Het begint bij het dat niet zeggen natuurlijk. Maar dat heb je nu ook vast wel begrepen. Ik ben ook nogal van het "ik zeg het maar gewoon eerlijk" maar dat werkt vaak niet. Mijn ervaring is dat je met bepaalde mensen heel goed en fijn sex kan hebben en verder niets. Het gaat om het gehele pakket dat een relatie leuk maakt. Niet direct de sex.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:55 schreef Robuustheid het volgende:
Onlangs hadden m'n partner en ik een gesprek over sex. Ik heb in alle eerlijkheid verteld dat ik met de meiden voordat ik haar ontmoette, toch wel betere seks mee gehad heb dan nu met haar het geval is. Maar ik voegde ook gelijk aan toe dat die meiden qua karakter toch niet aan haar konden tippen.
Hier kon ze moeilijk mee omgaan, wat logisch is. Ze is flink onzeker van geworden en later zit ze nog over te emmeren. Ik kan haar goed begrijpen, maar wil ook eerlijk blijven. Nu vraag ik mij af hoe de gemiddelde Fokker dit kan delen met de partner. Want ongetwijfeld zullen er altijd mensen zijn waarmee je goeie seks hebt gehad, maar dat het qua totaalplaatje toch niet bij je past als met je huidige partner. Maar over zulke dingen moet je toch wel eerlijk zijn, vind ik.
Hoe gaat dat bij jullie relaties?
Het zijn van die teksten die je nooit meer goed gaat maken in elk geval.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:23 schreef ProOasis het volgende:
Ik geloof er niets van. Dat zeg je echt niet tegen je vriendin.
Je was haar deurmat?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:53 schreef ProOasis het volgende:
Idd. Gelukkig heb ik nooit vervelende dingen tegen mijn ex gezegd.
Ik wel. Maar ik trek wel ergens de grens bij het kwetsen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:53 schreef ProOasis het volgende:
Idd. Gelukkig heb ik nooit vervelende dingen tegen mijn ex gezegd.
Nee. Heb natuurlijk wel vervelende en kwetsende dingen gezegd. Vandaar dat ze mijn ex is.quote:
Ik vind zeggen dat je ooit betere seks hebt gehad als iemand er een directe vraag over stelt eigenlijk niet zo kwetsend.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:32 schreef ProOasis het volgende:
Nee. Heb natuurlijk wel vervelende en kwetsende dingen gezegd. Vandaar dat ze mijn ex is.
Natuurlijk is dat kwetsend. Al moet je die vraag ook niet stellen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind zeggen dat je ooit betere seks hebt gehad als iemand er een directe vraag over stelt eigenlijk niet zo kwetsend.
Alles wat afwijkt van 'je bent in alles de allerbeste en allerleukste die ik ooit gehad heb' is kwetsend?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:50 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat kwetsend. Al moet je die vraag ook niet stellen.
Nee. Maar als het gaat over sex kan je beter soms je mond houden. Ik ga iemand toch echt niet zeggen dat de vorige vriendin beter was in bed. Dat is gewoon schofterig. Daarnaast maakt het niet zoveel uit volgens mij.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alles wat afwijkt van 'je bent in alles de allerbeste en allerleukste die ik ooit gehad heb' is kwetsend?
Zeg nu niet 'nee' als je 'ja' bedoelt man.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:53 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Nee. Maar als het gaat over sex kan je beter soms je mond houden. Ik ga iemand toch echt niet zeggen dat de vorige vriendin beter was in bed. Dat is gewoon schofterig. Daarnaast maakt het niet zoveel uit volgens mij.
Soms "ja" dan. Sommige dingen zeg je gewoon niet. Dat geeft Metalfreak ook aan. Dat werkt gewoon niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zeg nu niet 'nee' als je 'ja' bedoelt man.
Als je vriendin zo kwetsbaar is, dan heb je er ook geen reet aan.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:37 schreef Lenny77 het volgende:
Deze relatie is dus voorbij...
Jongen toch... Dat meisje gaat zich nooit meer fatsoenlijk kunnen geven aan jou. Bij elke aanraking, bij elke vrijpartij (als die er nog komt) gaat ze hieraan denken. Dat libido gaat sub zero gaan.
Je moet over veel eerlijk zijn maar bij dit soort vragen moet je gewoon zwijgen. Eventueel inderdaad verbloemen zoals: het was anders, hun karakter was niet leuk.
Tssss
Natuurlijk is iemand kwetsbaar op dat gebied. Ik heb het nooit meegemaakt maar mij zou het ook enorm raken. Het gaat over iets heel intiems en vertrouwen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:03 schreef Devion het volgende:
[..]
Als je vriendin zo kwetsbaar is, dan heb je er ook geen reet aan.
TS was misschien lomp, maar als ze het niet kan plaatsen of niet doorvraagd hoe het beter kan(TS kan zelf ook voorstellen doen), is het ook maar een zakvlees met veel te lange tenen.
Jij misschien niet. Omdat je anders geen seks meer krijgt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:56 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Soms "ja" dan. Sommige dingen zeg je gewoon niet. Dat geeft Metalfreak ook aan. Dat werkt gewoon niet.
Ik heb al een tijdje geen sex meer gehad. Ik teer op het verleden. Maar nog zou ik dat verleden niet gebruiken nu een fictief iemand te kwetsen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij misschien niet. Omdat je anders geen seks meer krijgt.
Van mening zijn dat het over vertrouwen gaat, maar toch/juist liegen?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:05 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Natuurlijk is iemand kwetsbaar op dat gebied. Ik heb het nooit meegemaakt maar mij zou het ook enorm raken. Het gaat over iets heel intiems en vertrouwen.
Een leugen om bestwil werkt soms gewoon. Ik ben wel eens vreemd gegaan. Dat thuis gaan vertellen is dramatisch. Misschien dus niet doen en ook niet meer vreemd gaan.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:12 schreef Forbry het volgende:
[..]
Van mening zijn dat het over vertrouwen gaat, maar toch/juist liegen?
Godver, je bent nog treuriger dan ik dacht.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:14 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Een leugen om bestwil werkt soms gewoon. Ik ben wel eens vreemd gegaan. Dat thuis gaan vertellen is dramatisch. Misschien dus niet doen en ook niet meer vreemd gaan.
O.k. Hou maar op.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:14 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Een leugen om bestwil werkt soms gewoon. Ik ben wel eens vreemd gegaan. Dat thuis gaan vertellen is dramatisch. Misschien dus niet doen en ook niet meer vreemd gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |