SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heb ik ook gelezen ja.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frank heeft het liefst vijf middenvelders. Dat is voor hem 'ideaal' heb ik op Ajaxlife gelezen.
Gudelj, Klaassen, Bazoer, Sinkgraven en Serero/Andersen.
Ik hoop dat ze Andersen verhuren.
Andersen mag je wel verhuren, maar niet verkopen.Oh.![]()
quote:Op maandag 13 juli 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frank heeft het liefst vijf middenvelders. Dat is voor hem 'ideaal' heb ik op Ajaxlife gelezen.
Gudelj, Klaassen, Bazoer, Sinkgraven en Serero/Andersen.
Ik hoop dat ze Andersen verhuren.![]()
Riedewald met Dijks dus strijden om LB? Dacht dat Riedewald als CVM ook aardig uit de voeten kon.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Uiterlijk volgend seizoen zal het toch echt einde verhaal voor die twee zijn, gok ik zo.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gelezen ja.
Andersen mag je wel verhuren, maar niet verkopen.![]()
Cillessen
Tete-Veltman-Riedewald-Dijks(bij gebrek aan beter)
Klaassen-Bazoer-Sinkgraven
El Ghazi-Milik-Fischer
Dit zou mijn opstelling zijn.Oh.![]()
Of Viergever. Boilesen is ook nog niet opgerot.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:17 schreef iPat het volgende:
Riedewald met Dijks dus strijden om LB? Dacht dat Riedewald als CVM ook aardig uit de voeten kon.![]()
quote:Hij staat inmiddels op 4 doelpunten en 4 assists in 37 officiële wedstrijden in het eerste elftal en werd vorig seizoen verhuurd (zonder koopoptie) aan FC Kaiserslautern. Voor deze club uit de 2. Bundesliga maakte Younes twee treffers in vijftien optredens.![]()
![]()
Riedewald gaat mooi strijden voor de centrale positie. Als CVM ga je Riedewald niet plaatsen als je ook Riechedly (of in Franks geval Gudelj) hebt.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:17 schreef iPat het volgende:
Riedewald met Dijks dus strijden om LB? Dacht dat Riedewald als CVM ook aardig uit de voeten kon.![]()
Wie is Tete?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cillessen
El Ghazi-Milik-Fischer
Dit zou mijn opstelling zijn.![]()
Andersen zie ik niet meer op het middenveld spelen nu neequote:Op maandag 13 juli 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uiterlijk volgend seizoen zal het toch echt einde verhaal voor die twee zijn, gok ik zo.
En volgend seizoen zijn Donny en Appie ook weer jaartje verder, dus helaas. Jammer hij kan echt heel goed voetballen, maar is een slapjanusOh.![]()
Ajax heeft echt veel contractspelers zo. Heel veel talenten tussen 18-22 en bijna alle posities wel dubbel of driedubbel bezet. Helaas is dat alleen met veel middelmaat zoals spelers als Duarte en Van der Hoorn.
Stel dat er nou nog een aankoop van een paar miljoen komt, voor welke positie zou dat dan moeten zijn?![]()
Onze nieuwe rechtsback.quote:
Alles beter dan van Ricardo "Dit seizoen moet het echt beter" van RhijnOh.![]()
twitter:ajaxdailydotcom twitterde op maandag 13-07-2015 om 22:49:52The season-long loan of Yaya Sanogo is also a fact, according to De Telegraaf. #ajax http://t.co/PPdLXXmhXe reageer retweet
![]()
Gudelj op CVMquote:Op maandag 13 juli 2015 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Riedewald gaat mooi strijden voor de centrale positie. Als CVM ga je Riedewald niet plaatsen als je ook Riechedly (of in Franks geval Gudelj) hebt.
Je zag het ook echt van mijlenver aankomen. Zet Bazoer daar lekker neer.Oh.![]()
Cillessenquote:Op maandag 13 juli 2015 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cillessen
El Ghazi-Milik-Fischer
Dit zou mijn opstelling zijn.
Tete - Veltman - Riedewald/Heitinga
Bazoer
Gudelj - Sinkgraven
Klaassen
El Ghazi - Milik - Fischer![]()
![]()
vRhijn is toch prima?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onze nieuwe rechtsback.
Alles beter dan van Ricardo "Dit seizoen moet het echt beter" van Rhijn
Ik vind hem na Arias de beste van de Eredivisie.![]()
Zou eerder pleiten voor een Veltman - Heitinga - Riedewald denk ikquote:Op maandag 13 juli 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cillessen
Bazoer
Gudelj - Sinkgraven
Klaassen
El Ghazi - Milik - Fischer
[ afbeelding ]![]()
Maar dit kan je niet tegen elke tegenstander spelen. Zou hier niet mee beginnen bij PSV-uit bijvoorbeeldquote:Op maandag 13 juli 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cillessen
Bazoer
Gudelj - Sinkgraven
Klaassen
El Ghazi - Milik - Fischer
[ afbeelding ]Oh.![]()
Ah, daar hebben we weer een ouderwetse budgetaankoop van Marc. Na Gudelj en Sinkgraven was ik toch even bang dat het de verkeerde kant op ging met Netto.![]()
Ik waarschuwde er ook al voor dat de kans groot zou zijn dat hij Gudelj als controleur zou plaatsen. Maar goed, Frank leest niet mee op dit forum dus dan ben je sowieso een oelewapper.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gudelj op CVM
Je zag het ook echt van mijlenver aankomen. Zet Bazoer daar lekker neer.![]()
Van Rhijn kan er echt helemaal niks van.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
vRhijn is toch prima?
Ik vind hem na Arias de beste van de Eredivisie.
Speelt 1 a 2 leuke potjes per jaar en zakt altijd als eerste door de ondergrens. Aanvallend voegt hij niks toe, verdedigend staat hij vaak te slapen. Hele aardige jongen en goed afgetraind, maar mist kwaliteit. Nu mag iemand anders het proberen.Oh.![]()
Eigenlijk hoop je dat er in ieder geval 2 spelers geblesseerd raken zodat je niet urenlang aan het uitvogelen bent wie je op welke positie neer gaat zetten.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Dan Sinkmans eruit, voor de noodzaak.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dit kan je niet tegen elke tegenstander spelen. Zou hier niet mee beginnen bij PSV-uit bijvoorbeeld
Forum Opties Forumhop: Hop naar: