Ja, welk kind heeft me ziek gemaakt!?quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:48 schreef AwayTL het volgende:
Skittles, dad, soes en razz sterkte vandaag!
Hebben de meetbaby's je ziek gemaakt skittles?
zeg razz, moet jij niet met je vk overleggen of he wel koffie mag![]()
![]()
ben jij zwanger???!!!quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:56 schreef Crumpette het volgende:
Ja das wel een saillant detail ja, fee, ik ben niet zwanger! Ik moet dat best wel vaak zeggen hier op de een of andere manier
haha klopt. Maar bv het masseren van z'n bovenlipje, het masseren van de tongriem. Ook heeft ze zijn spieren in z'n schouder losgemaakt, omdat daar z'n voorkeurshouding vandaan kwam, die er óók voor zorgde dat hij aan de ene borst wel goed kon drinken maar aan de andere minder.quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:55 schreef Crumpette het volgende:
maar, hoe danwat doet een logo met een zuigeling? Het is niet alsof je oefeningen kan voordoen die M dan nadoet.
ermahgerd dat zou wel echt bizar zijnquote:Op woensdag 15 juli 2015 08:59 schreef Skittles het volgende:
ik moet ook over een stokje pissen van vriend. Vrijdag zat ik te klagen dat ik wel weer zwanger leek met nepschopjes, bewegingen en dikker wordende buik. Nu dus misselijk enzo. Iets met 1+1.. Ook al kan het niet.
Doe jij ook eens biggen danquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:03 schreef AwayTL het volgende:
![]()
Brusjes voor W en Lou!!
Zullen we gewoon allemaal solidair met Razz meeverhuizen naar z&g? Gezellig wel
Ik had ergens begrepen dat het niet zo erg was dat ze erop sabbelden? Dat die tandjes daar ook schoon van werden ofzo? Geen idee. Soof schuift ook continu haar tong voor haar tandjes zodat ik er niet bij kan. Hoop dat het ooit beter wordtquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:03 schreef kwakz0r het volgende:
Zeg mama's met tandenkinders, hoe doen jullie dat poetsen? M likt steeds aan de tandenborstel en zuigt de tandpasta eraf, krijg nauwelijks de kans om zijn twee puntjes te poetsen. En hoe vaak poetsen jullie? Ik zie t niet zo zitten om na een late fles als ie bijna slaaps doet nog te gaan poetsen
1 keer per dag wil niet zeggen: moet in de avond hequote:Op woensdag 15 juli 2015 09:03 schreef kwakz0r het volgende:
Zeg mama's met tandenkinders, hoe doen jullie dat poetsen? M likt steeds aan de tandenborstel en zuigt de tandpasta eraf, krijg nauwelijks de kans om zijn twee puntjes te poetsen. En hoe vaak poetsen jullie? Ik zie t niet zo zitten om na een late fles als ie bijna slaaps doet nog te gaan poetsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |