Zo, daar zal hij wel wakker van liggen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:08 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Het feit dat hij kl#te typt zorgt ervoor dat ik hem nu al niet mag.
Volgens mij krijgen ze een vergoeding, soms wel miljoenen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wielrenners zijn toch ook gewoon slaven van de weg?
Dus dan is het woord neger voor een zwarte wielrenner het juiste woord.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
klopt ja, mogen zelf niks, de ploegleider bepaalt alles
Door Thijs weet ik dat het een 'kl#teding' isquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit hadden we ook kunnen zien als we naar het profiel van de klim keken, maar bedankt Thijs!
Dayer > Jurajquote:
Gelukkig gaat Nairo ter compensatie de Tour winnen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het hele Tourforum is kut, zoals elk jaar.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dus dan is het woord neger voor een zwarte wielrenner het juiste woord.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze een vergoeding, soms wel miljoenen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee, de kampioen stokbroden halen.
Niet eens.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:10 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Juraj heeft het talent van een gemiddelde renner van continentaal niveau.
Dat is niet eens vergelijkbaar. Dayer zou ook een contract bij een WT-ploeg kunnen krijgen als hij Klaasen had geheten, of zo.quote:
Hij moest snel afstappen voor de bakkerquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee, de kampioen stokbroden halen.
Vandaag gaat het bergaf niet zo snel. Morgen gaat het rap omlaag. Dan gaan we weer richting de 90-100 km/u.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:09 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Nee wel iets sneller, of vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |