Baantje hebben is in ieder geval positief. Ken het gevoel, bij mij minder lange periode, maar tussendoor ook nog een baan gehad die veel minder betaalde dan ik gewend was..sucks..quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:22 schreef New_Pope het volgende:
Na vijf jaar crisis heb ik het zoveelste uitzendbaantje te pakken.
Blij natuurlijk, maar ik hoop snel weer iets op mijn niveau hebben en ik wil mijn oude salaris terug.
Alweer midden 30. En de laatste tijd heb ik steeds vaker het gevoel dat ik het kan schudden.
Ga in een hotel werken.quote:
quote:
quote:
Bedankt!quote:
Dit ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:26 schreef Bugno het volgende:
Voelt goed om zojuist op Mijn UWV aan te geven dat ik werk heb gevonden![]()
Nog een weekje vakantie.
Dan zou ik niet eens meer bij zo'n bedrijf willen werken als ze zo'n trukendoos open gaan trekkenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:03 schreef zweefbij het volgende:
[..]
Misschien wilde hij gewoon kijken wat de reactie van de sollicitant is. Tegenwoordig hebben ze wel vaker van die vreemde dingen. Vooral als dat soort figuren net weer één of andere cursus heeft gehad.
Ik zou bijna gelijk weglopen inderdaad, maar in de IT heb je de werkgevers gelukkig eerder voor het uitkiezen dan andersom. Ik geef ook de voorkeur aan gesprekken met inhoudelijke mensen, een techneut en een projectmanager oid. Zo'n HR type voegt vaak bar weinig toe. Beetje standaard vraagjes stellen.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zou ik niet eens meer bij zo'n bedrijf willen werken als ze zo'n trukendoos open gaan trekken
99% van de sollicitanten haalt het niet eens in z'n hoofd om daar iets van te zeggen
ik deel deze reactie. word zo moe van sommige afwijzingen.quote:Op maandag 27 juli 2015 11:30 schreef Lingue het volgende:
)@($&(%)*#)@&%*(#@(
Is een beetje zoals ik mij voel vandaag....![]()
![]()
Idd.quote:Op maandag 27 juli 2015 17:00 schreef loezzzje het volgende:
[..]
ik deel deze reactie. word zo moe van sommige afwijzingen.
En wat was volgens hen de reden dat je het niet bent geworden?quote:Op maandag 27 juli 2015 17:32 schreef Lingue het volgende:
[..]
Idd.
Ik had een perfect 2e gesprek gevoerd. Positieve terugkoppeling voor, tijdens en na het gesprek gekregen. En dan toch...
ik snap er niets van...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:14 schreef _Arual_ het volgende:
Misschien weet een van jullie dit:Ik zou m op vandaag zetten, en dan in het vak uitleggen dat het eigenlijk gisteren was maar dat je m toch wilde noemen. En verder gewoon 4 activiteiten doorgeven buiten dat gesprek om. Dan kan er niks aan de hand zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel echt heel raar!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:26 schreef _Arual_ het volgende:
En het stomme is, ik wilde het eergisteren doorgeven omdat ik al wist dat ik er op de dag zelf niet aan toe zou komen. Maar toen kon het niet omdat de datum in de toekomst lag.
Zit je in de IT? Wat voor werk zoek je?quote:Op zondag 26 juli 2015 20:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou bijna gelijk weglopen inderdaad, maar in de IT heb je de werkgevers gelukkig eerder voor het uitkiezen dan andersom. Ik geef ook de voorkeur aan gesprekken met inhoudelijke mensen, een techneut en een projectmanager oid. Zo'n HR type voegt vaak bar weinig toe. Beetje standaard vraagjes stellen.
Morgen weer een eerste ronde, ben benieuwd.
In de IT inderdaad, senior / lead Java developer. Heb een aantal dingen lopen op het moment.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zit je in de IT? Wat voor werk zoek je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |