Thanks Specciequote:
Ja laat ook maar dan, als je allemaal zo moeilijk gaat doen is het voor niemand leuk natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een leuk gifje maken als reactie erop.
Ben alleen niet zo onderlegd erin.
Volgens mij is er geen Plus in Emmeloord en het goede antwoord is natuurlijk bij restaurant De Lange Muur.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij de PLUS, gangpad #3, halverwege, het derde schap van onderen.
Ik zou 't wel leuk gevonden hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja laat ook maar dan, als je allemaal zo moeilijk gaat doen is het voor niemand leuk natuurlijk.
Nee, schijt zeven kleuren stront nu.quote:
Je zou het kunnen vragen?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zou Whiskers zijn voor sterrenbeeld?
Ik ben een stierquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je bent een stier. Dat is allang duidelijk.
Mooiquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, schijt zeven kleuren stront nu.
quote:
De room is al aangemaaktquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Specularium en ik willen wel anders.
Kan ik je ergens bij ondersteunen?quote:
Lief, maar neequote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Kan ik je ergens bij ondersteunen?
Ik heb alleen penisnijd.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:42 schreef LTVDK het volgende:
Ongemakkelijk sfeertje hier zo met al die vrouwennijd.
Ik vind helemaal mooi.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:42 schreef LTVDK het volgende:
Ongemakkelijk sfeertje hier zo met al die vrouwennijd.
Aighttttquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Do-Your-Best Bear
colour: lime green
symbol: Multicolored kite
A particularly helpful and somewhat pushy bear, this living motivational poster only has one goal in life: to make sure everyone lives up to their true potential, one pep talk at a time. This lovable life coach is a like a one-bear cheer section, and finds no greater joy than helping someone achieve that long-unobtainable goal. It's a proven fact that objects at rest will stay that way until pushed, and he's the one that's gonna give you a nudge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |