Stuiterpeuter!quote:Op maandag 13 juli 2015 17:43 schreef Mineola het volgende:
Met een printscreen van je rekening en een mailtje zou je dan toch een eind moeten komen Cwen?
Goed, mijn kind heeft een peuterbed en heeft meteen besloten niet meer te slapen 's middags (best jammer, ik heb tegenwoordig die behoefte wel). Maar OMG hij is ook opeens een sloopkogel geworden, ik kan niet eens omdraaien of er is een chaos achter me ontstaan![]()
Ik pak wat te drinken, kom terug in de kamer en ALLE kussens van de bank liggen over de vloer verspreid en hij staat op de bank te springen. Ik loop even naar onze slaapkamer, hij plukt ondertussen al het beddengoed van zijn bed en flikkert het de trap af, en net gooide ik was in de wasmand (naast de keuken) en hij zit op het aanrecht, heeft een kopje gepakt en is koffie aan het maken. OMG WAT IS DIT!!!!!!
Ik ben dit totaal niet gewend dus ik hang nu uitgeput op de bank
Oh nee hij poept overdag wel hoorquote:Op maandag 13 juli 2015 18:58 schreef .Sparkling. het volgende:
Poes, heeft hij nu ook al drie dagen niet gepoept dan? Want dan moet je opletten dat hij juist geen verstopping krijgt omdat hij niet op het potje durft. Dan zou je hem beter nog even een luier aan kunnen doen om te voorkomen dat poepen een nare associatie krijgt.
Mineola, ik moest een klein beetje lachen. Sorry
Oh ik schrok al! Onze kinderarts zei laat dat heel veel kinderen bang zijn om op het potje te poepen en daarom dus maar ophouden. Het komt vanzelf wel.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oh nee hij poept overdag wel hoorHij poept standaard als ik aan het douchen ben, lekker makkelijk.
Hij wil ook wel op het potje zitten, maar er gebeurd nog niks. Misschien houdt hij het onbewust op?
Billy vroeg 5 minuten geleden of z'n pamper weer aan mocht. Die zit nu dus bomvolquote:Op maandag 13 juli 2015 19:04 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Oh ik schrok al! Onze kinderarts zei laat dat heel veel kinderen bang zijn om op het potje te poepen en daarom dus maar ophouden. Het komt vanzelf wel.
Eva gaat altijd onder de tafel poepen en als we dan vragen of ze op het potje wil komt er een paniekerige nee. Nog maar even niet doen dus
Dat is een belangrijke stap inderdaad! Wel knap he, dat ze dat gewoon aangeven!quote:Op maandag 13 juli 2015 19:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Billy vroeg 5 minuten geleden of z'n pamper weer aan mocht. Die zit nu dus bomvol![]()
We zijn op de goede weg dus; hij voelt het wel aankomen!
Eva de onderdetafelpoepertWel handig zulke vaste poepplekken
quote:Op maandag 13 juli 2015 19:09 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Dat is een belangrijke stap inderdaad! Wel knap he, dat ze dat gewoon aangeven!
Inderdaad handig ja! Vaak schuift ze ook nog alle stoelen aan met de woorden: 'deurtje dicht'
Good girlquote:Op maandag 13 juli 2015 15:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik kom mij hier schoorvoetend melden omdat Kyara me met de mattenklopper achterna zit
Ik wilde vanmiddag een uitgebreidere post doen maar uiteraard werd zusje toen wakkerquote:Op maandag 13 juli 2015 20:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
Good girl
Doe ook eens een Sil update!
Mineola! Heerlijke peuter! Maar misschien is hij dan wel tot bedaren gekomen als debaby
er straks is.
Spark, herkenbaar!
PoS, wat je nu al doet denk ik. Bloot of met alleen een onderbroekje rond laten lopen en regelmatig vragen of hij op het potje/wc wil.
Dit speelt bij Riley. Ze voelt het aankomen. Maar durft niet op de wc/potje. Maar in haar luier wilde ze ook niet.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:04 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Oh ik schrok al! Onze kinderarts zei laat dat heel veel kinderen bang zijn om op het potje te poepen en daarom dus maar ophouden. Het komt vanzelf wel.
Eva gaat altijd onder de tafel poepen en als we dan vragen of ze op het potje wil komt er een paniekerige nee. Nog maar even niet doen dus
Als er hier 1 begint te janken ga ik er blind vanuit dat de schuldige 1 van de andere 2 is. In 98% van de gevallen klopt dat ook.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat zielig Omen. Dat kan echt zo'n zeer doen!![]()
Klopt Kyara, dat maakt het echt lastig. Het lijkt haast wel een soort gewoonte ofzo. Alles met/naast haar moet lomp of fysiek agressief. Ik vind dat best wel moeilijk. Hoewel hij ook echt lief kan zijn naar haar, het is gewoon heel onvoorspelbaar. Vandaag haalde ik hem uit bed en zijn luier had doorgelekt. Hij zat op de bank wakker te worden. Dus ik race naar boven om zijn slaapzak en lakentje in de was te doen en hoor BONK gevolgd door heel hard huilen van Suus. Er schiet meteen door mijn hoofd dat hij direct naar haar toe is gerend om haar iets aan te doen (want ik was een seconde of 10 weg, wat ik eigenlijk nooit doe maar ik dacht nu kan het wel want hij zit zo half slapend op de bank ). Maar terwijl ik naar beneden rende, hoorde ik TAATUTAATU, was hij als ambulance naar haar toe gegaan met zijn lievelingsknuffel. Ze was gewoon gevallen toen ze zich aan een wankel stoeltje had opgetrokken. Heel lief, en dan baal ik weer van mezelf dat ik hem meteen al de schuld had gegeven.
Ik vind het wel een vrij uitdagende leeftijd zeg maar
Het is gewoon echt zo. Vanmiddag uit het niks hoor ik sorbootje "nee" roepen en meteen daarna zet jen het op een krijsen. Zusterlief vond het nodig om haar met een stok op haar hoofd te slaan.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:08 schreef Poesopstokje het volgende:
Omen; nohZielig hoor.. Is het inmiddels weer oké?
Sil de brandweer
Tico weer even downtoearth as always
Haha herkenbaar. Dat 'told you so' gebeuren dan hè. Hier moet hij het eerst ook voelen voordat hij me geloofdquote:Op maandag 13 juli 2015 22:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is gewoon echt zo. Vanmiddag uit het niks hoor ik sorbootje "nee" roepen en meteen daarna zet jen het op een krijsen. Zusterlief vond het nodig om haar met een stok op haar hoofd te slaan.
Of opeens dat leyla het uitbrult en dat blijkt dat bram zn zin niet kreeg en dus aan de haren trok.
Maar er zijn ook momenten dat ik kan zeggen "had ik je niet gewaarschuwd?" Zoals niet op het bed springen en 10 minuten later zwaar over de zeik naar beneden komen omdat je van bed viel. Goh!
Ik zet leyla en bram wel eens op de trap als het echt te zot is.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Haha herkenbaar. Dat 'told you so' gebeuren dan hè. Hier moet hij het eerst ook voelen voordat hij me geloofd![]()
Nu was er in het babytopic een discussie gaande over wel/niet een time-out of strafstoeltje. Wat is hier nou eigenlijk zo slecht aan?
Moet je even doen! Wijst zich vanzelf.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:17 schreef caroro het volgende:
Ach arme Riley! En hunk Sil. Ik wil mijn knapperd ook wel ff spammen, weet alleen niet hoe! Hellup!
Ik zeg dan gewoon " laat me met rust".quote:Op maandag 13 juli 2015 22:20 schreef Spirit82 het volgende:
Hier is het nu vooral honderdduizendmiljoen keer op een dag: "MAAMAAA!!! Wat DOE juuuuhhh?!" En als je dan anwoord geeft, is het "Oh." om vervolgens na nog geen minuut: "Mama?? Wat DOE juuuhhh?!" etc.
quote:Op maandag 13 juli 2015 22:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zet leyla en bram wel eens op de trap als het echt te zot is.
Meestal geef ik een paar vloeken en viswijf ik of ze wel sporen. In het geval dat de een de ander pijn heeft gedaan wordt er in elk geval even een excuus gemaakt.
Maar goed, opvoeden is een ding. Het is maatwerk per kind, strafstoeltjes gaat hier niet werken.
How did you knowquote:Op maandag 13 juli 2015 22:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Moet je even doen! Wijst zich vanzelf.
Een hostingsite gebruiken zoals Imgur.com (een account aanmaken als je de foto's nog wil verwijderen, zo houd je zelf wat controle). Daar kun je ze uploaden en dan de [img ]linkje[ /img] hier plaatsenquote:Op maandag 13 juli 2015 22:28 schreef caroro het volgende:
[..]
How did you knowRick
![]()
Maar ik ben dus echt een nitwit wbt foto's op fok plaatsen.
quote:Op maandag 13 juli 2015 22:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh mn grap misluktik dacht dat FOK met een bit.ly geen youtube preview zou laten zien
quote:Op maandag 13 juli 2015 22:37 schreef Kyara het volgende:
Ambulance SilDat is wel weer heel schattig.
Hier wisselt het gelukkig wel af maar M heeft wel een periode gehad dat hij good sister / bad sister deed. Als een zus stom was dan was het J en als hij leuk aan het spelen was met zijn zusje dan was het D. Ongeacht wie het was dus. Dat zijn we dus maar heel snel gaan corrigeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |