fattie? dafuqquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zij is beetje fattie toch. En wordt gedaan door artinteligence
zij is een 10/10quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze is nu slank meisje, diep respect daarvoor.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wou dat ik haar discipline had.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze is nu slank meisje, diep respect daarvoor.
Heb je vandaag nog gezond gegeten?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik haar discipline had.
Ik moet nog steeds wat kopen voor het te laat is en ik gedwongen ben kapsalon te eten. :$quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broodjes
Had alleen muffins als lunch
ik vind jou ook een heel mooi slank meisje hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik haar discipline had.
Ga snel wat magers halen danquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds wat kopen voor het te laat is en ik gedwongen ben kapsalon te eten. :$
Maar ik ben een fattyquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik vind jou ook een heel mooi slank meisje hoor
ik wil dat je op je balkon gaat staan en roeptquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga snel wat magers halen dan
Dan ga ik nog even wat push-ups doen.
[..]
Maar ik ben een fatty
Nee.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik wil dat je op je balkon gaat staan en roept
IK BEN SLANK EN IK BEN MOOI
nu
Ik meet je niet meer.quote:
Alles waar ik zin in heb is vet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga snel wat magers halen dan
Dan ga ik nog even wat push-ups doen.
Wow je moet Kaneel niet vet noemen ben net positief met hem bezigquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alles waar ik zin in heb is vet.
Zelfs avocado is vet.
Niets mis met vet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs avocado is vet.
Oh, gaan we niet samen naar Castlefest?quote:
Ik ken dat gevoelquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs avocado is vet.
die ontstaan meestal in je hoofdquote:
Ik probeer ook low carb voor de spijsvertering, dat helpt wel.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niets mis met vet.
low carb is love low carb is life
Die moet je aanvragen bij de gemeente.quote:
Low carb juist zo divers.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik probeer ook low carb voor de spijsvertering, dat helpt wel.
Maar er blijft zo weinig over op het menu zo. Alleen groente en af en toe stukje vlees.
Ik ga in augustus weer bulken.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:53 schreef Elan het volgende:
Lekker aan bulken vandaag 12 eieren en 11 bananen op al
Lekker diversquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:53 schreef Elan het volgende:
Lekker aan bulken vandaag 12 eieren en 11 bananen op al
Ja, maar zuivel probeer ik ook niet te eten. Dat beperkt al een beetje extra.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Low carb juist zo divers.
Is lekker hoor
Waarom niet?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar zuivel probeer ik ook niet te eten. Dat beperkt al een beetje extra.
Valt tegen, maar droog genoeg. Volgend jaar weer echt goed droog.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
vakantieleef toch
ben je wel drooggetraind nu?
Veel zuivel is slecht, veel mensen zijn ook op wat voor manier dan ook allergisch voor melkquote:
ga geen geld betalenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die moet je aanvragen bij de gemeente.
Of er 1 kopen via Silkroad
Ja maar jij traint denk ik niet. Of welquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker wit brood met hagelslag. Héérlijk
Kaas ofzo ja, en veel melk. Maar beetje magere yoghurt is niks mis meexquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Veel zuivel is slecht, veel mensen zijn ook op wat voor manier dan ook allergisch voor melk
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:58 schreef Elan het volgende:
Vroeger had je nog die schoolmelkbullshit, moest je verplicht melk drinken van de overheid![]()
Wat dat betreft Thatcher vooruitziende blik
Ik eet nu gewoon sojayoghurt, is wel duurder.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kaas ofzo ja, en veel melk. Maar beetje magere yoghurt is niks mis meex
yoghurt bestaat toch voor 90% uit melkquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kaas ofzo ja, en veel melk. Maar beetje magere yoghurt is niks mis meex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |