SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
In de Eredivisie lopen op het moment nou niet echt (buiten Ziyech, Tapia Corona) spelers van non-traditionele top 3 ploegen rond die op termijn een versterking voor Ajax zijn. Dat hebben ze bij Ajax, gok ik zo, ook wel door.![]()
Daarom zoeken PSV en Ajax het ook vooral over de grens voor vleugelspelers.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
In de Eredivisie lopen op het moment nou niet echt (buiten Ziyech, Tapia Corona) spelers van non-traditionele top 3 ploegen rond die op termijn een versterking voor Ajax zijn. Dat hebben ze bij Ajax, gok ik zo, ook wel door.
En lijkt erop dat Twente die drie spelers dan wel houdt.Oh.![]()
Dat elftalletje met hemelsblauwe shirts , die kunnen er trouwens geen kut van.quote:
RED ONS HENNIEGOD![]()
Arme Sana.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Over Sana gesproken, die stikt inmiddels in de dug-out en op de tribune bij Malmø FF.
Kwam op mij wel over als een aardige jongen, maar als je het bij Malmö niet eens redt
Oh.![]()
Ja maar wie zou daarheen moeten dan. Op Klaasengod na zie ik er geen een in de basis staan.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat elftalletje met hemelsblauwe shirts , die kunnen er trouwens geen kut van.![]()
Die Kishna . Om dan vervolgens uitgeleend te worden aan de eerste de beste Serie B clubquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja maar wie zou daarheen moeten dan. Op Klaasengod na zie ik er geen een in de basis staan.RED ONS HENNIEGOD![]()
Er is wel plek zat op de tribune meestal mazzelt die dan weer meequote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die Kishna . Om dan vervolgens uitgeleend te worden aan de eerste de beste Serie B club![]()
![]()
Kan die meteen de mooie dames hosselen want die zijn er in overvloedquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er is wel plek zat op de tribune meestal mazzelt die dan weer meeRED ONS HENNIEGOD![]()
Samen met Braafheid swag swagquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan die meteen de mooie dames hosselen want die zijn er in overvloed![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)rnationals~a4100953/
Het is te hopen voor het Nederlandse voetbal dat de generatie van Nouri en vd Beek meer talent heeft.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Maar ze gaan niet meer naar een topclub als versterkingquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:08 schreef Monolith het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)rnationals~a4100953/
Het is te hopen voor het Nederlandse voetbal dat de generatie van Nouri en vd Beek meer talent heeft.RED ONS HENNIEGOD![]()
Depay, Blindquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar ze gaan niet meer naar een topclub als versterking
Al is de generatie na Sneijder, Robben etc ook al mislukt. Die wel die jeugd-EK's wonnen.
Maar in de -19 zit wel veel talent (ook al werden ze wel uitgeschakeld op het jeugd EK)Oh.![]()
Ik ben pas tevreden als de spelers ook daadwerkelijk een versterking blijken, en als hij nog wat middelmaat kan lozenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:26 schreef Vermecelli het volgende:
Voor de verandering een keer op tijd de selectie op ordeNetto
Oh.![]()
Dat uitgeschakeld worden zegt me ook niet zoveel. Ik meen dat ze laatst wel aardig overklast werden door Frankrijk. Het zou in ieder geval wel weer lekker zijn als er een paar spelers bij zouden komen die wel de Europese top halen. Het is wel erg karig de laatste jaren.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Depay, Blind
Al is de generatie na Sneijder, Robben etc ook al mislukt. Die wel die jeugd-EK's wonnen.
Maar in de -19 zit wel veel talent (ook al werden ze wel uitgeschakeld op het jeugd EK)Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Paar grote talenten spelen natuurlijk bij ons, vooral voor het middenveld. Klaassen, Bazoer en Sinkgraven zie ik allemaal wel minimaal de Europese subtop halen. En met subtop bedoel ik dan clubs als Liverpool, Sevilla, Dortmundquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat uitgeschakeld worden zegt me ook niet zoveel. Ik meen dat ze laatst wel aardig overklast werden door Frankrijk. Het zou in ieder geval wel weer lekker zijn als er een paar spelers bij zouden komen die wel de Europese top halen. Het is wel erg karig de laatste jaren.Oh.![]()
Omdat Van Gaal ze kent . Zat er iemand als Ferguson , dan waren ze ook naar clubs als Tottenham of Everton gegaanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Depay, Blind
Maar in de -19 zit wel veel talent (ook al werden ze wel uitgeschakeld op het jeugd EK)RED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: