abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 14 juli 2015 @ 12:30:56 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_154325583

quote:
Amersfoort betaalt pedoseksueel Sytze van der V. 4000 euro schadevergoeding omdat burgemeester Lucas Bolsius vorig jaar het adres van de man in Amersfoort onthulde.
De rechter legde de schadevergoeding in april van dit jaar op. De gemeente heeft nu besloten niet in beroep te gaan tegen de uitspraak, aldus een woordvoerder dinsdag.

,,Alles wat de gemeente over deze zaak te zeggen heeft is op dit moment gezegd en wij zien na bestudering van het vonnis geen reden om daar nu iets aan toe te voegen of iets te herhalen'', is volgens de woordvoerder de reden dat Bolsius afziet van een beroep.

Opstootjes
Van der V. (67) had 20.000 euro schadevergoeding geëist. Nadat zijn verblijfplaats bekend was geworden, ontstonden er opstootjes en demonstraties voor zijn appartement boven een kinderdagverblijf. De rechter vond dat Bolsius onvoldoende reden had om het adres van de man bekend te maken. Bolsius verdedigde zich door te stellen dat Van der V. zelf al eerder zijn verblijfplaats aan een journalist had onthuld.

De pedoseksueel werd in 2009 bekend toen de burgemeester van Eindhoven hem een gebiedsverbod voor de hele stad oplegde. Hij moest toen nog een straf wegens ontucht met minderjarige jongens uitzitten. Nadat hij in 2013 uit de gevangenis kwam, leidde de man een zwervend bestaan.

In 2014 vond hij op eigen gelegenheid woonruimte in Amersfoort. Op dit moment ligt Van der V. weer in de clinch met Bolsius, omdat die hem niet aan een ander, anoniem adres wil helpen. Volgens de burgemeester zijn daarover diverse gesprekken gevoerd die Van der V. echter zelf steeds afkapt, zo blijkt uit een brief die de man op zijn blog heeft gepost. De gemeente wil volgens de woordvoerder op dit moment niks zeggen over individuele contacten met de pedoseksueel of zijn advocaat
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ueel-4000-euro.dhtml
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_154325636
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 12:32 schreef Spatzmann het volgende:
Heb je geen mening erover?

Ik vind dit niet raar, de privacy van die man is gewoon geschonden. Ze hadden dit gewoon netter moeten oplossen.
Precies.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 12:33:07 #3
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_154325646
Het was dan ook een hoop bullshit. De man had seks met pubers, niet met babies en kleuters. Zijn woonlocatie leverde geen enkel concreet risico op voor die kids.
pi_154325658
Mooi. Fijn om te zien dat de rechtsstaat in dit geval nog gewoon werkt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_154325685
Sytze had toch ook een FoK! account? Zo ja, laat even weten of je nog wat leuks met dat geld gaat doen, dagje Efteling misschien ...?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_154325776
Belachelijk zeg.
Ура для россии
pi_154325790
Niet meer dan terecht lijkt me.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_154325885
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 12:38 schreef Woestijnvos het volgende:
Belachelijk zeg.
Want?

Omdat het een pedoseksueel persoon is geldt privacy opeens niet meer?
No Guts, No Glory
pi_154325905
Wat roepen die mensen op de foto? He took our job!!
  dinsdag 14 juli 2015 @ 12:48:52 #10
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_154326029
Waarom dokt die burgervader dit niet zelf? Kan moeilijk zeggen dat hij dit uit naam van de gemeente heeft gedaan. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_154326076
Daarom gewoon onthoofden. Nu gaat hij nog meer centjes kosten ook :')
Conscience do cost.
pi_154326092
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 12:43 schreef Dingflofbips het volgende:
Wat roepen die mensen op de foto? He took our job!!
Je zou die teringzooi maar voor je huis krijgen omdat de burgemeester een 'foutje' heeft gemaakt.

Is 4000 nog vrij weinig.
pi_154326603
Ook echt dat wief in het midden van die foto :') Erg lastig om niet op uiterlijk te oordelen :7

Terechte schadevergoeding, wel wat laag, maar ja
  Forum Admin dinsdag 14 juli 2015 @ 13:58:13 #14
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_154327819
Gewoon terecht, veroordeeld of niet. Hier zit blijkbaar volk dat vind dat je dan ook per direct vogelvrij bent.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_154328128
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 12:32 schreef Spatzmann het volgende:
Heb je geen mening erover?

Ik vind dit niet raar, de privacy van die man is gewoon geschonden. Ze hadden dit gewoon netter moeten oplossen.
Gewoon naast jou laten wonen.
pi_154328224
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 14:09 schreef beeer het volgende:

[..]

Ik vind het prima hoor, laat maar komen.

Zolang de Tokkies maar thuisblijven.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_154328427
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 12:42 schreef nuget het volgende:

[..]

Want?

Omdat het een pedoseksueel persoon is geldt privacy opeens niet meer?
Correct. Pedoseksuelen zouden opgejaagd en aan de schandpaal genageld moeten worden. Het zijn vijanden van de maatschappij, ook na hun straf. Het is een burgerplicht om Pedoseksuelen niet als volwaardige burger te behandelen.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 14:21:08 #18
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_154328438
quote:

[..]

Hij is meer dan welkom.
pi_154328468
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 12:51 schreef Specularium het volgende:

[..]

Je zou die teringzooi maar voor je huis krijgen omdat de burgemeester een 'foutje' heeft gemaakt.

Is 4000 nog vrij weinig.
Kan dit topic niet in de Sytze van der V. reeks?
NWS / Sytze van der V. woont boven kinderopvang #2
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_154328469
Wat voor een gruweldaden deze man ook heeft begaan.. Deze schadevergoeding is meer dan terecht. Eigenlijk nog aan de lage kant als je ziet wat voor een (extra) ellende hij heeft gehad door het onzorgvuldige handelen van de burgemeester.
pi_154328516
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 14:20 schreef Confetti het volgende:

[..]

Correct. Pedoseksuelen zouden opgejaagd en aan de schandpaal genageld moeten worden. Het zijn vijanden van de maatschappij, ook na hun straf. Het is een burgerplicht om Pedoseksuelen niet als volwaardige burger te behandelen.
8)7
  dinsdag 14 juli 2015 @ 14:48:02 #22
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_154329286
Ik zou liever een oprotpremie voor die laaggeletterden/kansenparels op die foto zien. Mijn God, wat een uitschot is dat. :r

Het is te zien dat verheffing van de arbeidersklasse wederom hard nodig is.

En 4000 euro is aan de lage kant vind ik als schadevergoeding voor Sytze.
pi_154330103
quote:

[..]

En wie ben jij om te bepalen of je bepaalde mensen wel of niet als volwaardige burger mag behandelen?
NEE!
pi_154330405
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 14:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik zou liever een oprotpremie voor die laaggeletterden/kansenparels op die foto zien. Mijn God, wat een uitschot is dat. :r

Het is te zien dat verheffing van de arbeidersklasse wederom hard nodig is.

Ja, en ik voor communisten. Daar hebben we toch niets aan in Nederland. En zo heeft iedereen wel wat tegenover andere groepen, gelukkig werkt de wet zo niet hier.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_154330749
Terecht die schadevergoeding, die hele toestand over Benno L is zwaar overtrokken. Het is een viezerik, dat zeker, maar geen gevaarlijke kinderverkrachter of moordenaar.

-Edit: ik dacht even dat dit over de zwembad pedo ging, het is dus Sytze

[ Bericht 9% gewijzigd door Ronald op 14-07-2015 15:38:49 ]
٩๏̯͡๏)۶
  Spellchecker dinsdag 14 juli 2015 @ 15:36:24 #26
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_154330823
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 15:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Terecht die schadevergoeding, die hele toestand over Benno L is zwaar overtrokken. Het is een viezerik, dat zeker, maar geen gevaarlijke kinderverkrachter of moordenaar.
Het gaat hier niet over Benno L.
pi_154330851
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 15:36 schreef maily het volgende:

[..]

