hahah jaquote:
maar juist daardoor vind madam de jury haar erg goedquote:
Stu wordt een beetje afgemaakt...quote:
ja idd..quote:
dat is zo iddquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:18 schreef Nizno het volgende:
Maar het gaat om een kookboek natuurlijk. Dus uiterlijk telt zwaarder dan smaak..
Simon biedt hem al een baan aanquote:
jah ;pquote:
Pas ik vrijdag de OP aanquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:52 schreef Burner82 het volgende:
Volgens TV-gids.nl komt vanaf vrijdag seizoen 2012 van MC NZ
Zie mijn ninja-editquote:
Misschien staat het vrijdag op de site van sbs. Komt goedquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zie mijn ninja-editVrijdag ff kijken welk seizoen het nu precies is
En anders weet wiki het welquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien staat het vrijdag op de site van sbs. Komt goed
Ik gok op seizoen 2012 omdat we nu met 2011 bezig zijnquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En anders weet wiki het wel
het staat er iedere keer raar... Ze gebruiken het jaar van opnames, niet van uitzenden. Dus we hebben 2 mogelijkheden... Seizoen 4, opgenomen in 2012, of seizoen 3, uitgezonden in 2012. lekker handig
weer herhaling in ieder geval, toch?quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gok op seizoen 2012 omdat we nu met 2011 bezig zijn
Denk het. Weet niet of ik die al gezien heb. Dus mij maakt het niet zoveel uit.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:57 schreef computergirl het volgende:
[..]
weer herhaling in ieder geval, toch?
Dat blijf jij volhoudenquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gok op seizoen 2012 omdat we nu met 2011 bezig zijn
Ik ben helemaal in de warquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat blijf jij volhoudenMaar overal staat 2010
(maar dat is het opname jaar, uitzenden was in 2011
)
Zou het meest logische zijn... Maar op tv-gids etc staat 2010quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben helemaal in de warIk ga uit van datum van uitzenden dat is toch het seizoen volgens mij?
Wij noemen het anders gewoon seizoen 3 zonder jaartalquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zou het meest logische zijn... Maar op tv-gids etc staat 2010![]()
Dat is de opname datum, uitgezonden in 2011![]()
Dus even vrijdag afwachten welk seizoen het precies isMeest logische zou inderdaad seizoen 3 zijn
Als het seizoen 3 is welquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij noemen het anders gewoon seizoen 3 zonder jaartalDat met de duo's is het niet toch? dat was dacht ik 2013.
jahquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:31 schreef Burner82 het volgende:
Zit toch wel een verschil tussen 100.000 dollar en een pakket spullen ter waarde van 100.000 dollar...
Jup, een "Story so far'quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:32 schreef Karina het volgende:
OK dit is waarschijnlijk nog niet de finale maar geklets en zo
juh blegh ;pquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:32 schreef Karina het volgende:
OK dit is waarschijnlijk nog niet de finale maar geklets en zo
beetje zout en olijfolie ;pquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:34 schreef Burner82 het volgende:
Als ze toch nog kletsen... Hoe krijg je spaghetti op smaak?
Dat jaquote:
quote:
En als ik het pittig wil krijgen?quote:
pepertje er door ;p of een beetje cayennepoederquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
En als ik het pittig wil krijgen?
In het water nog, of eerst afgieten? gehakt op zich wordt al pittig, maar vind het dan niks dat de spaghetti zelf dan naar niks smaaktquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:37 schreef LPFAN het volgende:
[..]
pepertje er door ;p of een beetje cayennepoeder
ik zou het pepertje na het afgieten er door doen, zout bij het water en olijfolie ook na het afgietenquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
In het water nog, of eerst afgieten? gehakt op zich wordt al pittig, maar vind het dan niks dat de spaghetti zelf dan naar niks smaakt
quote:
klinkt goed! ik ga zo een broodje hamburger maken xdquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:46 schreef Burner82 het volgende:
Maar vandaag op het menu: spaghetti, ui, champs, stoplicht paprika, gehakt, knoflook, chili, chilipoeder, pittige paprikapoeder(geen geraspte kaas voor de verandering, ben aan het trainen..
)
Ik heb net bamie op.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:46 schreef Burner82 het volgende:
Maar vandaag op het menu: spaghetti, ui, champs, stoplicht paprika, gehakt, knoflook, chili, chilipoeder, pittige paprikapoeder(geen geraspte kaas voor de verandering, ben aan het trainen..
)
Ik knal er dan meteen 2 zakken doorheenquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb net bamie op.
En een beetje geraspte kaas kan toch wel, vind het altijd zo flauw zonder.
En als je toch alles mag opnoemen... gewoon alles opschrijven wat je je kunt bedenkenquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:48 schreef Karina het volgende:
Gewoon hele simpele dingen niet vergeten te noemen:
peper
zout
heb je er al 2.
dat deed nadia inderdaad, hele goede optie.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En als je toch alles mag opnoemen... gewoon alles opschrijven wat je je kunt bedenken
Als je geen idee hebt zou ik dat sowieso doen jaquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En als je toch alles mag opnoemen... gewoon alles opschrijven wat je je kunt bedenken
Ik had een keer iets van een melange in mijn kerstpakket, stond bij: voor in de pasta. Ex en ik lekker ruim dat erin gegooid... bleek alleen peper-melange te zijn.. Dat was zo heet, na 3 happen zaten we allebei met een rode kop te drinken... toch maar weggegooidquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:49 schreef Nizno het volgende:
hmm, ik heb mn pasta juist zo smaakloos mogelijk aangezien mijn saus al kruidig genoeg is. 1 keer gehad dat ik iets te veel zout op de pasta had gedaan en dacht... euh... nee dit smaakt niet zo lekker. Gewoon lekkere vlakke pasta en heerlijk de saus er door mikken(of eigenlijk net andersom)
hhaha das best knulligquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik had een keer iets van een melange in mijn kerstpakket, stond bij: voor in de pasta. Ex en ik lekker ruim dat erin gegooid... bleek alleen peper-melange te zijn.. Dat was zo heet, na 3 happen zaten we allebei met een rode kop te drinken... toch maar weggegooid
Het stond er in een taal die ik niet machtig benquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
hhaha das best knullig
Ik heb nog een pastasauspotje van jamie oliver in de kast staan bedenk ik me net... Maar dat staat deze week nog niet op de eetlijst
Denk het ja. zaten dus 20 ingredienten in en ja mocht er 20 opschrijven.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:52 schreef Burner82 het volgende:
Mag je maar 20 dingen opschrijven of zo?
jah maar die heeft logisch gedacht wat zou er in zitten en niet wat ze geproefd heeft.quote:
truequote:Op woensdag 15 juli 2015 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah maar die heeft logisch gedacht wat zou er in zitten en niet wat ze geproefd heeft.
Werkt goedquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah maar die heeft logisch gedacht wat zou er in zitten en niet wat ze geproefd heeft.
punten dusquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:56 schreef Karina het volgende:
Oh jee dat is een flinke voorsprong!
Al heb ik gemist wat het voordeel dan zal zijn.
100 punten in totaal... deze ronde 20 punten te verdienen...quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:56 schreef Karina het volgende:
punten iddquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:56 schreef Karina het volgende:
quote:
Txquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
100 punten in totaal... deze ronde 20 punten te verdienen...
6 op de 80 eigenlijk want er zijn nog 80 te vergeven dus...quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Tx
6 op 100 is nog wel te doen eigenlijk.
geweldigquote:
Oh ja, zat weer niet goed op te letten natuurlijkquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
6 op de 80 eigenlijk want er zijn nog 80 te vergeven dus...
whahah ik ookquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, zat weer niet goed op te letten natuurlijk
Ik dacht even dat DE Cameron zou komen
Die mocht dus ook ff pratenquote:
Enige wat ik lekker vind is zwezerik en kippenlevertjes. De rest moet ik ook niet.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:59 schreef Nizno het volgende:
jakkie bah ik vind orgaanvlees echt jakkie bah!
quote:
Ik moet toegeven dat ik het eigenlijk alleen al smerig vind qua idee..quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Enige wat ik lekker vind is zwezerik en kippenlevertjes. De rest moet ik ook niet.
