwedstrijden (van colorruns tot ultra lange afstandswedstrijden), trainingen en zoveel mogelijk meer over hardlopen.. Gaat hartstikke goed en als het iets teveel over 1 onderwerp gaat tussen 2 users komt er vanzelf wel iemand die het onderwerp saboteert met zijn eigen nieuwtje of mededeling.. Eigenlijk nooit een onvertogen woord en geen irritaties. En dan ook nog SC er tussen door.
Eigenlijk is dit 1 van de reeksen op het fok forum dat een goed voorbeeld is hoe een forum & reeks hoort te zijn. Daarom dus ook dat ik het niet snap dat als er gelijk word gezegd.."plaats maar in het Algemene topic". Een dooddoener voor iedereen en haalt de sfeer in een paar woorden weer uit het topic. Houdt het topic breed en divers en het word er alleen maar leuker op. pagina's over 1 nieuwtje hoeft ook weer niet. Maar u lijkt het erop dat 2 actieve users niet eens meer mogen discussiëren over 1 nieuwtje, want er is al angst dat die discussie 1 of meerdere pagina's gaat duren.. en uit voorzorg worden die 2 users weer geweerd uit het topic, gaan ze de discussie elders verder voeren? Kleine kans + gemiste kans om topic levendig te houden.