Het gaat hier niet over Benno L.
Je hebt gelijk, ik dacht dat het over die zwembad pedo ging. Maar goed, ook voor Sytze geldt wel min of meer hetzelfde wat ik mij herinner.
٩๏̯͡๏)۶
pi_154331644
Gemeente gaat niet in hoger beroep, ik neem aan omdat de kans groot is dat de schadevergoeding anders hoger uit zal vallen.

Deze man is gestraft, en door fouten van anderen heeft hij een menigte over zich geen gekregen. Schadevergoeding is in mijn ogen dan ook terecht. Ook al is de man nog zo'n viespeuk.
pi_154345415
quote:

[..]

:') x 10000000000
No Guts, No Glory
  dinsdag 14 juli 2015 @ 23:01:14 #30
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_154345578
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 14:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik zou liever een oprotpremie voor die laaggeletterden/kansenparels op die foto zien. Mijn God, wat een uitschot is dat.
Dit
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_154345721
Opzich vind ik dit niet onredelijk, ze hadden zijn adres prive moeten houden. Maar, en dit is een grote maar, deze man heeft zelf ook zijn woonplaats e.d. verteld, staat erg graag in de aandacht en houdt het vuurtje ook wel erg levend naar mijn mening.

Als hij er echt zo mee zat, zo graag zijn prive wilde behouden, dan had hij ook niet in geuren en kleuren moeten vertellen waar hij woonde, niet zelf ook de aandacht op moeten zoeken.

Ik snap heel goed dat mensen, zeker met zulke misdaden in het verleden, er niet op zitten te wachten dat bekend gemaakt wordt waar ze wonen. Dat maakt het verdomde lastig om een beetje normaal overnieuw te beginnen. Maar dan zou je verwachten dat ze niet zelf ook steeds de openbaarheid op zoeken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_154345726
quote:

[..]

Ik zie daar het probleem niet zo van. Z'n verleden is niet goed te keuren, maar een heksenjacht zal ook zeker niet bijdragen aan een positieve toekomst.

Lokale politie en de reclassering moeten deze man in de gaten houden, eventueel een psycholoog om hem te helpen zijn seksuele drang onder controle te houden. Verder hoeft niemand te weten wat het verleden van die nieuwe wijkbewoner is.
pi_154346110
Rechtse onderbuikjes zullen hier ongetwijfeld (niet gelezen) hebben laten weten dat ze deze schadevergoeding belachelijk vinden.
Het is een belachelijk lage schadevergoeding gezien hoe de burgemeester zijn leven verpestte. Je kan 100 keer roepen dat als de dader niet...maar de burgemeester had niet het recht om zijn adres te noemen en de consequenties zijn groot.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_154346124
Verzoek aan de mods: verbeter alsjeblieft de titel. Zo moeilijk is het verschil tussen pedofiel en pedosexueel toch niet? :|W
Er zijn in Nederland ongeveer 170000 pedofielen, god zij dank is maar een minderheid van hen pedosexueel.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_154346213
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 23:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Verzoek aan de mods: verbeter alsjeblieft de titel. Zo moeilijk is het verschil tussen pedofiel en pedosexueel toch niet? :|W
Er zijn in Nederland ongeveer 170000 pedofielen, god zij dank is maar een minderheid van hen pedosexueel.
Een pedoseksueel is per definitie ook pedofiel en dus kan deze titel prima. Hij en andere pedofielen hebben buiten de strafrechtelijke veroordeling hetzelfde gemeen. Een ziekelijke drang naar kinderen.
pi_154346291
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 23:25 schreef Confetti het volgende:

[..]

Een pedoseksueel is per definitie ook pedofiel en dus kan deze titel prima. Hij en andere pedofielen hebben buiten de strafrechtelijke veroordeling hetzelfde gemeen. Een ziekelijke drang naar kinderen.
'Amersfoort betaalt man 4000 euro' zou ook nog een prima titel zijn.
pi_154346321
Tot al die linkse fascisten hun eigen kinderen zien misbruikt worden door zo,n gestoorde sociopaat dan piepen ze wel anders.... :( :(
pi_154346370
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 14:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Kan dit topic niet in de Sytze van der V. reeks?
NWS / Sytze van der V. woont boven kinderopvang #2
Ga daar maar verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')