quote:
Op maandag 13 juli 2015 20:48 schreef Kyara het volgende:[..]
Good girl

Doe ook eens een Sil update!
Mineola! Heerlijke peuter! Maar misschien is hij dan wel tot bedaren gekomen als de

baby

er straks is.
Spark, herkenbaar!
PoS, wat je nu al doet denk ik. Bloot of met alleen een onderbroekje rond laten lopen en regelmatig vragen of hij op het potje/wc wil.
Ik wilde vanmiddag een uitgebreidere post doen maar uiteraard werd zusje toen wakker

en met twee wakkere kinderen kan ik maar beter niet fok opstarten (als ik wil dat Suus levend de dag doorkomt)
Maar een update! Nou, Sillie is echt een ultieme peuter met al het super grappigs en soms bloedonderdenagelhalends wat daarbij komt kijken
Ik moet zo lachen om wat hij allemaal zegt en vraagt op een dag. Laatst was hij aan het jammeren en huilen en toen ik vroeg wat er was zei hij: "ik heb een wildebras op mijn voet

" en net lag hij al een kwartier te slapen, begint hij keihard MAAAAMAAA x 10 te roepen, dus ik naar boven en ik doe zijn deur open.... "is het vandaag woensdag?"
Hij vraagt welke kleur het geluid van de kerkklok heeft. Hij vindt mijn voeten "wel een beetje lelijk" en hij verzucht "wat is dit lekker fris" als hij een schone romper aan krijgt.
En die andere kant dan die ik in het babytopic omschreef

. Hij kan zo naar doen tegen zijn zusje. Haar schoppen, knijpen, slaan en bijten. Als ze gewoon ergens zit te zitten, niet eens bij speelgoed of wat dan ook. Daar zijn we dus veel mee bezig. Hij zal het ervaren als aandachtgebrek, al valt dat objectief gezien nogal mee want zijn zusje heeft écht niet veel aandacht of tijd nodig. Zij is een heel stil meisje dat bijna altijd stilletjes of zachtjes ergens zit te lachen.
En zo ziet hij er tegenwoordig uit:
![5IvJMeO.jpg]()
![47p921W.jpg]()
Geen idee of hij erg veranderd is ten opzichte van toen ik wat actiever over hem postte!
Ik zag dat het hier ook veel gaat over de peuterstrubbelingen. Dus ik ga proberen om het eens wat beter bij te houden hier. Kan best nog eens nuttig zijn en sowieso leuk om wat meer van de andere peutertjes bij te lezen!