soja is helemaal niet zo goed hoor, sowieso niet echt milieubewustquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik eet nu gewoon sojayoghurt, is wel duurder.
Maar wel lekker.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:02 schreef Elan het volgende:
[..]
soja is helemaal niet zo goed hoor, sowieso niet echt milieubewust
Rauwe sojabonen zijn goddelijk die gebruiken ze in de aziatische keuken veel, melk etc liever koemelk.quote:
Sowieso in extreme, obsessieve mate op voeding lettenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:02 schreef Elan het volgende:
[..]
soja is helemaal niet zo goed hoor, sowieso niet echt milieubewust
Niks mis mee deed Zyzz ook altijdquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso in extreme, obsessieve mate op voeding lettenWordt je echt niet blij van
Van puistenkopfatty met chronische obstipatie zijn ook nietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso in extreme, obsessieve mate op voeding lettenWordt je echt niet blij van
Ben jij ook al een Zyzz rukkertje ja?quote:
Beste is juicen toch Joe Cross stylequote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van puistenkopfatty met chronische obstipatie zijn ook niet
Daarom probeer ik het te veranderen.
Dat is dan ook een beetje overdreven. En een beetje op je voeding letten is ook niks mis mee verderquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van puistenkopfatty met chronische obstipatie zijn ook niet
Daarom probeer ik het te veranderen.
Niets overdreven, ik heb voor iemand van in de 20 best veel last van acne nog en een keer in de 5 dagen met pijn en moeite naar het toilet ben ik ook wel klaar mee. Blijkbaar moet ik er dan toch beter op letten dan ik al deed.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dan ook een beetje overdreven. En een beetje op je voeding letten is ook niks mis mee verder
Mwah. Ik vind zo`n lichaam echt niet aantrekkelijk verderquote:
Maar jij hebt ook een periode gehad waarin je alleen maar op appels en turkse pizza leefde. Dan is dat ook wel begrijpelijk dat je stoelgang daar van in de war raaktquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets overdreven, ik heb voor iemand van in de 20 best veel last van acne nog en een keer in de 5 dagen met pijn en moeite naar het toilet ben ik ook wel klaar mee. Blijkbaar moet ik er dan toch beter op letten dan ik al deed.
Doodgegaan aan een aangeboren hartafwijking, kan jou ook overkomen als je je rondje rent door de Hoekse Waard verder.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:08 schreef Typisch het volgende:
Echt een baas die Zyzz, 4 jaar een tof leventje gehad.
Mwah, in die periode ging het best goed. Toen rookte ik nog regelmatig, dat was stoelgangtechnisch oke.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook een periode gehad waarin je alleen maar op appels en turkse pizza leefde. Dan is dat ook wel begrijpelijk dat je stoelgang daar van in de war raakt
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze is nu slank meisje, diep respect daarvoor.
Koop een juicer (srs) vervang brood en andere maaltijden waar je verstopt van gaat zitten door sap.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, in die periode ging het best goed. Toen rookte ik nog regelmatig, dat was stoelgangtechnisch oke.
Heb je de minder subtiele opmerking van JR-Style ook al meegenomen als compliment?quote:
Je kan je fruit beter wel onaangetast eten dan als sapje toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Koop een juicer (srs) vervang brood en andere maaltijden waar je verstopt van gaat zitten door sap.
Je verliest niks aan energie of vitaminen maar je kunt een stuk makkelijker naar de wc.
Ik eet wel regelmatig smoothies nu. Inderdaad goede ochtend/middag maaltijd vervangersquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Koop een juicer (srs) vervang brood en andere maaltijden waar je verstopt van gaat zitten door sap.
Je verliest niks aan energie of vitaminen maar je kunt een stuk makkelijker naar de wc.
Echt, er is toch geen verschil als je de pulp ook opeet?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan je fruit beter wel onaangetast eten dan als sapje toch?
Whut.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
!!
Heb je zeker al 4 jaar niet meer gesproken
Heb ik weleens gelezen. In schil zitten vaak ook de meeste vitamines toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt, er is toch geen verschil als je de pulp ook opeet?
Volgens mij niet hoor.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan je fruit beter wel onaangetast eten dan als sapje toch?
Smoothies is met zuivel toch? Beter vers sap persen, met boerenkool of spinazie er door dat laxeert evengoed welquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik eet wel regelmatig smoothies nu. Inderdaad goede ochtend/middag maaltijd vervangers
Dat laatste is wel het belangrijkste ja. Je kan veel meer binnen krijgen in 1 keer.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor.
Wel is het zo dat antioxidanten snel verloren gaan als het eenmaal geperst is.
Denk dat je met me eens bent dat het vreemd zou zijn wanneer een gepureerde appel plots minder vitamines zou bevatten dan eentje die nog heel is.
Sowieso is het makkelijker weg te krijgen
Uiteraard. Zoiets hoor je ook niet iedere dag over jezelf.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je de minder subtiele opmerking van JR-Style ook al meegenomen als compliment?
Die moet je dan wel mee pureren ja. Maar ik doe meestal alleen sinaasappels/bananen/bessen en groente in smoothies, dan gaat er eigenlijk niets verloren dat je normaal wel zou opeten.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb ik weleens gelezen. In schil zitten vaak ook de meeste vitamines toch?
Ziet er echt niet lekker uit.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:15 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Deze maak ik zeker 3x per week voor werk in de zomer ipv croissant of brood
Mwah, ik vind 1 SC wel genoeg eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je moet hier ook active worden
smoothies kun je prima zonder zuivel makenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Smoothies is met zuivel toch? Beter vers sap persen, met boerenkool of spinazie er door dat laxeert evengoed wel.
Misschien verzacht het de wonden iets als je weet dat de enige vriendin die JR ooit gehad heeft bij Beter Bed vandaan kwam.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uiteraard. Zoiets hoor je ook niet iedere dag over jezelf.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:15 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
hee dit klinkt interessantquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:15 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Kom dan hier heenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah, ik vind 1 SC wel genoeg eigenlijk.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uiteraard. Zoiets hoor je ook niet iedere dag over jezelf.
Meestal met paar lepels sojayoghurt erbij of amandelmelk ofzo, dan zit er nog een klein beetje vet/eiwit bij.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Smoothies is met zuivel toch? Beter vers sap persen, met boerenkool of spinazie er door dat laxeert evengoed wel.
Zou eten/drinken.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:15 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de waarheidquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]Jr is dan ook woest aantrekkelijk dus dan mag het
Niet voor jouquote:
gebruik dan zaden en noten ipv zuivelquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meestal met paar lepels sojayoghurt erbij of amandelmelk ofzo, dan zit er nog een klein beetje vet/eiwit bij.
jammer dat cashewnoten zo duur zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet voor jou
Jij hebt noten nodig. Pindakaas, pasta`s, volkoren brood.
Beetje aankomen
ja daaromquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |