Ik ben er bang voor. Ik denk dat hije r al vroeg afligt (en dat vreest hij zelf ook). De klim hakt er meteen flink in met ferme stijgingspercentages.quote:
Ok.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar voor LeTour niet noemenswaardig dus dan zijn het kutmeters.
Groet.
zijn advocaten hebben hem gezegd rustig aan te doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht vooral wat van Froome vandaag
Wie?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:20 schreef meneerfiets het volgende:
Wat me opvalt is dat Navadauskas helemaal nergens is deze TDF.
Gaat erom spannen, maar toch leuk zo'n sprintje in een saaie aanloop.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet Greipel 3e of 4e worden en Sagan maximaal 5e of 6e.
Suisse bood ook niet echt hoop. Op de Rettenbachferner, man man man.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor. Ik denk dat hije r al vroeg afligt (en dat vreest hij zelf ook). De klim hakt er meteen flink in met ferme stijgingspercentages.
Wat is er dan? Schakel net inquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:21 schreef ForzaMilan het volgende:
De Gees is niks dit jaar en zal ook nooit meer wat worden.
Mt. Baldyquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Suisse bood ook niet echt hoop. Op de Rettenbachferner, man man man.
Ik zit er al klaar voor.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gaat erom spannen, maar toch leuk zo'n sprintje in een saaie aanloop.
Wat dat betreft zijn die superssprints zeker een verbetering t.o.v. vroeger.
Je hebt een complicatie opgezet van S. Sánchez of Mayo?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pays Basque. Er gaat hier een broekje uit.
Dat vind ik knap.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:22 schreef Drolflap het volgende:
Froome gaat vandaag even zijn benen laten spreken
Nou, meer de spuiten die hij vandaag heeft gezet in zijn spieren...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:22 schreef Drolflap het volgende:
Froome gaat vandaag even zijn benen laten spreken
Overklast worden door Saganquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, zit bij de top 5 van vandaag.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:23 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Niks, hij gaat waarschijnlijk weer falen op de HC-berg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |