abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juli 2015 @ 23:44:19 #1
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_154346728
Postbode wint 2,6 miljoen, maar blijft bezorgen

quote:
De 35-jarige Matthew Evans postbode uit Glamorgan (Wales) kon zijn geluk niet op toen hij 2,6 miljoen pond (bijna 3,7 miljoen euro) won. Maar of de postbode nu stopt met werken? Mooi niet.

Evans vertelt Mirror zijn plannen: "Ik neem vier weken vakantie, maar daarna kom ik gewoon weer terug. Ik houd van mijn werk, ik zie mezelf niets anders doen." Matthew is al acht jaar postbezorger en woonde tot voor kort nog bij zijn ouders. Nu is hij van plan een landgoed te kopen en een ferrari.

Hij heeft al zo'n 4000 pond uitgegeven aan een nieuwe keuken voor zijn zus. Hij heeft nog plannen om zijn vader mee te nemen naar de Grand Prix in Monaco volgend jaar en zijn moeder naar de Wimbledon finale. Na dat alles gaat hij gewoon weer keurig brieven door de bus doen, maar wel als de rijkste postbode uit de omgeving.
Allen gegroet,

Hoewel de gebeurtenis in kwestie zich toch een flink eindje uit de buurt voltrok, doet het mij deugd de lezers te kunnen verblijden met dit mooie bericht.

En beste lezer, omdat er zoveel meer te doen was gaf ik gisteren in GC al aan dat men mij de laatste weken toch even heeft moeten missen, hetgeen dagelijkse FOK!kers al vrij snel opgevallen zal zijn. Maar ik beloof de lezers plechtig hen in de nabije toekomst weer vaker te voorzien van veel leesplezier.

Goed, stelt u zich toch eens voor dat u de gelukkige bent die geheel onverwachts een enorm geldbedrag wint. Een aantal burgers zou dan gaarne willen stoppen met werken, maar lang niet iedereen zal zich daartoe geroepen voelen, Zo ook deze man uit Wales, vandaar mijn waardering, en namens ons in het Haerlemsche zou een passende felicitatie voor deze actieve postbode best op zijn plaats geweest zijn. En zo ziet u maar weer: net als een ongeluk in een klein hoekje kan zitten geldt hetzelfde dus ook voor geluk. ;)

Dat goedvermogende burgers, miljonairs en miljardairs ook gewoon werken is zeker niet vreemd te noemen, wanneer het belangrijke functies betreft waarbij de economie goeddeels gebaat is. De fortuinlijke postbode is zijn geldprijs door ons van harte gegund. Verder hoop ik dat hij er in de nabije toekomst nog meer van zal kunnen genieten, wanneer hij zijn geld op een handige manier zal gaan gebruiken. Echter, winnaars van groteske geldprijzen dienen te allen tijde op te passen voor 'adviseurs' die hen gaarne willen 'begeleiden' met het beheren van hun fortuin.

Wat zal ik zeggen? Net als veel andere mensen met voldoende geld, afkomstig uit het chique milieu o.i.d. zou hij te zijner tijd ook een jacht kunnen kopen of een tweede huis in het buitenland. Hoewel men hiervoor niet per se steenrijk hoeft te zijn, zou hij kunnen gaan leren golfen met zijn kameraden en eventuele partner. Het is wat wij afgelopen zondag kort na de wekelijkse mis hebben gedaan op de plaatselijke baan.

Tot slot zal mijnheer ervan genieten :Y) , en langzaam kunnen gaan wennen aan zijn verdere leven als miljonair, dunkt me. Tenminste, als het financiële geluk aan z'n zijde blijft.

Welnu, ik beëindig de OP en wens de lezer straks een goede nacht.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  dinsdag 14 juli 2015 @ 23:47:45 #2
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_154346813
Een landgoed, Ferrari, Wimbledon finale, GP Monaco en een keukentje. Die gozert gaat niet echt een verder leven als miljonair tegemoet;)
  dinsdag 14 juli 2015 @ 23:56:38 #3
345631 Scjvb
pi_154347024
Hetgeen hij allemaal noemt klinkt inderdaad niet erg overtuigend. Het blijft voor hem dus te hopen dat het financiële geluk hem niet zal gaan ontglippen. :N
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_154347065
Als ik hem was zou ik er maar goed van genieten voorlopig. De doorsnee postbode in Wales wordt niet ouder dan een jaar of 60.
  woensdag 15 juli 2015 @ 00:00:13 #5
165633 eriksd
The grand facade...
pi_154347141
Goed, ik voorspel een topic over drie jaar waarin de betreffende postbode failliet is.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  woensdag 15 juli 2015 @ 00:02:49 #6
165633 eriksd
The grand facade...
pi_154347230
En tS, waarom geen referte naar jopenbier :( ?
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  woensdag 15 juli 2015 @ 00:08:24 #7
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_154347411
En tot je 35e bij je ouders wonen. :')
pi_154347412
Wat een baas, hopelijk lukt het hem.
Jij ook een goede nacht gewenst.
pi_154347773
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 23:44 schreef Scjvb het volgende:
Nu is hij van plan een landgoed te kopen en een ferrari.
Slimme investering met slechts 3,7 miel. :')

Koop gewoon een leuk vrijstaand huisje van 350K, een leuke occasion waar net de kop af is en ga parttime werken. En lekker uitzingen.

Nee ik verbras het allemaal aan een landgoed en Ferrari wat ik beide met dat hongerloontje niet kan onderhouden.

Godtering. Domme zak. Ik misgun hem die prijs. :r
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 15 juli 2015 @ 00:22:27 #10
345631 Scjvb
pi_154347848
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 23:58 schreef Downwards het volgende:
Als ik hem was zou ik er maar goed van genieten voorlopig. De doorsnee postbode in Wales wordt niet ouder dan een jaar of 60.
Dat de plaatselijke postbodes daar niet erg oud worden was mij verder niet bekend, maar met zo'n geldbedrag kan hij gemakkelijk levenslang blijven genieten. :Y) Als de winnaar van dit bedrag iemand is die, hoe dan ook, handig met zijn geld omgaat dan zou het financiële balletje nog verder kunnen gaan rollen. :9
pi_154348352
Tja, iedereen heeft een ander nut voor geld.

Ik had mijn eigen bedrijf gestart in het buitenland en daar de rest van mijn leven werken met vrienden.
pi_154348485
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 00:39 schreef totalvamp het volgende:

Ik had mijn eigen bedrijf gestart in het buitenland en daar de rest van mijn leven werken met vrienden.
Ik ook en aangezien hij geloof ik Monaco al op zijn verlanglijstje heeft staan!
Misschien zoeken ze daar wel postbezorgers?
Zoals ik denk geld maakt niet gelukkig maar het is wel gemakkelijk om met geld ongelukkig te leven toch?
pi_154348552
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 00:45 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zoals ik denk geld maakt niet gelukkig maar het is wel gemakkelijk om met geld ongelukkig te leven toch?
Ik heb dat gezegde nooit zo goed begrepen, ik weet wel zeker dat geld gelukkig maakt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_154348558
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 00:45 schreef john2406 het volgende:

[..]

Geld maakt wel zeker gelukkig, alleen de 1 gelukkiger dan de ander.

Als ik genoeg zou winnen om niet meer te hoeven werken de rest van me leven, zou ik sowieso niet meer werken :P
Meer iets van een vrijwilligers organisatie die kinderen helpt dat zie ik dan niet als werk.
pi_154348613
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 00:48 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Geld maakt wel zeker gelukkig, alleen de 1 gelukkiger dan de ander.

Als ik genoeg zou winnen om niet meer te hoeven werken de rest van me leven, zou ik sowieso niet meer werken :P
Meer iets van een vrijwilligers organisatie die kinderen helpt dat zie ik dan niet als werk.
Ik dus wel ik ging heus niet anders leven als nou, denk dat die wat dat doen niet lang ervan hebben?

De economie zou het alleen maar goed doen trouwens als die mijoenen mee beginnen te draaien, mensen koop een huis of en een nieuwe auto!

Denk dat ik dan wel heel anders ging denken als nou en waarschijnlijk meer lachen deed, en zorgen dat mijn nageslacht ook nog reden tot lachen had.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2015 01:24:00 ]
pi_154349262
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 00:22 schreef Scjvb het volgende:

[..]

Dat de plaatselijke postbodes daar niet erg oud worden was mij verder niet bekend, maar met zo'n geldbedrag kan hij gemakkelijk levenslang blijven genieten. :Y) Als de winnaar van dit bedrag iemand is die, hoe dan ook, handig met zijn geld omgaat dan zou het financiële balletje nog verder kunnen gaan rollen. :9
Ja maar moet die het dan niet al zelf kunnen, neem aan dat een adviseur ook niet zo handig is of goedkoop?
pi_154350251
Landgoed en een Ferrari :') :') Dat wordt dus nog wel 18 jaar werken voor de 1e 10k beurt van die auto _O- _O-
Wat een gast
  woensdag 15 juli 2015 @ 03:27:13 #18
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_154350662
Ik heb meer dan 2,4 miljoen hier thuis liggen in een enveloppe. :7

Helaas zijn het geen euro's. ;(
pi_154350672
quote:
6s.gif Op woensdag 15 juli 2015 03:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik heb meer dan 2,4 miljoen hier thuis liggen in een enveloppe. :7

Helaas zijn het geen euro's. ;(
Je hebt een enveloppe vol gejoggert ?
  woensdag 15 juli 2015 @ 03:31:58 #20
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_154350676
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 03:30 schreef Geerd het volgende:

[..]

Je hebt een enveloppe vol gejoggert ?
Neen, gewoon wat Dobra's die over waren van vakantie in gestopt. :P
pi_154401923
Met een Maserati kan hij snel bezorgen.
Na een uur afgewerkt. :')
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
pi_154402189
Zo te lezen gaat de idioot al het geld verbrassen. Zonde.

Als je alles op de bank zet is de rente net genoeg om er een leuk leven op na te houden :)
Why stay small, if you can grow big..
pi_154404666
Goed van postbode,om te blijven werken. ^O^
  vrijdag 17 juli 2015 @ 01:03:14 #24
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_154404864
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juli 2015 00:08 schreef Gary_Oak het volgende:
En tot je 35e bij je ouders wonen. :')
beetje in het rood
pi_154408165
Als hij allemaal gaat kopen wat hij wil, zal zijn geld snel op zijn.
Ура для россии
  vrijdag 17 juli 2015 @ 10:02:12 #26
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_154408700
Waarom gaan die Britten altijd met hun kop in de krant staan als ze de loterij winnen vraag ik me af, stomste wat je kan doen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_154408808
Ik snap het wel. Al zou ik 100 miljoen winnen, dan zou ik hooguit iets minder gaan werken.
pi_154409007
N.a.v. de TT dacht ik al dat dit niet in Nederland speelde, met het beleid hier heb ik niet de indruk dat een Nederlandse postbode dat zou doen.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 10:26:51 #29
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_154409128
Schandalig dat een postbode uit Wales onze Staatsloterij loopt te plunderen. :(
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_154411846
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 10:08 schreef Jigzoz het volgende:
Ik snap het wel. Al zou ik 100 miljoen winnen, dan zou ik hooguit iets minder gaan werken.
Tuurlijk :')
<a href="http://www.bitconnect-team.com" target="_blank" rel="nofollow">www.bitconnect-team.com</a>
pi_154412381
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 10:26 schreef Hyperdude het volgende:
Schandalig dat een postbode uit Wales onze Staatsloterij loopt te plunderen. :(
Zou het de staatslotterij zijn geweest dan, en als is die dan hier die kansspelbelasting verschuldigd?
pi_154414794
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 12:37 schreef FastFlyingJackson het volgende:

[..]

Tuurlijk :')
Ja, echt.
pi_154414843
die OP :')
pi_154414909
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 14:32 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, echt.
Als je op een tropisch eiland een dolfijnen of rifduikerij begint voor toeristen, oke dat snap ik. Maar nee dan ga ik echt niet meer in een magazijn of kantoor of weet ik wat werken, en jij ook niet en niemand niet. Mensen zeggen van wel maar die lullen allemaal uit hun nek :')
<a href="http://www.bitconnect-team.com" target="_blank" rel="nofollow">www.bitconnect-team.com</a>
pi_154415170
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 14:37 schreef FastFlyingJackson het volgende:

[..]

Als je op een tropisch eiland een dolfijnen of rifduikerij begint voor toeristen, oke dat snap ik. Maar nee dan ga ik echt niet meer in een magazijn of kantoor of weet ik wat werken, en jij ook niet en niemand niet. Mensen zeggen van wel maar die lullen allemaal uit hun nek :')
Geef maar 100 miljoen, dan laat ik het zien.

Maar serieus: ja echt. Ik vind m'n werk nogal leuk en als ik los zou gaan, wat ik nu eenmaal zou doen als ik geen werk had en wel veel geld, dan zou ik me binnen tien jaar doodleven.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 17:40:56 #36
345631 Scjvb
pi_154419644
Dames & heren op FOK! vanmiddag constateerde ik een aantal nieuwe reacties op dit topic.

Onlangs voorspelde ik u opnieuw meer leesplezier door nieuwe positieve bijdrages mijnerzijds. Vanwege alle heerlijke dagen die deze zomer rijk is en vakantie in eigen regio :Y) :9 rest mij maar weinig tijd, dus kan ik u momenteel nog niets beloven.

OT: het valt allerminst vreemd te noemen dat menigeen weleens fantaseert hoe het zal zijn om als gewone arbeider, uitkeringsgerechtigde of wat dan ook, terecht te komen in een extreem gunstige financiële situatie.
Natuurlijk gaat niet zelden bij de gewone burger de gedachte al gauw uit naar het volledig stoppen met werken, met de nadruk op volledig, variërend tot minder werken of andere nuttige bijdrages aan de samenleving, om vervolgens decennialang te rentenieren tot de dood aan toe. :o

Maar goed, wanneer deze droom werkelijkheid geworden is realiseert de gelukkige zich ook dat een goede dagelijkse structuur, waarvan het werk haast een onmisbaar deel uitmaakt, noodzakelijk blijft en men hooguit wat minder zal gaan werken dan voorheen. Allereerste overwegingen en daadwerkelijke besluiten van de gelukkig winnaar, nadat deze zich goed realiseert dat een droom werkelijkheid geworden is :Y) , zullen zelfs duidelijk kunnen verschillen van persoon tot persoon.

Behalve het deel van de bevolking dat hun werk als maatschappelijke verplichting beschouwd, dan wel als noodzaak om te kunnen voorzien in belangrijk levensonderhoud als vrijgezel of voor het gezin, houden veel eerbare burgers tóch van hun werk en zullen daarom alleen al nooit stoppen, dunkt me.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 00:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Goed van postbode,om te blijven werken. ^O^
Ook ik heb daarvoor dus niet mis te verstaan passende waardering. ^O^

quote:

[..]

Als je op een tropisch eiland een dolfijnen of rifduikerij begint voor toeristen, oke dat snap ik.
Dat zou een prima insteek kunnen zijn, en een reden om per direct te stoppen met eenvoudige banen als vakkenvuller et cetera. :W

quote:
Maar nee dan ga ik echt niet meer in een magazijn of kantoor of weet ik wat werken, en jij ook niet en niemand niet. Mensen zeggen van wel maar die lullen allemaal uit hun nek :')
Voor mensen die in magazijnen werken kan ik mij daar wel wat bij voorstellen, maar direct stoppen lijkt me toch best wat rigoureus. Maar stel dat u daadwerkelijk miljonair zou worden, dan adviseer ik u om vervolgens halve dagen in het magazijn te blijven maken i.p.v. te stoppen en tegelijk uw collega's de rug toe te keren omdat u financieel beter af bent. Ik ga daar verder niet over, want uiteindelijk ligt de keuze daartoe bij de gelukkige burger zelf, lijkt me.

Besluit u alsnog om uw werk en de bijbehorende collega's te verlaten, dan raad ik u aan om een nuttige onbetaalde activiteit op te gaan pakken waaraan men ook enig plezier kan beleven gelet op de volledigheid van uw dagindeling. ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 00:39 schreef totalvamp het volgende:
Dat is maar al te waar.

quote:
Als men dé juiste wegen bewandelt, kan dit een prima insteek zijn bij het gestalte geven aan een fortuinlijke toekomst als miljonair, zonder alles geleidelijk aan over de balk te gooien. :+

quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 09:23 schreef Woestijnvos het volgende:
Als hij allemaal gaat kopen wat hij wil, zal zijn geld snel op zijn.
:{

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 23:34 schreef D.D.W. het volgende:
Zo te lezen gaat de idioot al het geld verbrassen. Zonde.

Als je alles op de bank zet is de rente net genoeg om er een leuk leven op na te houden :)
In zijn geval maak ik me daarover dus ook best wat zorgen. :o
pi_154419765
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 10:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom gaan die Britten altijd met hun kop in de krant staan als ze de loterij winnen vraag ik me af, stomste wat je kan doen.
dat dus, heb je opeens heel veel vrienden en familie die opeens weer langs komt.
Gewoon niks zeggen en als je keer duurdere auto koopt of mooi huis, zeggen dat je kleine erfenis van je oma hebt gehad waarmee je een aanbetaling kan doen.

zou nooit stoppen met werken maar wel meer vrij nemen.
en grootste deel investeren in vastgoed
pi_154420007
ik wil anoniem blijven als ik iets win.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 18:07:42 #39
45206 Pietverdriet
pi_154420211
Bij 2,6 miljoen zou ik ook niet stoppen met werken, zoveel is het nu ook weer niet. Won vorige week iemand in Berlijn in de lotto 34,4 miljoen. Kijk, dan zou ik wel stoppen met werken, zou lekker relaxed gaan reizen en eens gaan nadenken over wat er mee te doen.
Denk dat ik een nieuw bedrijf begin
  vrijdag 17 juli 2015 @ 18:11:00 #40
45206 Pietverdriet
pi_154420278
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 17:56 schreef Beathoven het volgende:
Dat sowieso, gaat helemaal niemand wat aan.
pi_154421111
zou die scene in film rat race wel doen.
hoer laten komen en kijken hoe ver je kunt gaan voor welk bedrag :')
pi_154421984
quote:

[..]

Als je niet meer werkt ga je gekken dingen doen, je hebt dan immers het geld ervoor,en de tijd om het uit te geven.
pi_154433172
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 19:19 schreef john2406 het volgende:

[..]

Als je niet meer werkt ga je gekken dingen doen, je hebt dan immers het geld ervoor,en de tijd om het uit te geven.
Ja want iedereen is hetzelfde en is zo gek als een deur. Dat de 1 zo dom is om het op te krijgen, 100 mill, wil niet zeggen dat iedereen dat doet. Kwestie van je verstand gebruiken.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 08:53:15 #44
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_154433719
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 17:56 schreef Beathoven het volgende:
Bij veel loterijen heb je die keus niet, in het buitenland althans.
Graag op anoniem
pi_154433727
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 08:53 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Bij veel loterijen heb je die keus niet, in het buitenland althans.
Daarom een rifduikerij beginnen op Tahiti of de Maagdeneilanden. Is het beste G
pi_154434376
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 03:13 schreef FastFlyingJackson het volgende:

[..]

Ja want iedereen is hetzelfde en is zo gek als een deur. Dat de 1 zo dom is om het op te krijgen, 100 mill, wil niet zeggen dat iedereen dat doet. Kwestie van je verstand gebruiken.
Ik neem aan je alleen bent en geen partner hebt?

Ik zou het bij wijze van spreken met de kruiwagen kunnen binnenrijden en mijn partner rijdt het met de vrachtwagen naar buiten ben ik nergens!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2015 10:32:21 ]
  zaterdag 18 juli 2015 @ 10:34:54 #47
165633 eriksd
The grand facade...
pi_154434405
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 10:31 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik neem aan je alleen bent en geen partner hebt?

Ik zou het bij wijze van spreken met de kruiwagen kunnen binnenrijden en mijn partner rijdt het met de vrachtwagen naar buiten ben ik nergens!
Lekker verantwoordelijke partner heb je dan. Zelfde kaliber als die oenemeloen in de OP kennelijk.
Bis bis bis
pi_154434429
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 10:34 schreef eriksd het volgende:

[..]

Lekker verantwoordelijke partner heb je dan. Zelfde kaliber als die oenemeloen in de OP kennelijk.
Wie zegt dat ik die heb, ik stelde alleen een voorbeeld!
Ik zou nog zat andere voorbeelden kunnen aanhalen, als iemand denkt b.v. dat deze de ware heeft en achteraf blijkt dat die de helft wil hebben naar een scheiding of wat ook maar dan!

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2015 10:42:52 ]
pi_154449051
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 23:47 schreef Keltie het volgende:
Een landgoed, Ferrari, Wimbledon finale, GP Monaco en een keukentje. Die gozert gaat niet echt een verder leven als miljonair tegemoet;)
Een typisch geval van een loterijwinnaar die niet om kan gaan met geld. Als je een beetje slim bent dan beleg je dat geld of investeer je met dat geld zodat je jaarlijks een leuk rendement haalt, op termijn kan je dan vanzelf groter gaan wonen, een leuke auto kopen etc.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 18 juli 2015 @ 22:26:30 #50
45206 Pietverdriet
pi_154449163
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 22:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Een typisch geval van een loterijwinnaar die niet om kan gaan met geld. Als je een beetje slim bent dan beleg je dat geld of investeer je met dat geld zodat je jaarlijks een leuk rendement haalt, op termijn kan je dan vanzelf groter gaan wonen, een leuke auto kopen etc.
Kapitalist!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')