abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154352612
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 09:46 schreef Sjeen het volgende:

[..]

precies... Dit soort vragen is van de categorie 'lijkt mijn kont dik in deze jurk?' of 'vind je haar (insert buurmeisje/kassameisje/willekeurige vrouw) mooier dan mij?'
Dus liegen is beter omdat de ander blijkbaar vragen stelt die eigenlijk al niet gesteld zouden moeten worden.. Maar stellen dat je eerlijk moet zijn en de ander verantwoordelijkheid heeft voor wat ie vraagt is ongepast.. Ik begrijp wel dat het in de praktijk zo is hoor 'ja de weegschaal zal wel stuk zijn' enzovoort. Maar voor mij is het niet zo vanzelfsprekend om te liegen, meer vanzelfsprekend om ze niet te vragen als je zelf al zo onzeker bent dat je niet met de antwoorden om kan gaan...
Fylax is op televisie geweest
pi_154352665
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juli 2015 09:48 schreef fathank het volgende:
Waar er 2 neuken hebben er 2 schuld.
Schuld aan wat?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 15 juli 2015 @ 10:01:38 #53
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_154352675
quote:
5s.gif Op woensdag 15 juli 2015 10:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

Schuld aan wat?
Dat de seks blijkbaar niet goed genoeg is.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_154352685
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juli 2015 10:01 schreef fathank het volgende:

[..]

Ah zo..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Licht Ontvlambaar woensdag 15 juli 2015 @ 10:02:50 #55
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_154352689
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 09:56 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Dus liegen is beter omdat de ander blijkbaar vragen stelt die eigenlijk al niet gesteld zouden moeten worden.. Maar stellen dat je eerlijk moet zijn en de ander verantwoordelijkheid heeft voor wat ie vraagt is ongepast.. Ik begrijp wel dat het in de praktijk zo is hoor 'ja de weegschaal zal wel stuk zijn' enzovoort. Maar voor mij is het niet zo vanzelfsprekend om te liegen, meer vanzelfsprekend om ze niet te vragen als je zelf al zo onzeker bent dat je niet met de antwoorden om kan gaan...
ik zeg niet dat iets beter is... Je moet het helemaal zelf weten. Ik geef alleen voorbeelden van vragen die onzekere meisjes/vrouwen stellen, waarop ze helemaal geen eerlijk antwoord willen krijgen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_154352691
Ach ja schuld dat je dan een relatie bent begonnen met iemand die je niet blij maakt wat dat betreft dan toch vooral? Als de ander niet te motiveren is dan is het verder niet je schuld als je je best doet lijkt me.
pi_154352721
quote:
7s.gif Op woensdag 15 juli 2015 10:02 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ik zeg niet dat iets beter is... Je moet het helemaal zelf weten. Ik geef alleen voorbeelden van vragen die onzekere meisjes/vrouwen stellen, waarop ze helemaal geen eerlijk antwoord willen krijgen.
Ja en heb je ook wel gelijk in hoor. Zolang je het maar niet te erg verdraait (de antwoorden). Maar het ging TS er toch om of wat hij heeft gedaan niet goed was. En kijk wat jullie stellen werkt in de praktijk gewoon zo ja, maar ik heb zelf het idee dat je je niet bepaald schuldig hoeft te voelen als je het wel enigszins extra eerlijk vermeldt (en compenseert: maar je hebt een goed karakter lol). Die meiden kiezen er zelf ook voor om die vragen te stellen.. geeft hen ook wat verantwoordelijkheid toch... anders kan iedereen die vragen stellen om zich 'zekerder' te voelen (en mag je dus eigenlijk nooit eerlijk antwoorden want dat zou ongepast zijn.. en dat vind ik raar).
pi_154352732
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 00:54 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Best wel triest dat jij er al automatisch van uit gaat dat dit gelogen zou zijn.
Vanuit dat perspectief gezien vind ik het wel logisch dat je boos wordt als jouw partner een antwoord geeft zoals TS. Je bent immers gewend, en verwacht zelfs, voorgelogen te worden.

Dan leef je toch in een schijnwereld?
ik ja? Ik geef n hypothetische situatie waarin je wmb best mag liegen.
Kennelijk houdt dat gelijk in dat ik in n schijnwereld leef :')
compact en kleverig.
  woensdag 15 juli 2015 @ 10:08:02 #59
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154352755
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 10:05 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Ja en heb je ook wel gelijk in hoor. Zolang je het maar niet te erg verdraait (de antwoorden). Maar het ging TS er toch om of wat hij heeft gedaan niet goed was. En kijk wat jullie stellen werkt in de praktijk gewoon zo ja, maar ik heb zelf het idee dat je je niet bepaald schuldig hoeft te voelen als je het wel enigszins extra eerlijk vermeldt (en compenseert: maar je hebt een goed karakter lol). Die meiden kiezen er zelf ook voor om die vragen te stellen.. geeft hen ook wat verantwoordelijkheid toch... anders kan iedereen die vragen stellen om zich 'zekerder' te voelen (en mag je dus eigenlijk nooit eerlijk antwoorden want dat zou ongepast zijn.. en dat vind ik raar).
het gaat om de verpakking natuurlijk, als jij in een serieuze relatie zit die je op punten wil verbeteren zul je motiverend bezig moeten zijn anders dondert het alsnog uit elkaar en werkt het gewoon averechts
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_154352809
quote:
3s.gif Op woensdag 15 juli 2015 10:08 schreef Re het volgende:

[..]

het gaat om de verpakking natuurlijk, als jij in een serieuze relatie zit die je op punten wil verbeteren zul je motiverend bezig moeten zijn anders dondert het alsnog uit elkaar en werkt het gewoon averechts
quote:
maar het gaat er gewoon om hoe je het brengt.
Ik quote toch nog maar even wat ik zei eerder. Ben het eens met de verpakking hoor. Maar die verpakking van TS kan naar mijn idee best goed genoeg zijn (vanwege de compensatie die hij gaf vooral). Maar goed ik vermoed dat dit gewoon iets is waarbij sommige mensen iets eerder als 'goed genoeg' verpakt zien zoals ik en anderen wat meer subtiliteit zouden willen zien. Ik wou voor TS vooral aangeven dat naar mijn idee de persoon die zoiets vraagt ook gewoon wel enigszins een eerlijk antwoord mag krijgen als ze erom vraagt... liegen of iets verdraaien is ook niet het meest hoogstaande stukje moraal ook al is het wel ingeburgerd dat het juist gepast is...

Even gewoon een persoonlijk voorbeeld van vroeger. Ik had vroeger erg erg last van acne. En als je dat zegt dan denken mensen vaak van 'ja maar uitstraling dit en dat', maar als je het echt extreem hebt dan maakt dat weinig uit wat men ook zegt hoor :') Maar goed dat terzijde. Ik zou er toen ook niet aan hebben gedacht om een meid te vragen van 'valt mijn acne wel mee?' Want ik wist dat ze toch wel zouden liegen omdat het zo'n stomme vraag is. En vanuit dat idee benader ik dit ook, zij vragen wel ernaar (uit onzekerheid ja, maar ja alles heeft een reden ten grondslag om te vragen) dus denk ik wat meer van... ja je hoeft het ook niet te vragen.. dan zorg je er ook voor dat TS niet hoeft te liegen of erom heen hoeft te draaien.

De druk en verval van moraal wordt bij de andere partij gelegd terwijl jezelf ook kan beslissen om daar niet naar te vragen..
  woensdag 15 juli 2015 @ 10:15:23 #61
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_154352876
Ik betrek vorige partners niet in discussies eigenlijk. Als er op seksueel gebied iets aan schort bespreken we dat gewoon.
pi_154353108
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 09:35 schreef jodelahity het volgende:
Eerlijkheid is vrijwel altijd goed naar mijn idee maar het gaat er gewoon om hoe je het brengt. Jij hebt het direct gecompenseerd. Daarmee heb je het goed gedaan vind ik.
Vindt je het echt compenseren? Neuk jij nog lekker door op je goede karakter als je vriendin het tegen jou had gezegd?
pi_154353167
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 10:29 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Vindt je het echt compenseren? Neuk jij nog lekker door op je goede karakter als je vriendin het tegen jou had gezegd?
Ik zou dan meer mijn best doen als ik niet te erg op mijn pik was getrapt en wel met haar verder wou. Bedoel het is niet zo dat ze dan zegt dat je lelijk bent (iets wat je niet echt kan aanpassen). Kwaliteit van seks kan je bijleren, haar vragen enzovoort en wat je best voor doen. Ik zou eerst zeggen dat ze niet zo dom moet lullen maar een dag later na wat extra nadenken zou ik waarschijnlijk wel inzien dat ze het niet zomaar zegt (en ook niet voor de lol zegt) en dan wat meer mijn best doen.. Dus ja ik vind het echt compenseren en ja na een tijdje zou ik misschien juist zelf ook betere seks hebben dan.

Bedoel het is niet leuk om te horen dat je niet goed bent in bed. Maar je kan het aanpassen en bepalen of je het waardeert dat je partner eerlijk was en of je het voor hem over hebt om je best wat ervoor te doen... net als bij zoveel andere dingen waarover mensen kunnen klagen en melden. Dit is dan wat gevoeliger dat begrijp ik, maar je kan het als enigszins onkunde zien waarin je kan groeien (de seks) in plaats van als een zogenaamde aanval waar je partner last van heeft (diegene die dus de slechte seks krijgt) en dat je maar zielig bent dat hij je dat eerlijk zegt...

[ Bericht 20% gewijzigd door jodelahity op 15-07-2015 10:38:38 ]
  woensdag 15 juli 2015 @ 10:51:24 #64
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_154353547
Het is al eerder gezegd maar het beste antwoord is "De seks was anders".

Hoe lang ben je al samen? Want hoe beter je elkaar kent hoe beter de sex zou moeten worden aangezien je beter weet wat de ander lekker vind. Daarnaast is elkaar vertellen wat je ook daadwerkelijk wil het beste.

Op welke manier is het nu minder dan de andere keren? Kun je dit haar niet vertellen?

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 10:33 schreef jodelahity het volgende:
Dus ja ik vind het echt compenseren en ja na een tijdje zou ik misschien juist zelf ook betere seks hebben dan.
Een karakter compenseert niet voor slechte seks. Jouw verhaal gaat over dat je samen kan werken aan betere seks. Helemaal mee eens. Maar de compensatie is niet "Je hebt een leuk karakter". Dat gaat echt 0,0 toevoegen aan de daadwerkelijke daad. Beter was geweest als hij als compensatie had gezegd: "maar we kunnen er samen genoeg aan doen om daar wel te komen".
Fuck the EBU
  woensdag 15 juli 2015 @ 11:01:28 #65
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_154353740
quote:
11s.gif Op woensdag 15 juli 2015 09:11 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat is "standje warzone"?
Ja inderdaad... :')
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 15 juli 2015 @ 11:13:55 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154353973
Al even afgezien van het feit dat het ronduit dom was om die vraag zo te beantwoorden vraag ik me ook nog eens af of het antwoord niet (deels) ingegeven is doordat de vriendin bepaalde dingen niet wil doen, terwijl exen zich wellicht aan alle kanten lieten uitwonen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154354123
Ik snap je eerlijkheid maar vaak kan je dit soort dingen beter voor je houden, al helemaal als je weet dat ze vrij onzeker is van zichzelf. Je kan zoiets beter oplossen door vaker seks met haar te hebben en haar meer te sturen naar jouw eigen zin en zo leert ze ook meer. Dan wordt de seks vanzelf beter.
pi_154354333
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juli 2015 10:01 schreef fathank het volgende:

[..]

Dit. TS benadert het blijkbaar anders, want hij formuleert het alsof het aan zijn vriendin ligt. :') Of in ieder geval op een botte manier waardoor een onzeker persoon dat zo opvat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2015 11:32:37 ]
pi_154355099
Ach, seks is zo overrated in onze maatschappij. Je zou maar even wat minder 'presteren' en iemand zegt dat tegen je. Wow, meteen deuk in je ego, allesch!!

Het goede nieuws is dat je seks kunt leren. Het kan ook een (positieve) uitdaging zijn oim het beest (of de hoer..) in jezelf te ontdekken en naar boven te krijgen in de slaapkamer. In ieder schuilt een seksgod. :D (nou ja, bijna iedereen dan, of nou ja, velen.. nou ja oké, sommigen))
pi_154355542
O.k. In dit geval niet met de meerderheid eens, maar wel met bijvoorbeeld Jodehality.

Ik heb juist respect voor het feit dat TS gewoon eerlijk antwoord gegeven heeft. Ik ben het wel eens met velen dat dat eigenlijk op een veel minder lompe, ontactische, etc. manier had gekund en gemoeten, maar ik ga er vanuit dat dit opeens door zijn vriendin aan hem werd gevraagd en hij op dat moment geen script voorhanden had waarin stond hoe hij het beste kon reageren. Voor mij is wel duidelijk dat hij gewoon eerlijk wilde zijn en hoewel lomp, ontactisch, etc. kan ik ook weer niet zeggen dat ik zijn antwoord echt gemeen vind (want dan had ik zijn eerlijkheid níet gewaardeerd).

Natuurlijk is zijn antwoord absoluut niet leuk voor de vriendin van TS om te horen, maar ik ben heel sterk van mening dat als ze een eventueel negatief antwoord niet had willen horen, ze er ook niet naar had moeten vragen!

Zou ik de vriendin van TS zijn geweest, dan had ik me nu zwaar kut en onzeker gevoeld. Dat had dan een tijdje geduurd, maar úiteindelijk had ik de stukjes van mijn hart/ego wel weer bijeen geraapt, TS (alsnog) extra gerespecteerd en gewaardeerd vanwege zijn eerlijkheid en er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het antwoord in de toekomst wél positief zou uitpakken...

Zwijgen (en op het seksuele vlak meer of beter -verbaal of non-verbaal- gaan communiceren!) zou in zo'n geval het beste zijn (geweest), maar nogmaals, dan had zijn vriendin hem die vraag maar niet moeten stellen... (in sommige gevallen vind ik zwijgen ook liegen, bijvoorbeeld bij vreemdgaan, maar in dit geval dus niet).

Ik vind eerlijkheid één van de allerbelangrijkste dingen in een relatie. Enkele uitzonderingen daargelaten, word ik al bijna misselijk bij de gedachte aan een partner die allemaal uitspraken doet puur om "lief" te zijn, als hij daar eigenlijk geen donder van zou menen...
Tails tell tales
pi_154355739
quote:
7s.gif Op woensdag 15 juli 2015 10:51 schreef Yesse het volgende:

Hoe lang ben je al samen? Want hoe beter je elkaar kent hoe beter de sex zou moeten worden aangezien je beter weet wat de ander lekker vind. Daarnaast is elkaar vertellen wat je ook daadwerkelijk wil het beste.

Op welke manier is het nu minder dan de andere keren? Kun je dit haar niet vertellen?

[..]

Een karakter compenseert niet voor slechte seks. Jouw verhaal gaat over dat je samen kan werken aan betere seks. Helemaal mee eens. Maar de compensatie is niet "Je hebt een leuk karakter". Dat gaat echt 0,0 toevoegen aan de daadwerkelijke daad. Beter was geweest als hij als compensatie had gezegd: "maar we kunnen er samen genoeg aan doen om daar wel te komen".

Dat is geen compensatie. Dat is gewoon iets wat je kan doen. Compensatie voor mij is iets aardigs zeggen. Dat ze een leuk karakter heeft. Iedereen kan werken aan goede seks, dat is geen compensatie juist

'je bent lelijk maar met make-up ben je minder lelijk'. Dat is geen compensatie. Het is compensatie als je een positief iets van iemand anders noemt dat niet zo gemakkelijk te krijgen is, zoals karakter. Make-up (mijn voorbeeld) en 'werken aan goede seks' (jouw voorbeeld) zijn juist zaken die je sowieso kan doen en geen compensatie zijn..
pi_154355838
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 11:59 schreef Duikbril112 het volgende:
Ach, seks is zo overrated in onze maatschappij. Je zou maar even wat minder 'presteren' en iemand zegt dat tegen je. Wow, meteen deuk in je ego, allesch!!