Oh en schelvislever, dat lust echt niemand volgens mij.
quote:Bij deze wedstrijd krijgen de deelnemers een zogenaamde blackbox: een gesloten doos met ingrediënten. Hiermee moeten ze binnen een uur een vlees- en visgerecht op de Big Green Egg zien klaar te maken, inclusief groentegarnituur. Een echte challenge, dus.
Stu ging eruit. Finale is nu begonnen. Nadia vs Jax.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Gister nog wat gebeurd? Niet gekeken.
Ah, logische finalisten wel.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Stu ging eruit. Finale is nu begonnen. Nadia vs Jax.
Lekker de urinebuis verwijderen... Eet smakelijkquote:
nee idd ik ook nietquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:14 schreef Karina het volgende:
OK niertjes ga ik dus echt nooit eten hegadverdamme.
Als je dag in/dag uit er mee bezig bent, moet dat toch sneller kunnen. Ik heb een bepaalde specialiteit qua werk, waarbij ik in 5 minuten moet besluiten. Dat lijkt me hetzelfde.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:13 schreef Karina het volgende:
Volgens mij vroeg Tim89 dat gisteren, hoe lang ze mogen nadenken over hun recept. Ik denk dus toch wel een uur of zo, deze gerechten verzin je niet even in een paar minuten.
Daarom zou ik er ook nooit aan meedoenquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:15 schreef Karina het volgende:
Ik zou dus nooit iets maken wat ik zelf smerig vind he.
Koud is wat anders dan rauw/veel te gaarquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
right, anders eten ze toch ook koud?
1 tegen 1 en niemand gaat naar huis. Er kan er alleen 1 winnen. Maar is toch ander gevoel.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Heb eerder het idee dat dit stukken minder stressvol is dan de andere opdrachten.
haha ;pquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zei ik hier ook netAl dacht ik dat het gebakken appel was eigenlijk
whaha moest ik ook aan denkenquote:
Lekker close zo...quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:25 schreef Karina het volgende:
Allebei 1 goede en 1 matige dus. Denk dat Jax de 6 punten nu nog niet in kan halen.
denk ik ook niet iddquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:25 schreef Karina het volgende:
Allebei 1 goede en 1 matige dus. Denk dat Jax de 6 punten nu nog niet in kan halen.
Cliffhangertquote:
Ook weer niet zo betrekkelijk aangezien ze al honderden gerechten achter de kiezen hebben.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:26 schreef Karina het volgende:
Het beste is wat betrekkelijk natuurlijk, dit is pas seizoen 2.
Ja anders is het natuurlijk niet spannend.quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:30 schreef LPFAN het volgende:
wedden dat jax nu die punten inhaalt en dat het gaat afhangen van de laatste opdracht.
hahaha jaquote:Op donderdag 16 juli 2015 18:31 schreef Karina het volgende:
Joh beef wellington dat maken ze bij Hells Kitchen elke week.
nee idd..quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja anders is het natuurlijk niet spannend.
Niet zo bijdehand hequote:Op donderdag 16 juli 2015 18:32 schreef Burner82 het volgende:
Vraag me alleen af hoe ze 20 punten verdelen over 3 juryleden
Dan kun je het geluid uitzetten, want klinkt dan net als de hartbewaking in het ziekenhuis.... Piep... Piep.... Piep... Piep... Piep....quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand heMisschien komt Gordon Ramsey zometeen stiekem toch nog.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan kun je het geluid uitzetten, want klinkt dan net als de hartbewaking in het ziekenhuis.... Piep... Piep.... Piep... Piep... Piep....
Ik kijk ook altijd dat andere programma wat op RTL5 komt met Gordon en daar wordt niks weggepiept.quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan kun je het geluid uitzetten, want klinkt dan net als de hartbewaking in het ziekenhuis.... Piep... Piep.... Piep... Piep... Piep....
oorlog in de keukenquote:Op donderdag 16 juli 2015 18:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd dat andere programma wat op RTL5 komt met Gordon en daar wordt niks weggepiept.
kitchen nightmares in het engels ;pquote:Op donderdag 16 juli 2015 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja ik kwam niet op de naam omdat ik aan Hells Kitchen zat te denken
U heeft gelijkquote:Op donderdag 16 juli 2015 18:30 schreef LPFAN het volgende:
wedden dat jax nu die punten inhaalt en dat het gaat afhangen van de laatste opdracht.
Ze begint al te janken als ze het ziet... Dus het kan nogquote:Op donderdag 16 juli 2015 18:40 schreef Karina het volgende:
Nog 6 punten inlopen dus. Met nog 1 opdracht. Moet Nadia het wel heel erg verpesten.
dat is ook sluikreclamequote:Op donderdag 16 juli 2015 18:43 schreef Burner82 het volgende:
Valt me trouwens wel op dat de jury zich in deze serie heel erg profileert in wat ze allemaal doen en kunnen... Zoals Ray net met z'n: ik ben redacteur van bla bla....
Das waarquote:Op donderdag 16 juli 2015 18:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is ook sluikreclame
Doen ze best goed.
dat is best wel even stressen denk ik zo.quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Das waar
Ik moest me vandaag ook snel profilerenHad ineens een recruiter van YER aan de telefoon... Of ik ff snel een motivatie kon schrijven voor de vacature die ze had, want ze moest morgenvroeg al mensen voorstellen
"Probleem" is dat ik de functie wel aankan, maar dat het in het verlengde ligt van mijn ervaring. Dus ik moest ff goed nadenken waar ik de ervaring vandaan haalde die ze vroegen voor die vacature. Maar het is denk ik wel geluktquote:Op donderdag 16 juli 2015 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is best wel even stressen denk ik zo.
Spannend joh! Succes.quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Das waar
Ik moest me vandaag ook snel profilerenHad ineens een recruiter van YER aan de telefoon... Of ik ff snel een motivatie kon schrijven voor de vacature die ze had, want ze moest morgenvroeg al mensen voorstellen
Dat jaquote:
mooi zoquote:Op donderdag 16 juli 2015 18:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
"Probleem" is dat ik de functie wel aankan, maar dat het in het verlengde ligt van mijn ervaring. Dus ik moest ff goed nadenken waar ik de ervaring vandaan haalde die ze vroegen voor die vacature. Maar het is denk ik wel gelukt
ff offtopic, weet je nog iemand voor 2 kaartjes zoals in mn ondertitel?quote:
nou euh, zoals deze toren vind ik hem best wel beangstigend....quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:51 schreef Karina het volgende:
Lekker origineel, macarons, die hebben we nog nooit gezien in MC.
Nee zou niet weten. Ken sowieso niet echt iemand die NL films leuk vindt.quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ff offtopic, weet je nog iemand voor 2 kaartjes zoals in mn ondertitel?
Thnx!quote:
Thnx. Ze maakt nu een mooi verhaaltje van mijn lulverhaal, en stuurt dat door naar de opdrachtgever. Dus hopen dat ik bij dat bedrijf op gesprek mag ( YER-mevrouw nog nooit gezienquote:
zo lang duurt het programma helemaal niet!!quote:
Volgens mij is het vooral heel veel niet heel moeilijk. 340 macaronsquote:Op donderdag 16 juli 2015 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou euh, zoals deze toren vind ik hem best wel beangstigend....
succes!quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Thnx!
[..]
Thnx. Ze maakt nu een mooi verhaaltje van mijn lulverhaal, en stuurt dat door naar de opdrachtgever. Dus hopen dat ik bij dat bedrijf op gesprek mag ( YER-mevrouw nog nooit gezien)
heb bij meerdree recruiters ook gehad dat ze mijn kop niet kenden (en andersom) en toch mooie gesprekken heb gehad.quote:
en consequent zijn dat ze er allemaal mooi uit zien.......quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is het vooral heel veel niet heel moeilijk. 340 macarons
Precies. Mijn cv spreekt gelukkig voor zichquote:Op donderdag 16 juli 2015 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb bij meerdree recruiters ook gehad dat ze mijn kop niet kenden (en andersom) en toch mooie gesprekken heb gehad.
Tenzij je eerst met zo een ding (ben de naam alweer vergeten, zolang geen wiskunde meer gehadquote:
Een passer heet datquote:Op donderdag 16 juli 2015 18:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tenzij je eerst met zo een ding (ben de naam alweer vergeten, zolang geen wiskunde meer gehad) zelf al die rondjes moet trekken
de tweede van jax leek dat niet te hebben..... (kan het ook fout gezien hebben)quote:
dat is het belangrijkste iddquote:Op donderdag 16 juli 2015 18:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Precies. Mijn cv spreekt gelukkig voor zich
passer toch? ik heb geen idee ook ;p te lang geleden idd ;pquote:Op donderdag 16 juli 2015 18:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tenzij je eerst met zo een ding (ben de naam alweer vergeten, zolang geen wiskunde meer gehad) zelf al die rondjes moet trekken
Tenzij je je leeftijd niet mee hebt maar dat is mijn eigen klachtquote:
Geo weet ik nog wel... Ik was vrij behendig met gooien van die dingenquote:Op donderdag 16 juli 2015 18:56 schreef Nizno het volgende:
idd passer..
en dan had je ook nog een geodriehoek
ach mbo3 hebben ipv 4 terwijl je werkervaring overduidelijk op 4 ligt helpt ook nietquote:Op donderdag 16 juli 2015 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Tenzij je je leeftijd niet mee hebt maar dat is mijn eigen klachtZal burner geen last van hebben.
vooral in de muur achter in de klas waar een piepschuimachtig iets op zat (volgens mij hadden ze dat expres gedaan aangezien alle scholieren met die dingen gooiden)quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Geo weet ik nog wel... Ik was vrij behendig met gooien van die dingen
Ik heb een brave 33 jaar, en nu pas de werkervaring die ze vragen (5 a 10 jaar)quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Tenzij je je leeftijd niet mee hebt maar dat is mijn eigen klachtZal burner geen last van hebben.
Havo hebben alleen en HBO-functies doen is ook niet handig hoor, als je moet solliciterenquote:Op donderdag 16 juli 2015 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach mbo3 hebben ipv 4 terwijl je werkervaring overduidelijk op 4 ligt helpt ook niet
nee idd, irritant van die werkgevers die alleen naar papiertjes kijken.quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb een brave 33 jaar, en nu pas de werkervaring die ze vragen (5 a 10 jaar)
[..]
Havo hebben alleen en HBO-functies doen is ook niet handig hoor, als je moet solliciteren
Ik heb teveel ervaringquote:Op donderdag 16 juli 2015 18:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb een brave 33 jaar, en nu pas de werkervaring die ze vragen (5 a 10 jaar)
[..]
Havo hebben alleen en HBO-functies doen is ook niet handig hoor, als je moet solliciteren
jax lijkt nog ergere te hebben.quote:
Lijkt me wel bijna jaquote:Op donderdag 16 juli 2015 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb teveel ervaring
Maar goed. Wedden dat ze zometeen extra tijd krijgen?
Als je ze met een spatel eraf moet beuken.... inderdaadquote:
het zijn net bouwvakkersquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je ze met een spatel eraf moet beuken.... inderdaad
Volgens chefke konden ze er niks aan doen...quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:01 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is er iets mis met het bakpapier
Ah dat zei ik ook al, ze zijn nog niet helemaal goed gaar.
Tower of destructionquote:
Lijkt me wel humor als er 1 dadelijk een lijmpistool paktquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:02 schreef Nizno het volgende:
ik had gedacht dat ze ze met ijzerdraadjes vast mochten zetten maar te zien in het voorstukje is het lijmen...
hahaha had voor jax wel gescheeld als ze het gedaan hadquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lijkt me wel humor als er 1 dadelijk een lijmpistool pakt
quote:
haha idd ;pquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:11 schreef Burner82 het volgende:
Botercreme... In warmte onder hete lampen... Goh, wat zou er gebeuren![]()
Ja goeiequote:Op donderdag 16 juli 2015 19:11 schreef Burner82 het volgende:
Botercreme... In warmte onder hete lampen... Goh, wat zou er gebeuren![]()
Soort mislukte alien.quote:
lelijk heel stiekem ook, ik vond die ronde piramidetrapeziumdinges mooier.quote:
Crocambouch-ding gevalquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
lelijk heel stiekem ook, ik vond die ronde piramidetrapeziumdinges mooier.
ja die idd.quote:
Ze blijven ook gewoon vallenquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:16 schreef Nizno het volgende:
terwijl ze praat vallen er nog meer...... de ziel
plopquote:
ik heb het vermoeden dat het er meer in had moeten trekken, maar idd een baksteenprinciepe van de bouwvakker was beter geweest.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:17 schreef Burner82 het volgende:
Je ziet dat de boter niet gepakt heeft op het schuim.
Wat moet je anders in de finale? Haar afbranden? Zou zelfs GR niet doenquote:
true ;pquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat moet je anders in de finale? Haar afbranden? Zou zelfs GR niet doen
In verband stapelenquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb het vermoeden dat het er meer in had moeten trekken, maar idd een baksteenprinciepe van de bouwvakker was beter geweest.
als ze in verband zaten dan hadden ze een extra handicap gehadquote:
Daarom ben ik ook een ex-bouwvakkerquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ze in verband zaten dan hadden ze een extra handicap gehad
ik ook niet.. toen ik het de vorige keer zagquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:21 schreef Karina het volgende:
Van te voren had ik nooit gedacht dat Nadia zou winnen.
ja mijn pa ook..... maar tochquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook een ex-bouwvakker
ja joh die kunnen zo snelquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:23 schreef Burner82 het volgende:
Voor de mensen die het niet weten: Morgen gaan we hier verder met het volgende seizoen van MC NZ
quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:23 schreef Burner82 het volgende:
Voor de mensen die het niet weten: Morgen gaan we hier verder met het volgende seizoen van MC NZ
100.000 euro aan prijzen, niet in geld. Toch wat anders... Goede apparatuur en het is snel op.quote:
Dit ja. Morgenmiddag of zo zal ik de TT alvast aanpassen. Wie weet is dit topic dan al vol trouwens.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:23 schreef Burner82 het volgende:
jah dat wel maar toch... een beetje te..quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
100.000 euro aan prijzen, niet in geld. Toch wat anders... Goede apparatuur en het is snel op.
ja ik stop al met spammenquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit ja. Morgenmiddag of zo zal ik de TT alvast aanpassen. Wie weet is dit topic dan al vol trouwens.
100.000 Nieuw Zeelandse dollar = +/- 60.000 euro.quote:
2012.. Maar seizoen 3 of 4 is de vraagquote:
Nou doe maar wel beginnen we morgen met een nieuw topic in deze reeksquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik stop al met spammen![]()
Tot morgen allen!
owwwwwwww lok jij uit?quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou doe maar wel beginnen we morgen met een nieuw topic in deze reeks
hmmm..... dat klinkt al beterquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
100.000 Nieuw Zeelandse dollar = +/- 60.000 euro.
ik gok seizoen 3...quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
2012.. Maar seizoen 3 of 4 is de vraag
ja maar ja maar ja maar.... ik ben nu blauw..quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
het is maar een suggestieIk ga zometeen GR kijken of even op balkon zitten. Dus have fun.
Ik denk ook seizoen 3, al zou dat niet overeenkomen met de logica van de tv-gidsquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik gok seizoen 3...
Terwijl ik nog steeds liever aussie gehad had.
ja heuj een tvgids met logica? dat heb ik nog nooit eerder gezienquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk ook seizoen 3, al zou dat niet overeenkomen met de logica van de tv-gids
Half topic is blauwquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar ja maar ja maar.... ik ben nu blauw..
true, nou ja dan kunnen we het best proberen..quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Half topic is blauwMaar met een nieuw topic nieuw seizoen beginnen is wel beter natuurlijk
Ondanks dat dit "2011" is in de TT, staat er overal 2010. 2010 is het jaar van opname, 2011 het jaar van uitzenden.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja heuj een tvgids met logica? dat heb ik nog nooit eerder gezien
analytisch vermogen is niets mis meequote:Op donderdag 16 juli 2015 19:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ondanks dat dit "2011" is in de TT, staat er overal 2010. 2010 is het jaar van opname, 2011 het jaar van uitzenden.
Er staat 2012 in de tv-gids, dus volgens de logica zou dat seizoen 4 zijn, immers opgenomen in 2012. Seizoen 3 is opgenomen in 2011 en uitgezonden in 2012
(ik ben een analyst, sorry)
Dan weet je ongeveer wat ik doe/deed voor de kostquote:
Josh Emmet was dit seizoen voor het eerst jury-lid. Seizoen 1 hadden ze een andere.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:31 schreef Nizno het volgende:
Maar als ze morgen zo door naar seizoen 3 gaan dan loopt het best lekker door. hebben we ook geen wennen aan de jury
hoog tijd dat je weer aan het werk kan iddquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan weet je ongeveer wat ik doe/deed voor de kostMaar ik deed het dan op voorraad-problemen
ik vond inderdaad de duo's ook niet leuk. Er zaten ook een paar duo's bij die gewoon helemaal niet samen konden werken met elkaar. Dan snap ik meteen al niet waarom je in dat duo mee wil doen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:34 schreef Burner82 het volgende:
Ik hoop dat, als ze doorgaan met NZ, ze seizoen 5 overslaan. Dat was met de duo's. Ondanks dat er wel wat lekkere faals tussen zaten, vond ik dat toch het minste seizoen.
Misschien waren ze afgevallen voor My Kitchen Rules... Daar is het ook altijd duo's. Ik denk dat ze het daar ook van af gekeken hebben.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vond inderdaad de duo's ook niet leuk. Er zaten ook een paar duo's bij die gewoon helemaal niet samen konden werken met elkaar. Dan snap ik meteen al niet waarom je in dat duo mee wil doen.
Ik vrees het ook.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Misschien waren ze afgevallen voor My Kitchen Rules... Daar is het ook altijd duo's. Ik denk dat ze het daar ook van af gekeken hebben.
Ik hoop op Aussie met Haydenquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vrees het ook.
maar ik hoop eigenlijk gewoon helemaal niet dat ze nu de hele tijd met NZ verder gaan. Afwisseling is leuker.
Het liefst met Hayden danquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik hoop op Aussie met HaydenOf Callum en Matthew
quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:40 schreef Burner82 het volgende:
Totaal offtopic, maar topic moet toch vol
Mijn zus heeft net officieel gevraagd of ik peetoom wil worden van haar kindje
quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:40 schreef Burner82 het volgende:
Ah wat leukquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:40 schreef Burner82 het volgende:
quote:
quote:
Thnx. Zus is uitgerekend over 2 weken, en ze ging er wel van uit natuurlijk dat ik het zou willen. Maar leek haar handig om het ff te vragen, voor het geval dat de baby morgen komt en ik ineens op het geboortekaartje sta terwijl ik van niks weetquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah wat leukDe lapo graag de TT aanpassen in seizoen 2012 of zo, iig iets anders dan wat het nu is zodat we zien dat het een nieuw seizoen betreft
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:30 schreef Postbus100 het volgende:
Dan ga ook nog even slowchattenik heb vanmorgen een contract getekend voor een nieuwe baan
van callcenterwerk naar een echte WO-startersfunctie
Ook gefeliciteerd! Erg knap in deze barre tijden!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:30 schreef Postbus100 het volgende:
Dan ga ook nog even slowchattenik heb vanmorgen een contract getekend voor een nieuwe baan
van callcenterwerk naar een echte WO-startersfunctie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |