abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154595845
De tegels zitten erin in de badkamer *O*. Kijk dan hoe mooi O+. Credits voor de Fokker die het zo strak kreeg ondanks de scheve oude tegels, het nog veel schevere stucwerk en de bijna maatvaste tegels :+.

Moeten nu nog 'even' kitten en alle meuk ophangen. Of nouja, ik zeg nu wel 'we' maar ik heb tijdens het tegelen ook al geen vinger uitgestoken en ik vermoed dat ik dit weekend de rol van opzichter en koffieschenker op me moet gaan nemen, want oeps :'). Eigenwijs de muren handmatig willen schuren en niet stoppen als het pijn doet = peesontsteking als je daarna alsnog geen rust neemt.

pi_154596166
Strak werk. Balen van de peesontsteking tho -O-
pi_154596756
Die badkamer ziet er goed uit hoor O+ O+

Enne, doorgaan als t pijn doet is not done he? }:| }:|

Beterschap :*
  vrijdag 24 juli 2015 @ 23:49:29 #29
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_154613288
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 14:00 schreef Chicolade het volgende:
De tegels zitten erin in de badkamer *O*. Kijk dan hoe mooi O+. Credits voor de Fokker die het zo strak kreeg ondanks de scheve oude tegels, het nog veel schevere stucwerk en de bijna maatvaste tegels :+.

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Moeten nu nog 'even' kitten en alle meuk ophangen. Of nouja, ik zeg nu wel 'we' maar ik heb tijdens het tegelen ook al geen vinger uitgestoken en ik vermoed dat ik dit weekend de rol van opzichter en koffieschenker op me moet gaan nemen, want oeps :'). Eigenwijs de muren handmatig willen schuren en niet stoppen als het pijn doet = peesontsteking als je daarna alsnog geen rust neemt.

[ afbeelding ]
Als je nog iemand nodig hebt om je in de watten te leggen, dan laat je het maar weten ;) .
pi_154646618
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 14:29 schreef Puala het volgende:
Die badkamer ziet er goed uit hoor O+ O+

Beterschap :*
Ik dacht dat het gewoon wat spierpijn was en spierpijn heeft me nooit echt tegengehouden :@. Ik word nu al knettergek van het toekijken, ik weet niet of ik dit nog lang vol kan houden :+. Verveel me echt verschrikkelijk en er is nog zoveel te doen in huis ;(. En op mijn werk kan ik ook niet goed functioneren met maar 1 hand }:|

Gister hebben de mannen al het puin weggebracht, dit keer gelukkig met een hulpmiddel :P.

En de woon- en slaapkamer beginnen vorm te krijgen nu het frame erin zit (waar ik wederom geen vinger bij heb uitgestoken) en de kamer wat opgeruimd is *O*.

Morgen gaat de elektra in het wandje erin, en hopelijk ook al dichtmaken met gipsplaten en steenwol *O*. De rest van de week komen de hulptroepen schuren/verven, en hopelijk komende zaterdag alvast de vloer uitzoeken (en daarna vind ik dat het wel weer genoeg rust is geweest).
pi_154651731
Dit gaat helemaal goed komen zie ik ! ^O^
nee echt niet !
  zondag 26 juli 2015 @ 18:04:46 #32
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_154652035
Gaat lekket chico!

Behalve je hand dan -O-
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 26 juli 2015 @ 18:16:36 #33
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_154652370
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 22:39 schreef Barrah het volgende:
Die uren moeten dan ook betaald worden, cv...

Is er geen manier om die stenen buitenom te laten gaan? Container onder je raam of balkon en gaan. Scheelt een hoop traplopen. En je voert ze toch af als puin neem ik aan.

Eigenlijk zou je een stortkoker willen gebruiken maar tegen de tijd dat je die vanaf boven hebt hangen zijn je stenen al beneden.
Dat weet ik wel... Maar ik heb maar 1 rug en daar ben ik zuinig op. ;) Als ik een rugblessure kan voorkomen dat heb ik daar wel wat geld voor over. :)
Share your talent, move the world.
pi_154652431
quote:
10s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:16 schreef cvboer2 het volgende:

[..]

Dat weet ik wel... Maar ik heb maar 1 rug en daar ben ik zuinig op. ;) Als ik een rugblessure kan voorkomen dat heb ik daar wel wat geld voor over. :)
Of je ziet het als een goeie fitness work out die je met wat beleid moet doen ;)
  zondag 26 juli 2015 @ 18:20:30 #35
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_154652463
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Strak stukje tegelwerk. ^O^ En beterschap natuurlijk.
  zondag 26 juli 2015 @ 18:24:45 #36
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_154652560
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:19 schreef Puala het volgende:

[..]

Of je ziet het als een goeie fitness work out die je met wat beleid moet doen ;)
Jij weet ook overal een positieve draai aan te geven, is het niet? :P
pi_154652652
quote:
10s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:24 schreef cvboer2 het volgende:

[..]

Jij weet ook overal een positieve draai aan te geven, is het niet? :P
Dat leer je met verbouwen. De beste workout is trouwens een plafond slopen, mocht je nog een keer willen sporten :7
  zondag 26 juli 2015 @ 18:30:46 #38
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_154652715
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:28 schreef Puala het volgende:

[..]

Dat leer je met verbouwen. De beste workout is trouwens een plafond slopen, mocht je nog een keer willen sporten :7
Was niet van plan om hier het plafond eruit te slopen. Om moet er bij jou nog wat uit? :P
pi_154653158
We gaan even naar mijn topic voor het antwoord op die vraag :+

Maar Chico, je want ziet er mooi strak uit zeg! _O_ En het vordert ook zonder jou merk je :* maar ik snap de frustratie wel. Ik geloof dat ik echt niet blij had geweest als ik dat tijdens mijn verbouwing had gehad. Wat zei de arts qua herstel? Ben je realistisch genoeg? ;)
  PR/Manusje van alles zondag 26 juli 2015 @ 19:07:43 #40
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_154653869
Tegelwerk is mooi!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  Moderator zondag 26 juli 2015 @ 19:31:01 #41
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_154654586
quote:
Eigenwijs de muren handmatig willen schuren en niet stoppen als het pijn doet = peesontsteking als je daarna alsnog geen rust neemt.
Waarom staat deze niet in ons klusblunder topic ;)

Sterkte en beterschap toegewenst ! Maar het resultaat qua klussen mag er zeker zijn ^O^
pi_154656781
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:19 schreef Puala het volgende:

[..]

Dit, geen sportschoolabo nodig en wel de spieropbouw :9~. Beste work-out hier is toch het puin twee trappen naar beneden zeulen :+.
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:45 schreef Puala het volgende:
We gaan even naar mijn topic voor het antwoord op die vraag :+

Maar Chico, je want ziet er mooi strak uit zeg! _O_ En het vordert ook zonder jou merk je :* maar ik snap de frustratie wel. Ik geloof dat ik echt niet blij had geweest als ik dat tijdens mijn verbouwing had gehad. Wat zei de arts qua herstel? Ben je realistisch genoeg? ;)
Nouja de arts snapte mij niet zo goed, die dacht dat ik wel even een paar dagen thuis zou zitten en dat ik wel rust kon houden als ze me sterke pijnstillers gaf :+. "Ja maar het doet toch pijn?" (ja met pijnstillers niet meer he). De mevrouw in de thuiszorgwinkel snapte het beter en zei dat ik in elk geval 'voorlopig' die brace om moet houden als ik aan het werk ga, om te voorkomen dat ik hem belast, en dat ik hem in rust af kan doen "maar volgens mij zit jij nooit rustig op de bank" :D. Maar ik heb dus echt geen idee hoe lang dit gaat duren :@. Een week rust houden (wat ik nu doe) is het langst wat ik ooit heb gedaan, zelfs na een knieoperatie probeerde ik na een paar dagen alweer hinkelend mezelf te redden :P. Ik ga het zien, pijn = stoppen en langer wachten met volledig belasten. Lastigste is om nu rechts niet te overbelasten, dat zou pas zuur zijn :+.

quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:31 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Waarom staat deze niet in ons klusblunder topic ;)

Sterkte en beterschap toegewenst ! Maar het resultaat qua klussen mag er zeker zijn ^O^
Ik ben daar al zo'n regular, eens per week een blunder is genoeg :+.
pi_154667216
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 20:29 schreef Chicolade het volgende:Nouja de arts snapte mij niet zo goed, die dacht dat ik wel even een paar dagen thuis zou zitten en dat ik wel rust kon houden als ze me sterke pijnstillers gaf :+. "Ja maar het doet toch pijn?" (ja met pijnstillers niet meer he). De mevrouw in de thuiszorgwinkel snapte het beter en zei dat ik in elk geval 'voorlopig' die brace om moet houden als ik aan het werk ga, om te voorkomen dat ik hem belast, en dat ik hem in rust af kan doen "maar volgens mij zit jij nooit rustig op de bank" :D. Maar ik heb dus echt geen idee hoe lang dit gaat duren :@. Een week rust houden (wat ik nu doe) is het langst wat ik ooit heb gedaan, zelfs na een knieoperatie probeerde ik na een paar dagen alweer hinkelend mezelf te redden :P. Ik ga het zien, pijn = stoppen en langer wachten met volledig belasten. Lastigste is om nu rechts niet te overbelasten, dat zou pas zuur zijn :+.
Weet wat je doet... Peesontsteking duurt lang om te genezen. En als je blijft belasten nog veel langer... ;(
pi_154670228
We hebben een bank besteld! *O* Een verschrikkelijk (multi)functionele slaapbank die ook nog eens prima zit. De bergruimte (voor kussens/dekens) was de doorslaggevende factor :+.

pi_154670854
Handig als je ruzie krijgt met je partner.
pi_154672119
quote:
10s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:18 schreef R2R het volgende:
Handig als je ruzie krijgt met je partner.
Als die het voor elkaar krijgt om een ruzie zo erg te maken dat hij niet meer in hetzelfde bed mag/wil liggen dan is het huis te klein en een bank in de woonkamer ook nog te dichtbij vermoed ik :+. Maar het is een prima oplossing als een van beiden ziek is en daardoor loopt te spoken, of als er vrienden blijven slapen, aangezien er niet echt een logeerkamer is :P.
pi_154682428
Toen ik vanavond thuis kwam was het wandje al af *O*. De hoeveelheid licht is niet significant minder, maar je merkt wel duidelijk dat het goed geweest is om het rookkanaal te slopen (anders was er een donker hoekje ontstaan tussen rookkanaal en het wandje).

pi_154686741
Het ziet er super mooi uit allemaal! Lurk al een tijdje stiekem mee. Veel vooruitgang!

Wat angelfrouk ook zegt, wel echt oppassen met peesontsteking! Ik heb het gehad aan mijn rechter pols en heb doordat het getaped werd bij de fysio nog twee maanden door gesport (want met tape deed het geen pijn, net zoals jij met de pijnstillers ;)) en het heeft uiteindelijk 8 maanden geduurd voor het echt weg was bij normale handelingen. Het is nu een jaar en 3 maanden later en ik kan pas sinds een maand weer sporten zonder brace. Dus echt niet belasten, ook niet als het door de brace even geen pijn doet.. En inderdaad oppassen dat je nu niet alles met je andere hand gaat doen en die ook overbelast haha. Ik was net zoals jij (maar dan met sport ipv klussen haha) maar dat heb ik nu wel echt afgeleerd :).
  maandag 27 juli 2015 @ 22:18:17 #49
382904 Gieliovd
Klustijger
pi_154687631
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 14:29 schreef Puala het volgende:
Moet jij nodig zeggen ;)

Beterschap!

Ziet er erg mooi uit, jullie doen het ook lekker. Gaat nog vlotjes ook! Een Fok!'er heeft getegeld? Wow dat is wel cool.

Ga zo door en jij vooral even rustig. Anders duurt het alleen maar langer.

Zeg ik die altijd maar doorgaat, ook al is het kapot. Vinger gaat ook al niet zo lekker.
Laat die handjes wapperen!
pi_154696670
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 21:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Het ziet er super mooi uit allemaal! Lurk al een tijdje stiekem mee. Veel vooruitgang!

Wat angelfrouk ook zegt, wel echt oppassen met peesontsteking! Ik heb het gehad aan mijn rechter pols en heb doordat het getaped werd bij de fysio nog twee maanden door gesport (want met tape deed het geen pijn, net zoals jij met de pijnstillers ;)) en het heeft uiteindelijk 8 maanden geduurd voor het echt weg was bij normale handelingen. Het is nu een jaar en 3 maanden later en ik kan pas sinds een maand weer sporten zonder brace. Dus echt niet belasten, ook niet als het door de brace even geen pijn doet.. En inderdaad oppassen dat je nu niet alles met je andere hand gaat doen en die ook overbelast haha. Ik was net zoals jij (maar dan met sport ipv klussen haha) maar dat heb ik nu wel echt afgeleerd :).
Tja, hier een zelfde verhaal. Collega en ik tegelijk peesontsteking. Collega onder behandeling van de huisarts, kreeg een brace zoals die van Chico. Mocht ze mee doorwerken. Duurde uiteindelijk bijna een half jaar voor het over was. Ik heb 7 weken een gipsspalk gekregen van de handfysio en kan na een week of 9 weer volledig aan het werk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')