Het goede nieuws is dat je seks kunt leren. Het kan ook een (positieve) uitdaging zijn oim het beest (of de hoer..) in jezelf te ontdekken en naar boven te krijgen in de slaapkamer. In ieder schuilt een seksgod. :D (nou ja, bijna iedereen dan, of nou ja, velen.. nou ja oké, sommigen))
Nou, mijn ego zou best een deuk oplopen bij zo'n antwoord (ben het eens met Erodome, dat je als de "liefde van iemands leven" toch wel degene wil zijn waarmee hij de beste seks ooit heeft), maar voor de rest helemaal met je post eens. Vandaar dat ik dat "maar ik voegde ook gelijk aan toe dat die meiden qua karakter toch niet aan haar konden tippen" ook nog best enigszins "verzachtend" vind. Ik ga er zelf eigenlijk vanuit dat er altijd wel IETS beter/leuker/mooier/whatever aan een ex van je partner is.... Het is uiteindelijk het complete plaatje wat telt en inderdaad, aan betere seks valt tenminste nog te werken...
Tails tell tales
pi_154355888
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 12:17 schreef Forbry het volgende:
maar nogmaals, dan had zijn vriendin hem die vraag maar niet moeten stellen...
Welke vraag heeft de vriendin aan TS eigenlijk gesteld?

Verder, dit soort situaties zou je als partner moeten herkennen en een diplomatiek antwoord moeten geven. Het is vooral de manier waarop de TS de vraag beantwoord heeft... Je kunt heel negatief en bot kritiek leveren, maar je kunt het ook op zo'n manier doen dat je de ander meekrijgt en dus samen de situatie kan verbeteren.
pi_154355998
quote:
7s.gif Op woensdag 15 juli 2015 10:51 schreef Yesse het volgende:

[..]

Een beetje politicus beantwoordt zo'n vraag natuurlijk gewoon met een wedervraag. "Hoezo, ben je onzeker? Je hoeft nergens onzeker over te zijn hoor, ben veel liever met jou dan met wie dan ook, je weet toch dat ik van je houdt?". Als je dat niet eerlijk kunt zeggen is het misschien ook beter om wat anders te zoeken.

Ik denk dat als je gaat zeggen dat het anders is, de twijfelaar daar simpel doorheen prikt. Ik ben zelf wel van de eerlijke kritiek trouwens, maar mensen gaan vergelijken met andere mensen pakt altijd slecht uit.
pi_154356251
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 12:31 schreef zarGon het volgende:

[..]

Welke vraag heeft de vriendin aan TS eigenlijk gesteld?

Verder, dit soort situaties zou je als partner moeten herkennen en een diplomatiek antwoord moeten geven. Het is vooral de manier waarop de TS de vraag beantwoord heeft... Je kunt heel negatief en bot kritiek leveren, maar je kunt het ook op zo'n manier doen dat je de ander meekrijgt en dus samen de situatie kan verbeteren.
Je hebt gelijk, er staat niet letterlijk dat die vriendin (expliciet) naar de info die TS heeft gegeven heeft gevraagd :D

Het zou alsnog wel kunnen, maar eigenlijk is niet helemaal duidelijk hoe dat gesprek tussen hen precies verlopen is. Excuses, op de één of andere manier haalde ik dat er uit, maar dat is idd niet terecht naar nu blijkt. Als die vriendin geen (expliciete) vraag in die richting heeft gesteld, wordt het -ook wat mij betreft- een heel ander verhaal...

Er even van uitgaande dat die vraag wel expliciet is, of zou zijn, gesteld:

wat "de manier waarop" betreft ben ik het absoluut met je eens hoor, maar nogmaals, niet altijd een script voorhanden hè en ik blijf erbij dat als je een bepaald negatief antwoord niet wil horen (daar niet mee kan omgaan), je er ook niet naar moet vragen. Wel moet, aan de andere kant, degene die vervolgens een eerlijk antwoord geeft nooit overgaan tot "gemene" antwoorden. Wat dat aangaat leg ik daar ook nog wel enige verantwoordelijkheid. (Maar ja, wat is "gemeen"? Sommigen zullen de reactie van TS al gemeen vinden, zelf vind ik het een heel lomp antwoord, maar echt gemeen toch ook weer niet).
Tails tell tales
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')