Ze trekken gewoon af en toe de stekker eruit waar 'LTKDVquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:06 schreef LTVDK het volgende:
Aidsziggo heeft weer eens 'onderhoud'. Het is niet dat ze dat niet drie keer per week doen
Je bent net een vrouw die een nieuwe jurk past, die prima staat, maar dan toch vertwijfeld zegt dat ze er een te dikke kont in heeft.quote:
Het slaagt gewoon op niets. Op mijn telefoon wel wifi maar op mijn laptop nietquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze trekken gewoon af en toe de stekker eruit waar 'LTKDV' staat.
Triggerturk keurt deze post goed.quote:
Stinkende kutrouter is het. Ik ga er zelf wat tussengooien.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het slaagt gewoon op niets. Op mijn telefoon wel wifi maar op mijn laptop niet
Ziggo
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent net een vrouw die een nieuwe jurk past, die prima staat, maar dan toch vertwijfeld zegt dat ze er een te dikke kont in heeft.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:15 schreef Specularium het volgende:
FYLAX HEEFT EEN NIEUW TAGJE
[ afbeelding ]
Ja zooi dat het is. Snap ook niet dat ik geen internet heb op mijn laptop terwijl die wel volledige verbinding heeftquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Stinkende kutrouter is het. Ik ga er zelf wat tussengooien.
quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Te veel, niet "teveel".![]()
[ afbeelding ]
Ja nu ga ik die UI niet gebruiken he, met je corrigerende gelul.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Te veel, niet "teveel".![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |