quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
Oh Son, ik dacht even mijn E te zien! Zelfde jas en kleur haar
Away, prachtige jongen (s) heb je toch
Gefeliciteerd met je zoon!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Een E is een E toch![]()
Poes, mijn oudste is een zoonMaar bedankt voor de felicitaties
Stalk jij V, stalk ik S .quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja ze lijkt echt op SoesE he! En Away ik lijk wel zn stalker maar wat vind ik V toch leuk
Spark, wat lief van E
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:10 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Stalk jij V, stalk ik S .
Denk ook wel stiekem dat ik S zo leuk vind omdat het echt een stoere jongens jongen is en mijn V zo'n softijs . Lekker tegengesteld!
Ik had hem Smarties beloofdquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]!
Wel een heul mooie, lieve softijs dan, jeetje zeg!
Poesopstokje, haha ja toch moeilijk om er bij te staan alsof t de normaalste zaak van de wereld is he! Ik heb ook uitgebreid goedzo gezegd toen E een keer op de wc plaste. ooit, nu wil ze niet meer
Sonnetje, gefeliciteerd met je grote, en jee je kleine ook al bijna. Ze is wel echt niet klein meer zeg!En E van Soesa ook niet. Wel heel mooie meiden allebei!
Omen, lekker bijdehand die Riley![]()
Met mij gaat t goed, de waterpokkencrisis is zo goed als over hier (moet alleen nog elke keer op dr armen en rug kriebelen omdat al die korstjes zo jeukenMaargoed, fijn dat t voorbij is zeg, wat een ellende
En verder ben ik rete-misselijk, maar da's voor een goed doel dus ik ben blij
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:49 schreef AwayTL het volgende:
Ik kom mij ook maar even officieel melden. Met de peuterperikelen denk ik dat ik nog wel wat vaker gebruik ga maken van jullie wijsheden
.
Mijn peuter is V.ince . Van 17 sep 2012.
Het is een rustig mannetje dat graag op zichzelf is en echt een goedzak.
Het delen van speelgoed is niet zijn sterkste kant (het delen van eten is np) . Hij is heel spraakzaam, kan ook al erg goed praten met soms woorden die nog niet voor zijn leeftijd bestemd zijn. Zingen is 1 van zijn hobbies.
Gezelligheid is iets wat hij belangrijk vindt. 'Gezellig he mama' is een vaak gehoorde kreet.
Plaatje erbij, geschoten door JMMijn I had het vanmorgen nog over V's shirt! Dat hij dat blauwe shirt had en hij wilde weten waarom V hem ook had. Al noemde hij V in eerste instantie SamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Oh L-E, Sticker heeft ook veel indruk gemaakt op I. Soms vraagt hij nog uit het niets: waarom waren wij bij kleine *Sticker*? Kleine *Sticker* had ook een raceauto he mama! Stickers naam kan hij dan wel weer onthouden, maar ik moet wel lachen dat hij er steeds kleine Sticker van maakt.
Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:46 schreef Kyara het volgende:
Hier zo'n dag die gewoon niet loopt. Kinderen niet lekker opgestaan, naar de kinderboerderij waar vervolgens tig schoolklassen op dusdanig lompe wijze de speeltuin overnemen dat ik met mijn beteuterde peutertjes maar ben gegaan (keihard voetballen tussen de schommels en zo). Toen maar even een boodschapje gaan doen maar dat monde uit in 3 huilende kinderen in een winkelwagentje. Omstanders die zich er mee gingen bemoeien. Toen snel naar huis waar de meiden heel moe waren maar niet wilden slapen.
En nu compleet gesloopt. Het kost op sommige dagen echt ontzettend veel energie om iedereen blij en tevreden te houden en tegelijkertijd ook mijn eigen zen te bewaren. Echt, ik kon wel janken.
Fijn ook dat mijn man vandaag laat is dus ik mag de volgende spits ook in mijn eentje doen en hopelijk willen ze vanavond wel gewoon gaan slapen
Even afschrijven hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |